Syyskuiset 2020

vierailija
Moi! Täällä ilmottautuu syyskuun 1 päivä olis la. Perätilassa mullakin tämä todettin rv 36+0 . Ja nyt olis tarkistus / synnytys tapa arvio ultra rv 36+6 tulossa. Viime yönä ylävatsa oli tosi kipeä ja vauva puskee päätään kylkiluiden alle. Supistelut tihentyneet... neljäs lapsi tulossa ja tässä vaiheessa aikasemmat olleet jo pääalaspäin.
 
vierailija
Mulla muistaakseni on istukka edessä, jännittää kyllä tuleva maanantai että miltä se sit näyttää... Lapsi vettä oli runsaasti että sen puolesta voi liikkua hyvin vielä...
 
Juu viistossa ollaan pää alhaalla muttei tarpeeksi alhaalla nyt odotellaan lähetettä Tayssiin äippäpolille ja siellä sit selviää mikä on sit suunnitelma...
Yritin neuvolalääkärissä kysyä että mites istukan paikka vaikuttaa kääntöön niin ei ne tienny
 
Oma postiin oli tullut aika Tayssiin Parin viikon päähän jännä kun siitä ei oo laskettuun aikaan kun 2 viikkoa.
Terkka sano että aika on varmasti pian pidä puhelin lähellä Ja että oot varmasti ennen ens viikon neuvolaa jo käyny..
 
vierailija
Oma postiin oli tullut aika Tayssiin Parin viikon päähän jännä kun siitä ei oo laskettuun aikaan kun 2 viikkoa.
Terkka sano että aika on varmasti pian pidä puhelin lähellä Ja että oot varmasti ennen ens viikon neuvolaa jo käyny..
Onpa erikoista, ja pyystyykö niillä viikoilla vielä kääntämään? Huh, että on jotenkin niin ahdistavaa välillä kun tuo vauva tuolla mahassa istuu ja painaa keuhkoja ja mitä lieneenkään... tuntuu ettei kyljelläänköään ole hyvä pötkötellä.
 
Onpa erikoista, ja pyystyykö niillä viikoilla vielä kääntämään? Huh, että on jotenkin niin ahdistavaa välillä kun tuo vauva tuolla mahassa istuu ja painaa keuhkoja ja mitä lieneenkään... tuntuu ettei kyljelläänköään ole hyvä pötkötellä.
No samaa mietin itekki että voiko kääntää ja ylipäätään menee jotenkin pitkälle mun mielestä.
Joo toisella kyljellä on itellä selkeesti parempi olla
 
vierailija
Tänään rv 36+6 ja synnärillä käyty perätilan takia. Onneksi vauva oli päättänyt jo kääntyä raivotarjontaan, ylhällä oli vielä ja kovasti liikuskeli. Mutta, suunta oikea! Ohjeeksi tuli makuu asennossa silti tulla jos lapsi vedet menee, siihen saakkaa kunnes kiinnittyy, ettei napanuora luiskahda eteen. Nyt vaan rauhassa oottelee synnytyksen spontaania käynnistymistä. Tarkisti samalla alaosaston ja ei ollut muuta muutosta kun kohdun suu edestä sormelle auki mutta takimmainen suu kiinni ja kanavaa reilusti jäljellä... Varmaankin mennään melkolailla entisiä polkuja, ja saa vielä ainakin kolme viikkoa tätä mahaa kanniskella
 
  • Tykkää
Reactions: Jonsku88
itellä menossa nyt toinen mammaloma viikko tänään koko päivän touhunnut kaikkee pihahommia ja meillä oli pojan serkku päivän hoidossa kun koulu alkaa huomenna vasta :)
Esikoinen oli tänään uudessa päiväkodissa ensimmäistä päivää :)
Huomenna mennään työkaverin Mammaloma yllätys reissulle naapurikylään viedään se jalkahoitoon ja syömään <3
 
vierailija
Matkasta tosiaan tulisi pitkä pysähdyksineen ja jos nyt sattuisikin synnytys alkamaan niin voisi olla henkisesti ikävämpi synnyttää muualla.. mutta mutta.. ei se varmaan auta kuin tehdä päätös hetkeä ennen :D Tärkeät juhlat kuitenkin tiedossa.

Korona tuo lisäpaineen, mutta näen että oma käytös ja hygienia on iso osa tartunnan estossa.
 
Tänään oli neuvola ja terkan mielestä olis kääntynyt rt mutta mennään Tays kuitenkin ultraan varmistaan ja kaikki muukin oli kunnossa ja painoarvioo saa varmaan..
odottelin omaa vuoroani ja suureksi yllätykseksi huoneesta tuli ulos meidän esikoisen kummitäti joka on mun miehen veljen vaimo oli ensimmäisellä käynnillä ja jos hyvin menee niin Saadaan uusi serkku lapsille huhtikuussa ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: NassuRessu
vierailija
Vitsit mun piti mennä eilen parturiin miehen veljen emännälle ja kun menin niin ne oli sinne järkännyt mulle baby showerit
Kaikki törkeet oli paikalle tullu vitsi oli ihana juttu
Vitsit mun piti mennä eilen parturiin miehen veljen emännälle ja kun menin niin ne oli sinne järkännyt mulle baby showerit ❤
Kaikki törkeet oli paikalle tullu vitsi oli ihana juttu
Kuulostaa ihanalle! ... ja toivotaan että sulla pysyy ja on pääalas päin vauva.. Millon sulla oli sinne Tayssiin meno? Mä kävin tänään pyöräilemässä niin sain kyllä kunnon naurut kun pyörän satulan muovinen osa petti ja satula putosi alas... painoa ilmeiseti kertynyt tarpeeksi. Tuli hyvää treeniä reisille!!
 

Yhteistyössä