Hei kaikki!
Täällä yksi uusi, eilen plussannut
Aloitimme yrittämisen marraskuussa, jolloin en bongannut ovista testeillä lainkaan, mutta joulukuun ovistikutus tuotti tulosta
Olin jo marraskuun kuukautisten alkamisaikaan epäillyt että olisin raskaana (outojen oireiden vuoksi), mutta silloiset vatsakivut osoittautuivatkin sitten ihan normaaleiksi menkkakivuiksi. Nyt kun samanlaiset kivut alkoivat olin varma että taas vain luulen olevani raskaana, mutta menkat sitten taas alkavatkin. Nyt sitten eilen 4 päivää myöhästyneiden kuukautisten jälkeen tein kaksi testiä - ja plussaa näyttivät molemmat
Ihan mieletöntä, en vain voi ollenkaan uskoa tätä vielä todeksi, ehkä tässä pari päivää menee
Alavatsaa nipisteli ennen plussausta tosi paljon (ja olin siksi ihan varma että kuukautiset sieltä tulee), eilen nipistely jatkuin, mutta tänään se on ollut jo vähäisempää, joskin sitä vieläkin on. Toivottavasti se on vain ihan normaalia kipuilua. Tämä esikoisen odottaminen vähän hermoja raastavaa varsinkin kun sitten lukee siitä mitä kaikkea vielä voi sattua. Muita oireita ei ole juurikaan vielä ollut, muutamaan kertaan pientä huonon olon tunnetta ilta-aikaan, juuri äsken jotain hassua raudanmakua suussa (muistaisin lukeneeni jostain että sekin saattaisi kuulua raskauteen?) ja paineen tuntua alavatsassa.
Laskurilla katsoin, että LA olisi jossain 9. tai 10.syyskuuta tienoilla. Maanantaina soittelen sitten neuvolaan
Ja varmastikin haluan mennä varhaisraskauden ultraan yksityiselle, ettei tarvitse turhaan olla toiveissa jos olisikin joku ikävä yllätys. Yritän saada tuon ultran heti 7.viikon alkuun.
Tsemppiä kaikille!
Kerttu Inkeri 5+1