jumps jumps jumps!! tänään lääkäri ja sydänäänet jumpsutti menemään :heart: olipas ihanaa kuulla sellainen ääni taas pitkästä aikaa! Kaikki muutenkin oli hyvin, ei ultrannut, kun maanantaina menen äippäpolille ultraan. Oonkohan ainut/viimeinen jolla ultra näin myöhään? Menkkojen mukaan tulee 14+0, kun on se nt-ultra, tosin sitä niskaturvotusta ei mitata, kun en riskilukuja halua tietää. Joten eipä tuon väliä ole milloin menen ultraan. Malttamattomana kyllä jo odotan, että näkee miten on muutosta tapahtunut 8 viikolta =)
Tervetuloa uusille odottajille!
kivaa, kun joukkoon tulee lisää väkeä!!
Mahan kasvu on nyt mullaki alkanut, vaikka edelleen näytän omiin silmiini lihonneelta :ashamed: illalla turvottaa kamalasti, mutta nyt on aamullakin pömppis sen verran näkyvä ettei enään voi piilotella. Läskit pullahtaa esiin, kun kohtukin alkaa pullistella....Onneksi on väljät työvaatteet
sais vielä ens viikkoon edes pidettyä salassa tän asian.
Mahan kasvuunhan vaikuttaa moni asia. Mulla ei ekassa raskaudessa näkynyt vastakun puolivälissä, sekin sillä, että housut alkoi kiristää. Sai vielä peiteltyä pitkään mahaa löysillä vaatteilla, vaikka moni heti alkuun alkoi sanoa miten pian maha varmaan näkyy, kun pieni muutenkin. Eipäs kuitenkaan näkynyt ihan heti. Toka ja kolmas raskaus sitten pöllähtikin hiukan ennemmin....ja raskaushousuihin saanut siirtyä jo 10+ viikolla.
äitiysvaatteita mä sain siskolta ja kaverilta kivoja housuja =) paitoja en oo yleensä kovin ostellutkaan, kun mulla on sellasia löysempiä niin paljon et ne mahtuu pitkään, osa loppuun asti. Ja nyt on kiva, kun kesä tulee....saa pitäätunikoita tai jotain trikoisia mekkoja
Nyt jos kaivais jotain syömistä ja valmistautuis pikkuhiljaa töihin. Voimia kaikille odotukseen :wave:
Delila 13+3:heart: