Mamaliciousin housuja on kehuttu. Mä löysin esikoisen raskauden aikaan HMltä itelle täydellisesti istuvat kansParhaat äitysfarkut?
Etsin laadukkaita odotusajan farkkuja. En voi kestää lörpsähtäviä masuresoreita Mistä ostatte omanne?
Mamaliciousin housuja on kehuttu. Mä löysin esikoisen raskauden aikaan HMltä itelle täydellisesti istuvat kansParhaat äitysfarkut?
Etsin laadukkaita odotusajan farkkuja. En voi kestää lörpsähtäviä masuresoreita Mistä ostatte omanne?
Mä kävin viime viikolla ostamassa itelleni Kampin Bebesistä L2W:n housut eli Love to Wait merkkiset. Vaikutti ihan hyviltä ja aluksi meinasin ostaa jotkut alkuraskauden housut, mut sit myyjä huomautti et kannattaa suoraan ostaa ne äitiyshousut ku ne on tarpeellisemmat ja enemmän käyttöaikaa sitten raskauden edetessä. Pukeudun nyt sit vyötäröltä löysiin housuihin tai legginsit ja tunika, kunnes on pakko alkaa käyttää noita äitiyspöksyjäParhaat äitysfarkut?
Minulla olisi työmatka toukokuussa Etelä-Eurooppaan. Viikkoja olisi silloin 22-23. Lääkärintodistusta ei vielä tuolloin tarvita, mutta aloin kyllä jo kuumotella raskauden aikana ulkomaille matkustamista ja lentämistä. Hankalaa on vaan se, että lennot tulisi varata jo hyvinkin pian, ennenkuin haluaisin (tai olisi edes tapauksessani järkevää) töissä vielä kertoa raskaudesta. Voisin pyytää varaamaan liput, joita voi muuttaa, mutta siinä se tarve pitäisi perustella. Sitäkäänhän ei voi vielä tietää, tuleeko raskaudesta riskiraskaus vai eteneekö kaikki kuin unelma.Tervetuloa mukaan kaikki uudet plussanneet!
Meillä oli tänään eka neuvola! Nyt on siis menossa 7+4 ja oli ihan kiva käydä vähän juttelemassa niin tämä "neuvolaputki" nyt sitten alkaa konkretisoitumaan ja päästään varaamaan aika sikiöseulontaan maaliskuun alkuun. Yllätyksenä tuli kyllä nuo pissatestit ja verikokeet, sillä en haluaisi töissä vielä asiasta kertoa, mutta kyllähän ne siellä tajuaa, että oon etäpäivillä entistä useammin ja myös tavoittamattomissa osan ajasta. Lisäksi pahimmassa tapauksessa joudun kieltäytymään työmatkoista kun hommat etenee Noh, ehkä mä vaan stressaan turhia, ei oo tää alkuraskauden sekavuus oikein työnarkomaanin heiniä
Ylihuomenna sitten varhaisultraan meno niin päästään näkemään, onko siellä ees ketään
Ainahan voi vaikka sairastua muutenkin, joten jos kaikki ei sujukaan kuin unelma, niin ehkä sitten vain jää kotiin. Etelä-Eurooppaan voi varmasti ihan hyvillä mielin matkustaa. Meillä töissä varataan yleensä liput, joissa jonkinlaista maksua vastaan voi vaihtaa nimen. Itsekin aion kyllä lomailla ja matkustaa ihan sinne asti kun todistusta ei tartte. Tietenkin vain jos kaikki sujuu hyvin. Ainakin kolmet lennot tiedossa toukokuun loppuun mennessä. Sitten sitä ei hetkeen mihinkään pääsekäänMinulla olisi työmatka toukokuussa Etelä-Eurooppaan. Viikkoja olisi silloin 22-23. Lääkärintodistusta ei vielä tuolloin tarvita, mutta aloin kyllä jo kuumotella raskauden aikana ulkomaille matkustamista ja lentämistä. Hankalaa on vaan se, että lennot tulisi varata jo hyvinkin pian, ennenkuin haluaisin (tai olisi edes tapauksessani järkevää) töissä vielä kertoa raskaudesta. Voisin pyytää varaamaan liput, joita voi muuttaa, mutta siinä se tarve pitäisi perustella. Sitäkäänhän ei voi vielä tietää, tuleeko raskaudesta riskiraskaus vai eteneekö kaikki kuin unelma.
Niin muistelin. tossa rsfu testiviiva siis reilusti vahvempi kuin kontrolli. Mulla ei vielä noin vahva ihan, mutta testiviiva oli tänään jo vahvempi. Dpo16 eli 4+4.
Olipa ihana uutinen JonskuTänään käyty Ultrassa siellä se Papunen köllötti liikkui, sydän löi ja vastas edellisen ultran viikko kyllä helpotti oloa ja omaa järkyttävää epätietosuutta onko kaikki hyvin
Jonsku ja Papunen 8+4
Hienoa että muitakin vanhempia on samassa tilanteessa. Jotenkin hirvittää kertoa sit jossain vaiheessa läheisille ja ystäville. Saa nähdä kuinka monta pökertyy uutisista.Halusi katkaista näköjään tekstini, mutta laitetaan loputkin.
