Tsemppiä uusille piinailijoille.
Sintulle paljon halauksia ja toivottavasti toinen kyytiläinen olisi kuitenkin tarrannut lujasti kiinni.
Itse kirjoittelin jossain vaiheessa tänne, mutta sitten pysyttelin poissa palstoilta. Nyt oli pakko tulla kommentoimaan Hammyn viestiä, että mun mielestä toi nyt on ihan selvä plussa. Itsellä kävi melkein samoin kuin sulla, eli mä testailin malttamattomana jo pp5-8 joka päivä puhtaita negoja ja ajattelin, että kaikki meni perseelleen, pitäishän jo näkyä edes haamujen haamu, heitin suunnilleen kirveen kaivoon, kunnes pp 10 aamulla oli ihan hirveän paha olo ja tein aamupissasta testin, mihin tuli ihan haamujen haamujen haamu. No sestailin sitten joka päivä testin ja tosi hitaasti se alkoi vahvistumaan. pp12 oli ihan sun tuota kuvaa vastaava plussa. Mietin jo, että onko alkuunkaan onnistunut raskaus vai jotain kemiallista, tuulimunaa tms, mutta kyllä se sitten virallisena testipäivänä perjantaina oli ihan vahva plussa ja päätin, etten enää testaile. Vuoto ei alkanut ja nyt mennään jotakuinkin 5 + 2 viikolla. Alkuraskauden uä olis 21.11 ja sitä nyt jännitetään, yksi tuulimunahan mulla oli joka keskeytettiin ja sitten yksi poika syntyi pasista, kaikki raskaudet alkaneet ICSIllä tai Paseista. Nyt tässä tuskailen oireiden ja oireettomuuden kanssa. Pääasiassa on akmalan huono olo, kauhean väsynyt olo, mutta ei nukuta, ruuat ällöttää, kahvia ei tee mieli jne,mutta silti tämä tuntuu aivan uskomattomalta, en oikein osaa ajatella asiaa ennen ultraa,nyt vaan jännitetään päivä kerrallaan. Mutta halusin vaan sanoa, että mun kokemuksella, kyllä toi plussa on.
Kaikille peukut pystyssä, toivottavasti pääsette pian odotuspuolelle!
Halauksia.