Täällä menossa siis 6+5 ja etova olo on tosiaan 24/7. Alkaa pikkuhiljaa nyppimään, vaikka eihän tätä ole edes kestänyt kauaa. Kärsimätön kun on niin haluisin jo normiolon takaisin. Jos olisi päivät pitkät kotona niin olotila olisi vielä siedettävissä ja pystyisi syömään mahdollisimman säännöllisesti. Töissä on karseeta olla huonovointisena, kun tietenkin pitäis pystyä keskittymään täys sata ja olemaan tehokas. Tehokas olo on kyllä kaukana. Täällä ei maistu mikään lämmin ruoka ja en pysty sitä valmistamaan. Parasta on mandariinit, omena ja rahka tai turkkilainen jogurtti. Ei kai noilla eväillä voi hirveen kauaa elää, mutta jospa tämä olokin tästä joku päivä helpottaisi.
Sain ensi viikolle ajan ultraan ja sen jälkeen parin päivän päästä onkin neuvola. Täällä on tapana ensimmäisen neuvolakäynnin yhteydessä ultrata, jännä miten on erilaisia tapoja. Mulla se hoidetaan vaan keskussairaalassa kun oltiin siellä polilla hoidoissa.
Puuh, jopas väsyttääkin olis jo ihan valmis unille. Tlipas tästä nyt valitusviesti, vaikka asiat vois olla mijoonakertaa huonomminkin. Ehkä olen siis ihan vain kiitollinen tästä olotilasta
Sain ensi viikolle ajan ultraan ja sen jälkeen parin päivän päästä onkin neuvola. Täällä on tapana ensimmäisen neuvolakäynnin yhteydessä ultrata, jännä miten on erilaisia tapoja. Mulla se hoidetaan vaan keskussairaalassa kun oltiin siellä polilla hoidoissa.
Puuh, jopas väsyttääkin olis jo ihan valmis unille. Tlipas tästä nyt valitusviesti, vaikka asiat vois olla mijoonakertaa huonomminkin. Ehkä olen siis ihan vain kiitollinen tästä olotilasta