Halusivat ottaa ekan lapsenlapsensa ekaa kertaa mihinkään mukaan. Poika 2v. Ei ole ollut kuin pari kertaa hetken hoidossa appivanhemmilla (ei kiinni meistä). Ottivat 250km:n päässä olevaan tapahtumaan mukaan ja sinne lähdettiin aamulla heti pojan herättyä (poika itki kun laitoin istuimeen kiinni ja jäi autoon itkemään - sydän särkyi jo silloin - on reipas poika ja jää toisille isovanhemmille innoissaan hoitoon koska tahansa). Palat piti yöunille mennessä (n.20.30). Soittivat 18.30, että lähtevät vasta ajamaan (matka 3 tuntia) ja pysähtyvät vielä sukulaisilla kylässä matkan varrella. Eli saamme pojan kotiin lähempänä keskiyötä. Poika on nukkunut autossa menomatkalla vain 30 minuutin unet, normaalisti nukkuu jopa 2-3 tunnin päikkärit. Istunut autossa varmaan 7-8 tuntia ja rattaissa siellä tapahtumassa. Huomenna piti mennä tarhaan ekaa kertaa kesäloman jälkeen, mutta ei todellakaan mene näin rankan pvän jälkeen. Mieskään ei pääse töihin, koska mun on mentävä vauvan kanssa lääkärille heti aamusta ja tod.näk. poika nukkuu aamulla pitkään jos nukkumaanmeno venyy tuonne puolille öin kerta.
Mies sanoi puhelimessa, että aika rankka päivä pienelle pojalle ja onko pakko vielä jäädä kyläilemään iltamyöhään vieraaseen paikkaan niin appivanhemmat suuttuivat. Ei tartte kuulemma asettaa HEILLE rajoja ja nyt eivät aio enää poikaa enää mihinkään tämän ekan kerran jälkeen ottaa (eivät saisikaan).
Luoja olen vihainen ja surullinen pienen mussukan puolesta. Ja raivoissani isovanhemmille itsekkyydestä ja siitä, etteivät pysyneet sovitussa aikataulussa eivätkä mene lapsen tahdissa rankkaa automatkaa. :'(
Mies sanoi puhelimessa, että aika rankka päivä pienelle pojalle ja onko pakko vielä jäädä kyläilemään iltamyöhään vieraaseen paikkaan niin appivanhemmat suuttuivat. Ei tartte kuulemma asettaa HEILLE rajoja ja nyt eivät aio enää poikaa enää mihinkään tämän ekan kerran jälkeen ottaa (eivät saisikaan).
Luoja olen vihainen ja surullinen pienen mussukan puolesta. Ja raivoissani isovanhemmille itsekkyydestä ja siitä, etteivät pysyneet sovitussa aikataulussa eivätkä mene lapsen tahdissa rankkaa automatkaa. :'(