Mulla tuo viiva tuulimunaraskaudessa kyllä vahvistu, mutta hitaasti...Sintu74:lle peukutusta siirtoon. Oli itsellekin tämä passin jälkeinen plussa kyllä helpotus, nyt tietää että ainakin voi raskautua Se on jo puolivoittoo ja antaa lisää puhtia seuraaviin kertoihin jos tämä vaikka kesken sattuu menemään.
(.) Piti sit testata. Sama testi kun eka ja melkeenpä sama kellon aikakin iltapäivästä ja nyt oli vahva plussa. Melkeen testiviivaakin vahvempi.
Mietin vaan, että kuinka tuollasessa tuulimunassa, vahvistuuko viiva siinäkin?
Väestöliiton lääkäri ehdotti kortisonia ja primaspania.Sintu ehdottiko lääkärisi kortisonin ja primaspanin käyttöä vai ehdotitko itse? Siksi kyselen, koska itse kyselin omalta lääkäriltä tästä ja hän ei ainakaan vielä ollut innokas määrämään näitä.
Itse aloitan pas hoidon marraskuun puolivälissä eli alkion siirto tehdään joulukuun alkupuolella, joten taas odotellaan muutama viikko. No tämä odottaminen on ihan itsestä kiinni, kun varattiin etelän matka ja ei viitsi aloittaa hoitoa ennen sitä. Ehkä sitten levänneenä on taas uutta intoa ja toivota yritykseen
Mulla on säännöllinen kierto ja ovuloin, eikä mulla kyllä ole ollu clomeja käytössä PAS:ssa.Passari: Jäi alkioita pakkaseen. Oon ollu ymmärtävinäni, että Pas voidaan tehdä luonnolliseen kiertoon, jos oma kierto on säännöllinen ja ovuloi, silloin clomit käytössä ja jos taas kierto epäsäännöllinen ja ei ovuloi, niin joku muu lääkitys.