Täällä on sekopäinen olo... lapset kotona sairauksien johdosta ja minulla kasa kirjoitustöitä, joihin en saa keskityttyä, koska ipanat eivät osaa olla hiljaa ja niitten puhelinkin pirisee koko ajan ja minulla on "äidin kuulo" ollut synnytyssairaalasta asti eli olen herkistynyt lasteni äänille, kehoni rankkaa aina heidän äännähdyksensä mukamas tärkeimmiksi asialistalla ja ajatus työasioista katkeaa... Ja sitten raskausväsymys päälle, olen puoliunessa jo valmiiksi, kofeiinia pitää välttää, keskity tässä sitten. Järkevää olisi lähteä kirjastoon töitä tekemään kun tuo mieskin on työtön ja kotona, mutta toinen reissu kotoa pois (vein jo lapset tänään lääkäriin) tuntuu tässä väsymystilassa ylivoimaiselta. Eivätkä päikkäritkään (korvatulpat korvissa) poistaneet väsymystä. Väyväyväy... (kehtaankin valittaa kun kuitenkin sain useamman ruokalajin lounaan, mieheni on erinomainen kokki)
Hei miten te muut sumplitte perhe-elämän ja isommat lapset kun haluaisitte vain nukkua raskaushormonihuuruissa? Joku onnekas äiti taisikin jo kirjoittaa viettävänsä kaiken vapaa-aikansa sohvalla ja lukevansa silloin tällöin jollekulle sadun...
Hei miten te muut sumplitte perhe-elämän ja isommat lapset kun haluaisitte vain nukkua raskaushormonihuuruissa? Joku onnekas äiti taisikin jo kirjoittaa viettävänsä kaiken vapaa-aikansa sohvalla ja lukevansa silloin tällöin jollekulle sadun...
Viimeksi muokattu: