Tänään on kaksosten päivä
Satakunnan Kansa Onnea siis kaikille kaksosille, kaksosten äideille ja kaksosia odottaville Meillä on suvussa kaksosia, sekä äidilläni, että isälläni on kaksoissiskot
Aiemminkin sanoin, mutta oon joka raskauden kohdalla pelännyt, että mitä jos itsellekin tulee... Apua.
Chizu, uskomaton toi opettaja :O :kieh: Mua ottaa niin päähän tommonen! Raskaus ei ole sairaus, mutta ei se jatkuva oksentelu, väsymys yms. oireetkaan mitään mukavia ole!! Musta tuntuu, että tommoset ihmiset eivät ole itse koskaan kokeneet raskauspahoinvointia, TAI sitten siitä on jo niin pitkä aika, etteivät vaan muista, millaista se oli :stick:
Vanilla Whip, jäät sitten ensi viikolla saikulle, jos tilanne töissä ei yhtään helpota. Tosi kurjaa.
Danjuska, mäkään en ole lapsille vielä kertonut. En tiedä, koska aion kertoa. Toisaalta tuntuu, ettei kertomisen kanssa ole kiirettä, mutta toisaalta taas, miksi pitäis salassa pitää. No, jos kesken menee, niin miten sen sitten lapsille selittää, hmm.
Kilimanjaro, kiitos tuosta rd-infosta
Onkohan se sitten niin, että nyt alkuraskaudessa ei sitten tehdä vielä "mitään" asian suhteen? Nyt mun muuten rupes tekemään mieli lakritsijätskiä
Kiva
Huomaa, että on etäpvä, kun tää on jo toinen kerta, kun tänään kirjoitan
Nuorempi lapsista on kipeenä kotona, joten en mä niin hyvin pystyiskään kouluhommia tehdä. Onneksi ton poitsun mielestä on vaan kivaa, kun äiti makaa sohvalla
Antoi aamulla mun torkkuakin joku 1,5h :heart:
Tasan viikon päästä ensimmäinen neuvola