Mulla ei ole pahoinvointia ollut. Plussaviikolla vähän jotain tuntemusta, mutta sen jälkeen ei mitään. Itseä vähän ahdistaa tää oireettomuus, sillä syyskuussa kesken menneessä ei ollut myöskään mitään oireita.Pakko oikein kysyä, että onko täällä yhtään semmoista odottelijaa, jolla ei olis vielä pahoinvointia ja oksentelua? Mulla ei oo ollu mitään muuta kuin heikotusta,j ei oo syöny vähään aikaan. Aamukahviakin juuri tässä lipitän normaalisti, enkä huomaa siinä olevan mitään etovaa. En siis odota pahoinvointia innolla mut mietin et onko ihan normaalia kun sitä ei oo.
Neuvolan mukaan oon viikolla 7, itse veikkaan kuitenkin kutosta. Mulla on ovulaatiot ollu monesti keskivertoa myöhemmin.
Luin jostain ,että viikotki tarkentuu vasta sitte ekan ultran yhteydessä.(aattelin etten varhaisultrassa käy). Vaikea seurailla raskausappiakaan ku on kokoajan kahden viikon välillä.
Rintoja jomottaa ja ovat jollain tapaa arat, vatsaa turvottaa ja alavatsalla ja nivusissa tuntemuksia, siinä mun oireet. Kovasti yritän pitää milen positiivisena, mutta väkisinkin sitä pelkää pahinta