Pietäänpä toisillemme peukut ja ukkovarpaatki pystyssä!Sintulle onnea matkaan =)! Meillä oli kans ovisplussa la ja siirto ti. Pidetään peukkuja oikein urakalla!
Passari joo, nää olot vaihtelee ihan suunnattomasti. Tai siis tämän rouvan mieliala. Eilen illalla jotenkin tuli sellanen tunne että kyllä se onnistuu.. Mutta joo, tää on tälläistä tunteiden vuoristorataa. Kovin pohdin että koskahan noihin herkkiin Davideihin tosiaan uskaltais pisutella? Josko to iltana joka on sitten jo dpo12 ja pp9..? Oi, että sitä toivois sitä toista viivaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta meillä saattaa olla vielä yksi alkio pakkasessa.. oli tiistaina kolmisoluinen ja jäi viel viljelyyn. Jos selvisi hengissä pääsi uudelleen palelemaan -196asteeseen. Ja JOS tästä ei plussaa tule niin ensi kiertoon sitten koitettaisi siitä. JOS ei sekään onnaa niin alkuvuodesta varmaan uusi ivf kierros. Kovasti mä tuolle 1,5v aarteelle sitä sisarusta toivoisin <3
Täällä keskusteluissa on kaikista ihaninta tuo vertaistuki, sekä hyvinä että huonoina hetkinä. Paljon vaikeampaa olisi selviytyä vastoinkäymisistä eteenpäin, ilman teitä kaikkia täällä.
Vaikka minulla on ystävissäni muutama luottoystävä jotka kannustavat ja tukevat näissä hoidoissa, niin ei se ole sama asia. Sellainen joka ei itse kärsi/ ole kärsinyt lapsettomuudesta, ei osaa olla kunnolla läsnä... tämä lapsettomuus koskettaa ainakin minua niin raskaasti, että voin jopa loukkaantua jos ystävä sanoo jonkun sanan väärin.
Sitä on niin "höröllään" kaikkien muiden ihmisten mielipiteille...
Täällä keskusteluissa ei vielä kukaan ole loukannut mielipiteillään toista, ainakaan tietääkseni... samassa junassahan tässä ollaan, joten mitä parempaa matkaseuraa, sen rattoisammin matka kulkee... yhdessä, kohti samaa päämäärää.
OIKEIN PALJON PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE!!! :heart:
Viimeksi muokattu: