Tervetuloa uusille! Todella mukavaa, kun porukka kasvaa niin saadaan vilkkaat keskustelut aikaan, vaikka aika vilkastahan keskustelu on tähänkin asti ollut
Huojentavaa huomata, että monella muullakin oireet on vähäisiä ja osa oireista hävinnyt, kuten minullakin. Mulla oli myös alussa nännit kipeet, mutta muutama päivä sitten se hävis ja nyt vain ajoittain on vähän kipeät.
Mulla tuli eilen illalla vähän oireita takaisin, eli huimasi jonkin verran ja oli vähän pahaolo. Samoin tänä aamuna oli vähän huono olo. Jano mulla onkin ollut koko ajan oireena, mutta en oikein aiemmin tajunnut, että sekin voi olla raskauteen liittyvä oire. Samoin eilen illalla särki taas selkää, silleen menkkamaisesti...
Ero edelliseen raskauteen: Viimeksi oli muistaakseni rinnat paljon enemmän kipeät, mahaa jomotti ja tuntui repäisykipuja ja vihlontaa, mitä ei juuri nyt ole ollut kuin ihan muutamia kertoja. Viime kerralla taas en muista olleen näin kova jano koko ajan, eikä viimeksi särkenyt ollenkaan selkää. Mutta toisaalta ennen esikoista mulla ei menkkojen aikaan ollut ikinä selkäsärkyä eikä synnytykseenkään liittynyt selkäsärkyä, mutta esikoisen jälkeen menkkoihin on aina liittynyt selkäsärky, aika jännää.
Muille kertominen: Ei varmasti kerrota kenellekään pitkään aikaan. Nt-ultran jälkeen vasta voisin ajatella kertovani jollekin. Oon niin epäileväinen tän raskauden jatkumisen suhteen, ettei todellakaan uskalla kertoa kenellekään, koska en sitten halua joutua kertomaan keskenmenosta, jos semmoinen tulisi.
LittleStar: Mullakin on atooppinen ihottuma ja ajattelin ,kun oli jostain lukenut, että se on pahimmillaan menkkojen aikaan, että nyt raskaana olleessa se sitten olisi parempana, mutta ei kyllä siltä näytä... Maanantaina käytiin uimassa niin johan kohahti ihottumat sen jälkeen käsiin ja jalanpohjat kuivui ihan haavoille.
Teeu 5+0