Paljon sulla nyt viikot?Juu viistossa ollaan pää alhaalla muttei tarpeeksi alhaalla nyt odotellaan lähetettä Tayssiin äippäpolille ja siellä sit selviää mikä on sit suunnitelma...
Yritin neuvolalääkärissä kysyä että mites istukan paikka vaikuttaa kääntöön niin ei ne tienny
Nyt on viikot 35+6Paljon sulla nyt viikot?
Onpa erikoista, ja pyystyykö niillä viikoilla vielä kääntämään? Huh, että on jotenkin niin ahdistavaa välillä kun tuo vauva tuolla mahassa istuu ja painaa keuhkoja ja mitä lieneenkään... tuntuu ettei kyljelläänköään ole hyvä pötkötellä.Oma postiin oli tullut aika Tayssiin Parin viikon päähän jännä kun siitä ei oo laskettuun aikaan kun 2 viikkoa.
Terkka sano että aika on varmasti pian pidä puhelin lähellä Ja että oot varmasti ennen ens viikon neuvolaa jo käyny..
No samaa mietin itekki että voiko kääntää ja ylipäätään menee jotenkin pitkälle mun mielestä.Onpa erikoista, ja pyystyykö niillä viikoilla vielä kääntämään? Huh, että on jotenkin niin ahdistavaa välillä kun tuo vauva tuolla mahassa istuu ja painaa keuhkoja ja mitä lieneenkään... tuntuu ettei kyljelläänköään ole hyvä pötkötellä.
Kyllä mä lähtisin kun ainakin siitä menis vielä Esikoisen kohdalla vielä kolme viikkoo että syntyy ja kyllähän sitä sitten sairaaloita on matkalla varmasti sairaalakassi ja neuvolakortti mukaanHeippa, mitä mieltä, uskaltaisitteko lähteä hääjuhliin viiden ja puolen tunnin ajomatkan päähän viikolla 38? :B
No niinpä... Harmittaa sit jos jättää menemättä kun tuliskin 2vkoa myöhässä. Kiitos vastauksestaKyllä mä lähtisin kun ainakin siitä menis vielä Esikoisen kohdalla vielä kolme viikkoo että syntyy ja kyllähän sitä sitten sairaaloita on matkalla varmasti sairaalakassi ja neuvolakortti mukaan
En todellakaan lähtisi. Oletteko kuulleet sellaisesta kuin korona?!?Heippa, mitä mieltä, uskaltaisitteko lähteä hääjuhliin viiden ja puolen tunnin ajomatkan päähän viikolla 38? :B
Vitsit mun piti mennä eilen parturiin miehen veljen emännälle ja kun menin niin ne oli sinne järkännyt mulle baby showerit
Kaikki törkeet oli paikalle tullu vitsi oli ihana juttu
Kuulostaa ihanalle! ... ja toivotaan että sulla pysyy ja on pääalas päin vauva.. Millon sulla oli sinne Tayssiin meno? Mä kävin tänään pyöräilemässä niin sain kyllä kunnon naurut kun pyörän satulan muovinen osa petti ja satula putosi alas... painoa ilmeiseti kertynyt tarpeeksi. Tuli hyvää treeniä reisille!!Vitsit mun piti mennä eilen parturiin miehen veljen emännälle ja kun menin niin ne oli sinne järkännyt mulle baby showerit
Kaikki törkeet oli paikalle tullu vitsi oli ihana juttu