Hip hei maaliskuuta ja uusille terveeksi tuloa!!
Mulle voi muuttaa lasketuksi 6.9.
Neiti ehdotteli eilen, että leivotaan äiti munkkeja. No, leivottiin sitten tänään ja hän halusi tehdä itselleen sydämenmuotoisen
) No, ne onnistui ja tuli paremman pehmeempiä kuin viimeksi vappuna. No, onpahan pakkasessa vierasvaraa. Tavan pullakin tökkii pidemmän päälle.
Citroenistä oli kyselyä. Ranskalaisia ei kannata ostaa kuin pakastealtaasta. Tää on toki makukysymys, mutta totuus vain on se, kun vikatilastoja katselee. Suosittelisin mieluummin kolmen lapsen perheelle VW Tourania, joka on muodoltaan tilavampi ja varmasti kestävämpi. Tai sitten Seat Alhambra (7paikkaa) tyylinen. Ystäviltä löytyy kumpaakin, ja hyvin menee kolmet penkit, Seatiin tietty useampikin (heille tulossa viides lapsi). Ja tietty riippuu, kuinka vanhan/paljon ajetun aikoo ostaa, niin sekin vaikuttaa, mitä on tarjolla. Toyota Avensis Versokin on aikasta näppärä. Meidän neidin molemmilla hoitajilla on kolme lasta ja niillä ollut sellaiset vuosia. Alkaa tosin olla jo ikääntynyt malli.
Kaktuspiikki, me kaikki lähetetään sulle vähän lapsivettä, niin kaikki menee
hyvin!
Minuu niin ärsyttää, että jos lumi nyt sulaa, niin kohta uidaan kurassa! Haluaisin vielä hiihtää ja lasketella. Sorry talvenvihaajat ;(
Kun tosiaan ostatte niitä vaunuja, niin ostakaan isot pyörät! Me tänään rämmittiin neidin kanssa melkein kylä ympäri, kun hoideltiin asioita ja käytiin kaupassa. SOhjoa nillkkaan asti, mutta isoilla ilmarenkailla mentiin mainiosti. Neiti painaa 18 kiloa, rattaat varmaan vajaa 10 ja siihen kolme kassillista ruokaa, eikun menoksi. Ja hiki tulee ilmaiseksi, eikä niin tarvii kattoo mitä syö
)
Onks täällä muita, jotka tykkää ostella lapselle vaatteita? Mie tunnustan. Tykkään, että vaatteet sointuu toisiinsa, ovat laadukkaita ja ehkä vähän sellaisiakin ettei kaikilla päiväkodissa ole = mun maku saa poiketa toisten mausta
Ostan usein alesta kalliimpia vaatteita jemmaan, sellaisia mitä voisin ostaa normihinnallakin. Ulkovaatteita meillä on aina jemmassa seuraavalle kaudelle, myös kenkiä. Olen säästänyt pitkän pennin, kun olen ennakoinut tulevaa. Tänään tein hyvän löydön oman kylän kenkäkaupasta, jossa ei yleensä ole kunnon alea. Sain neidlle ensi talveen Viking Goretexit puoleen hintaan
Tilaan myös ulkomailta ja tuotan esim. isovanhemmilla reissusta tai jos itse käydään, niin ostan mielelläni vaatteita. Käytän myös huutista ja kierrätetään kavereiden kesken.
Että tällaista, ei kovin syvällistä. Ei perjantai-iltana oikein jaksa, kun on puuhastellut kaikenlaista ja työviikko takana. Outoa ajatella, että enää maalis-huhti-toukokuu enää töitä ja sitten alkaa loma!! Just päiväkodilla ilmoitin ja sovittiin, että neiti jatkaa kesän alusta 3pvä vko (ei ole hoidossa kesä-heinä), mutta sitten oikeasti elokuussa. Meillä ei ole täällä seuraa päivisin, joten on reilua, että lapsella on kavereita jatkossakin. Huomenna mennään leikkimään yhden päiväkotikaverin luo - kutsuivat meidät ihan vartavasten. Tosin neiti ei vieläkään tiedä, että hänestä on kovaa vauhtia tulossa isosisko
Misupai ja NiiloElsanen 13+2 kaiketi