En tiedä huomasitko tuon "Iäkkäiden odottajien" -ryhmän, mutta sellainenkin on, jos ikätovereita enemmälti kaipaa juttuseuraksi Sieltä savon seuduilta itse muutin etelämmäksi, mutta kolme nuorinta lasta on kyllä syntyneet kysissä. Ihan mahtava sairaala.
Aika pommi oli minulle tämä raskaus, ja kävin neuvolassa sitä varten keskustelemassakin, että mitä tässä oikein pitäisi tehdä. Tietysti ikä huolettaa, samoin oma jaksaminen, mutta kyllä tuo käynti siinä mielessä rauhoitti, että sai omat ajatukset järjestykseen siltä osin, että odotus jatkuu. Joku tarkoitus asioilla aina on, ja jos jotain menee pieleen, sitten arvioidaan tilanne uudestaan.
Voi itku tätä kuvotusta Tuntuu, että aina kun on silmät auki, huono olo velloo sisuksissa ja on pala kurkussa. Minä en vaan kestä oksentamista, joten sitä vastaan nyt sinnitellään oikein tosissaan! Voiko ihminen nukkua koko ajan? No ei, jos sillä on neljä muksua tässä huushollin ohessa pyörimässä! Uni kyllä maistuisi, koska myös älytön väsymys vaivaa, eikä väliä kuinka paljon on nukkunut. Missään aikaisemmissa raskauksissa ei ole kyllä ollut näin järkyttävää olotilaa. Tässäkin varmaan osasyynä ikä, mutta veikkaan, että tuplilla taitaa saada nyt tässä "kaupassa" myös tuplaolot
Ensimmäiset neuvolakäynnit taitaa alkaa porukalla pyöriä lähiaikoina. Itsellä on ensi viikon loppupuolella se ns. 1.virallinen käynti. Onhan se jännä nähdä onko reilussa viidessä vuodessa mitä muuttunut. Painosta varmasti sama ralli kuin aina aiemminkin, ja perinteinen mittelö sokereista. 10 vuotta ovat minusta radi-odottajaa yrittäneet tehdä, saas nähdä miten tällä kertaa käy
Samppis ja minit 8+1
Iso peukku mamaliciousille! Niiden legginsit on kans mun suosikit. HM housuista tulee nopeesti "lörpöttävät" . Ei siis mun makuun ainakaan. Mut mamaliciousParhaat äitysfarkut?
Mä tässä just mietin, miten ihmeessä saan työpäivänä keskityttyä töihin kun illalla on varhaisultra!! Tuntuu jotenkin niin häkellyttävältä, että tänään päästään näkemään meidän pieni Ja joo vaikka oonkin innoissani niin on toki se epäilys edelleen takaraivossa, että onkohan siellä edes ketään.. Tiistaina neuvolan täti oli sitä mieltä, että nyt turhat huolet pois ja se on hieno asia käydä katsomassa tilannetta, kun sellainen mahdollisuus nykyteknologialla on! Lisäksi ois kiva saada vähän osviittaa raskausviikoista, koska vaikka nyt mennäänkin sillä 7+6, niin mun mielestä ei pitäis olla kuin vasta 7+2. Ilmoittelen sit tänne kuin meidän käy!Täällä jännittävin mielin odotan ekaa neuvolaa joka on 4.2 tähän asti on menny ihan kivasti, ei sen suurempia oireita,mikä samalla hieman ahdistaa että onhan kaikki hyvin.... Varhaisultrassa en ole käynyt, mutta nyt mietin sitä todella joka päivä että pitäisi varmaan oman mielenrauhan vuoksi käydä...
Nyt rv 8+5.
Mulla on. Useimmin kun nousee ylös niin tuntuu kuin joku repeis tuolla. Sit on sellaisia sanon niitä ”pimppikivuiksi ”, kun tuntuu että häpyluut vaihtaa paikkkaa sattuu kovin ikävästi.Onnea ultrakuulumisista!
Onko muilla ollut jo liitoskipuja? Tai no oletan näiden olevan sellaisia. Häpyluun kohdalla viiltää, välillä noustessa/istumaan mennessä ihan kunnolla. Tuntuu tosi ikävältä.
Maha alkaa olla sellanen pallo ettei tätä voi enää oikein peitellä kun löysät paidatkin paljastaa mahan
Vau! Onnea! Oliko niin, että tässä ketjussa oli poikkeuksellisen paljon kaksoisraskauksia? Mielestäni oli useammat monikot ketjussa?Täällä on sulateltu eilisen varhaisultran uutisia yön yli. Ultrassa näkyi kaksi vahvaa sykettä ja kätilö toivotti tuplaonnea Ollaan oltu miehen kanssa aika shokissa mutta onneksi tätä uutista on aikaa sulatella ja tottakai hyvin onnellisia tästä ollaan. Nyt vain toivotaan, että kaikki saisi mennä loppuun asti hyvin Kohdussa näkyi myös hematooma, joka ei onneksi ole aktiivinen/vuoda, mutta mulle jäi epäselväksi voiko se kuitenkin jossain vaiheessa alkaa vuotamaan Onneksi kahden viikon päästä on neuvolalääkäri. Jos sinne asti kestäisi näiden kaikkien huolien kanssa