Pakko oli tulla vähän höpöttämään tännekin vielä. Lueskellut olen kyllä kaikki kommentit, mutta on taas ollut niin vetämätön olo, ettei kertakaikkiaan ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Tuolla vanhempien odottajien ryhmässä kävin ilmoittautumassa, kun sellaisen ryhmän bongasin ja "hengenheimolaisuus" siihen ryhmään on aika suuri.
Kaikille "vuotelijoille" lähetän paljon positiivisia ajatuksia
"Punainen paholainen" on raskauden pahin pelko, mutta kuten monet täällä ovat sanoneet, usein ne kovat kivut antavat aihetta huoleen enemmän. En itsekään uskonut hetkeäkään kakkosen syntymään kun viikolla 9 alkoi vuoto, ja suoraan kuin hanasta. 7 viikon piina, välillä maltillisemmin, välillä kuin ämpäristä kaatamalla, eikä saanut olla pystyssä kuin vessaan menoa varten. Mies oli vielä ulkomailla töissä ja kotona hääräili kanssani reilut 2-vuotias vilkas esikoinen. Mutta niin vaan selvittiin, "kaksonen" vuoti pois, ja terve heppu syntyi tismalleen laskettuna päivänä.
Ja oireet tuntuvat noudattelevat aika samaa linjaa kaikilla
En ikinä eläissäni ole ollut näin väsynyt ja huonovointinen! Vihaan oksentamista ja pelkällä tahdonvoimalla sinnittelen etten siihen pisteeseen päätyisi, mutta voi jestas miten kuvottaa
En todellakaan uskalla edes katsoa vaa'an lukemia kun tuntuu, että olen lihonnut varmaan 10 kiloa muutamassa viikossa, kun koko ajan pitää tunkea jotain naamaansa ettei olisi huono olo... Ja koko ajan kuitenkin maha murisee nälkää!
Olihan se syy aika ilmeinen, kun tosiaan 23.1 ultrassa löytyi täysin viikkoja vastaava mokkula, ja toinenkin
Kaksoset pötköttivät tällä kertaa omissa yksiöissään rinnakkain, ja molemmat olivat täysin viikkoja vastaavat vahvoilla sykkeellä. Hieman hiljaiseksi veti. Maanantaina minulla on sitten se keskusteluaika hoitajalle, että mitäs nyt?
RuokaSuosituksista sen verran, että
. Koko litania on mennyt ihan älyttömäksi! Ja tähän on pahimmillaan tultu, että ostetaan kaupasta valmiiksi täytetty patonki, ja huomataan kahden haukun jälkeen tuoteselosteessa tuorejuusto. Ensin hätähuuto "kollegoille" , että mitähän nyt pitää tehdä, ja pahimmassa tapauksessa varataan ylim. ultra varmistamaan, että kaikki on " kunnossa". Lista kasvaa jatkuvasti, ja sitä pidetään lähes raamattuna, maalaisjärki laitetaan narikkaan ja neuvola osaltaan ruokkii tätä "profetiaa" tahollaan. Jos on helpompi olla, niin tietysti selaa tuoteselosteita ja pitää "kieltolistaa" jääkaapin ovessa, mutta minä en moiseen hapatukseen lähde. Tässä on oltu raskaana 90-, 00-,10- ja 20- luvuilla (
) ja lista on paisunut uskomattomiin sfääreihin.
Voi jehna, mikä pää
! "Heräsin" juuri tästä lempi nojatuolistani, jossa olen näköjään nukkunut viimeiset 4h, eikä muuten ollut ensimmäinen kerta
. Nyt on syytä siirtyä petiin ja palata linjoille myöhemmin. Kaikille onnea uuteen päivään
Shampanjapäärynä ja kaksi 7+6