Halusi katkaista näköjään tekstini, mutta laitetaan loputkin.
En tiedä huomasitko tuon "Iäkkäiden odottajien" -ryhmän, mutta sellainenkin on, jos ikätovereita enemmälti kaipaa juttuseuraksi
Sieltä savon seuduilta itse muutin etelämmäksi, mutta kolme nuorinta lasta on kyllä syntyneet kysissä. Ihan mahtava sairaala.
Aika pommi oli minulle tämä raskaus, ja kävin neuvolassa sitä varten keskustelemassakin, että mitä tässä oikein pitäisi tehdä. Tietysti ikä huolettaa, samoin oma jaksaminen, mutta kyllä tuo käynti siinä mielessä rauhoitti, että sai omat ajatukset järjestykseen siltä osin, että odotus jatkuu. Joku tarkoitus asioilla aina on, ja jos jotain menee pieleen, sitten arvioidaan tilanne uudestaan.
Voi itku tätä kuvotusta
Tuntuu, että aina kun on silmät auki, huono olo velloo sisuksissa ja on pala kurkussa. Minä en vaan kestä oksentamista, joten sitä vastaan nyt sinnitellään oikein tosissaan! Voiko ihminen nukkua koko ajan? No ei, jos sillä on neljä muksua tässä huushollin ohessa pyörimässä! Uni kyllä maistuisi, koska myös älytön väsymys vaivaa, eikä väliä kuinka paljon on nukkunut. Missään aikaisemmissa raskauksissa ei ole kyllä ollut näin järkyttävää olotilaa. Tässäkin varmaan osasyynä ikä, mutta veikkaan, että tuplilla taitaa saada nyt tässä "kaupassa" myös tuplaolot
Ensimmäiset neuvolakäynnit taitaa alkaa porukalla pyöriä lähiaikoina. Itsellä on ensi viikon loppupuolella se ns. 1.virallinen käynti. Onhan se jännä nähdä onko reilussa viidessä vuodessa mitä muuttunut. Painosta varmasti sama ralli kuin aina aiemminkin, ja perinteinen mittelö sokereista. 10 vuotta ovat minusta radi-odottajaa yrittäneet tehdä, saas nähdä miten tällä kertaa käy
Samppis ja minit 8+1