Heippa!!
Minä en niin ahkera kirjoittaja ole, mutta mielelläni lueskelen teitin juttuja, ja kuumeilen seurassanne.
Meillä lapset ovat olleet poika 3490g, 48cm (-04), tyttö 3380g, 48cm (-06), tyttö 4330g, 50cm (-08) ja tyttö 2705g, 44cm (-09) Tämä viimeinen otti varaslähdön ja syntyi 35 viikolla, muutoin ovat tytöt 40+ syntyneet ja poikakin siinä 39.
Kiirettä piisaa arjessa ja ei niin helppoa aina olekaan, jotenkin vaan aina yrittää tehdä kaiken. Me asutaan maalla, meillä on ihan kivan iso oma piha, jossa on lapsille toimintaa jonkinverran, tässä ei ole yleisiä puistoja ollenkaan. Onko muilla millaisia vempeleitä lapsilla pihassa??? Muutamia vinkkejä ehkä kaipaisin alle kouluikäisille??? Meillä on keinu, trampoliini, hiekkalaatikko ja leikkimökki, jossa ei tosin viihdy kukaan.. Ollaan suunniteltu ostaa sinne luppakorvakani
Niin ja uima-allaskin löytyy, sellainen täytettävä, mut aikas kookas. Kamala homma täyttää... lämpöisinä päivinä sitten
Onko teillä joilla enempi lapsia, kaikille oma huone??
Meillä on kolme tyttöä yhdessä huoneessa, ja poika sai nyt oman pikkuyksiön (alle 10neliöö).
Meitin talossa vois olla mahdollisuus laajentaa yläkertaan, mutta se onkin sitten sen verran iso ja rahallisesti kallis homma, et joutuu odottaan kyl vielä vuosia.. Talo kun on reilu 100v vanha, niin on hommattava kaikki asiantuntijat laajennusprojektiin...
Olen tuolle miehelleni tuosta kierukan poistosta puhunut, mutta ei ole vielä oikein lämmennyt asialle.... No mutta kuumeilla kait saan rauhassa
Ehkä sitten vuoden päästä kun nuorinkin on yli vuoden jo reilusti, jos vaikka jaksais paremmin. Yritän aina selittää et ku olis tuplat ja kaikki tavarta ja vaatteet.. joo seliseli
Katsotaan mitä syksy tuo tullessaan, mulla ei ole ollut ihan helpppoa tän kierukan kanssakaan, alkaa ottaa koppaan jatkuva vuoto tai sellainen tiputtelu... selkäkipu, välillä oikeesti on tunne ku raskaana olis...
Palaan taas paremmalla ajalla...
Jisse ja murut