Heippa taas kaikille pitkästä aikaa ja ihanaa viikonloppua!:flower: en oo melkein kahteen viikkoon käynyt täällä kirjoittamassa, olen kyllä seurannut kännykällä, mutta koneelle en oo päässyt. Viimeksi taisin kirjoitella joskus 10+ ja riemuitsin jo siitä kuinka pahoinvointi oli ehkä vähän helpottamassa.. ja p*skat, en tiiä oliko karma vai mikä, mutta sittenhän se päätti vasta yltyä uuteen nousuun!
oon tässä nyt n. 2 viikkoa ollu tosi huonovointinen, eka viikko meni vielä töissä mutta tän viikon oon ollu saikulla. Sain todistukseen "flunssa" , kun yskää ja nuhaa ollut. Ensi viikolla jos joudun vielä hakee saikkua niin sitten laitetaan siihen pahoinvointi. Aion kyllä yrittää mennä maanantaina töihin, en haluaisi millään kertoa vielä pomoille! Oon ehtiny olla tuolla vasta muutaman viikon..:ashamed: Eilen sain lääkäristä jotain vahvaa närästyslääkettä joka voi auttaa myös ehkä pahoinvointiinkin. No ei oo vielä auttanut, eilinenkin ilta oli yhtä helvettiä.:x
Hajuista joku puhui täällä. Mulla tosiaan hajuaisti ihan naurettava, tuntuu että haistan ihan kaiken ja vielä tosi pitkien matkojen päästä. Ja tietenkin kaikki ällöttää niin että oksentamaan vaan.
Mulla np-ultra ens viikon lopussa, kyllä jännittää! Eilen sain onneksi kuitenkin ekan kerran kotidopplerissa ihan selkeät sydänäänet kuuluviin, voi sitä riemua:heart: sitä aikasemmin en oo siis saanut vaikka ahkerasti oon yrittänyt ja kuulostellut. Nyt sitten ehkä vähän luottavaisempi olo.
Mietiskelin että joko sitä uskaltaisi ekat mammahousut käydä ostamassa. Turvotus vähentynyt kyllä huimasti siitä mikä oli vielä pari viikkoa sitten. Ei mennyt nappi kiinni mistään housuista ja vaikka oli löysä mekko niin rantapallohan se sieltä pilkisteli. Nyt on vatsa melkein yhtä lättä kuin ennen raskautta, pientä kohdun(?) kasvua on ehkä havaittavissa, tuntuu ja näyttää ainakin erilaiselta kuin toi aikasempi turvotus
Mites muuten, oletteko ruvennut jo rasvailemaan vatsojanne? Mä oon tähän mennessä käyttäny ihan perus jotain nivean, doven ja bodyshopin rasvoja mutta mietin että pitäiskö kohta siirtyä johonkin "oikeaan" tuotteeseen. Suosituksia?
Mulla on tosi helposti arpeutuva iho ja bio oilia kaapissa mutta se haisee ainakin nyt nenään niin pahalta että ei mitään mahiksia ruveta sitä levittelemään.
Hirveesti oli muutakin asiaa ja kommentoitavaa kun koneelle vihdoin pystyin raahautumaan, mutta en sitten tietenkään muista enää että mitä. Onnea kaikille jotka käyneet jo nt ultrissa ja saanut hyviä uutisia! Ihanaa!:heart:
eemiliah ja pikkuinen 11+5
p.s. Maikkki , et voi uskoa mitä toivoa annoit mulle kun kerroit että sun pahoinvointi vihdoin ehkä helpottamassa!! Eilen itkeskelin juuri kun tää ei tunnu vaan helpottavan, että kuinka pitkälle tää oikeen jatkuu ja mitä jos koko raskauden! Mulla on vielä vähän aikaa tohon sun 13+ niin ehkä mullakin sitten! Antoi toivoa, kiitos!