Mulla sama, ihan puskista iski niin kamala särky, että oli pakko lähteä töistä kesken pois. Ja mulla ei ole edes migreeniä, ihan tavallista niskajumipäänsärkyä vaan. Mutta en tiedä mistä niskat meni jumiin, kun en mielestäni ole mitään erikoista tehnyt! Loppupäivä menikin sitten lepäillessä ja niskaa venytellessä ja jumpatessa. Mies hieroi kans vähän aikaa. Kaksi 1 g Panadolia oli pakko ottaa tänään ja varmaan joudun vielä ottaan yöksi kolmannen kun ei särky vieläkään ole täysin pois. Vaikka mielellään en nyt lääkkeitä ota yhtään enempää kuin on tarvis.Tänään meinas iskeä migreeni, mutta sain onneksi niskat jotenkuten kuntoon ja pääsin säikähdyksellä. Ilmeisesti viime yönä vetänyt niskat niin jumiin, että iski sitten päähän. Onneksi huomenna on vapaapäivä. Sitten pitäisi vielä kärvistellä ne kolme päivää ennen seuraavaa vapaapäivää ja vihdoin sitä THE ultraa Mulla on ihan poikaolo, joten saa nähdä, kumpiko sieltä sitten vilkuttelee. Toivottavasti kaikki on hyvin..
Np-ultrassa ei sitten muuten vielä sukupuoli näy, jos odottelit nyt jo näkeväsi kuka sieltä vilkuttelee. Toivottavasti kaikki on hienosti.