Kerhosta vielä, että se näyttää mulle kaikki tekstit, ja ihan kuin olisin jo kerhon jäsen, mutta ei kysele mitään kirjautumista, mitä vaatii mihin tahansa muihn kerhoihin. Onkohan siellä jokin asetus, jossa salasanaa vaaditaan ja ilon lapsi sitten sen meille lähettää? Sillai oli ainakin ennen, kun meillä oli kerho.
Kiva, että täällä on muitakin, jotka pohtivat tätä raskautta, että onko todellista. Inhoan tätä alkua, koska ei ole muuta todistetta kuin testin viivat (viimeksi testasin maanantaina enkä testaa enää), kipeät rinnat, rasvoittuva tukka, näppylöitä tulee välillä hiusrajaan, masu tuntuu turpealta, jos kumartuu ja välillä vihloo sivuilta tai tuntuu joskus harvoin muljahduskin??!?!?!? Esimerkiksi bussissa jos istuu huonosti, niin on pakko istua kunnolla, koska muuten masu on jotenkin tiellä... Viimeksi aloin pitää mammahousuja vasta rv20 jälkeen ja toivon että nytkin päästään mahdollisimman pitkälle ilman niitä. Hiuslenkit kunniaan kun aika koittaa
)
Esikosta tein vain yhden testin ja se oli siinä. Tieto lisää tuskaa ja ei vaan kannata lukea kaikkia keskenmenoketjuja, joissa kerrotaan viivojen väristä yms. Luontoäiti päättää miten tässä käy ja tämä kortti katsotaan loppuun asti. Paljon tarroja kaikille pienille matkustajille, että päästään maaliin asti!
Näläntunne tulee tosi selkeästi, ei välttämättä ole kova nälkä, mutta nälän todella tuntee!!! Mulla on suklaata kaapissa ja normitilassa olisin sen jo syönyt, nyt ei himota yhtään, vaikka sitä vähän olen napsinut!
Mun lähikollega tietää ja sit yks ystävä, joka sattui soittamaan ja tarjoamaan niiden 6kk vauvan sitteriä ja kaukalopussia, joista "varaus" oli jo aiemmin vetämässä ajatuksella, että jos nyt joskus tärppäisi ja eivät enää itse tarvii. Niin oli pakko tunnustaa
Omille vanhemmille en viitti kertoa vielä, kun isä oikein odottaa kakkosta... kyseli jo jouluna, että joko jo!!!?? Jos vaikka ens viikolla kertoisi kun tuleva teatteriin ja meille yöks. Mut pitää kertoo niin että neiti ei kuule, koska en halua että koko kylä tietää vielä.
Nyt lehtien kimppuun ja lepäilemään!
Misupai ja NiiloElsanen 5+0 kai.