Heippa kaikille taas pitkästä aikaa! Lukemassa käyn päivittäin mutta ei tule vaan kirjoitettua.. Nopeasti kyllä menee aika, kun täällä on osalla jo np-ultrat takana
itsellä vielä kaksi viikkoa odotettavaa ja ensimmäiset konkreettiset todisteet tulossa,
Napsin kanssako meillä oli sama la ja ultra :wave: eli 10.3 täällä tuo np-ultra ja viikkoja tuolloin 11+3. Ja ultran jälkeen meinaan julkistaa töissäkin, mahan piilottelu käy jo työstä.
Raskausarpia tuli viimeksi muutama kylkiin ja navan seudulle KOLME päivää ennen vauvan syntymää, olisiko sitten laskeutunut tuolloin rytinällä tms kun noin viime hetkillä tulivat.. Rasvailin ja rasvailen ahkeraan ihan tavallisilla voiteilla, kuivaihoinen kun olen niin ei poikkeavaa siinä, rasvaan muutenkin. Jaa vai taisi olla viimeksi joku body shopin rasvapuikko kosteusvoiteen lisänä. En tiedä uskonko vai enkö rasvauksen merkitykseen, haittaahan ei ole
omat arpeni niin haaleat näin neljän vuoden jälkeen ettei varmaan muut erota ellei tuijota, itse toki näen ne mutteivat häiritse.
Äitiyspakkaus tosiaan julkistettiin ja yksipuolisella päätöksellä (eli mieheltä kysymättä), ei oteta. Kivat värit, tykkään, mutta liikaa potkupukuja mun makuun, tympeämpää vaatekappaletta vauvalle saa hakea
muistissa vielä ne niskap*skat esikoiselta
joten koska meillä on kaikki the tarpeellinen 2010 pakkauksesta eli kylpymittari, kynsisakset, harja, makuupussi, lakanoitakin enemmän kun laki sallii niin ei oo järkeä. Vaatetta on tulokkaalle n. 5 muovilaatikollista, vaikka osan möin jo poiskin tilaa viemästä. Tuo talvihaalarikin on todennäköisesti eka talvena iso ja tokana liian pieni. Hankintana tarvitaan uusi sitteri varastossa homehtuneen tilalle joten 140 eurolla saa niitä vaikka neljä
Joku kyseli kolotuksista ja vaivoista, mulla meni tuli eilisen tosi kiireisen työvuoron jälkeen ja aikana nivuset tosi kipeiksi, kasvukipuja varmaan. Liitoskipuja pelkään kuin ruttoa, että koska ne alkaa... Ei tartte vielä vähään aikaan kyllä, pysyisivät poissa niin aina parempi. Pahoinvointi loppui seinään kun rv 10 alkoi, turvotus on onneksi 24/7 muistuttamassa että mahassa saattaa jotain olla.
Mitähän muuta olitte jutelleet, voi elämä tätä muistia
jospa ottaisi tavaksi kirjoitella vähän useammin niin ei taas unohtaisi puolia...
Tuzzi 9+4