Suomen katujengien hahmot esitellään. Ei ole Pekkaa ja Anttia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tässä TPS:lle tuloksia mitä suvakot ovat saaneet aikaan:


Suvaitseminen on aina hyvä asia. Erilaisia ollaan kaikki, ja se on rikkaus, mutta jos surutta käytetään ihonväriä/kulttuuria keppihevosena toimia järkyttävällä tavalla toisten maissa, tuhoten kokonaisia kulttuureja niin se ei ole todellakaan okei. Suvaitsevaisenkin täytyy osata käyttää maalaisjärkeä - ideologia ei koskaan saa mennä niin yli, että esim. turvallisuudesta tingitään.

Mitäs @TERO PEKKA SUVAKKI sanoo seuraavasta:
(ihan lyhyt video jossa ilmeisesti mamu on vähän väärässä maassa?)

👍👍👍 ihastuttavalle Angelicalle 😍🥰😘

👎👎👎 immigrantille 😤 Just go home 🚀
 
Mä en ole yhtään sinisilmäinen. Itseasiassa olen epäluuloisempi kuin annan töllä palstalla ymmärtää. Mut en vaan näe vihanlietsontaa hedelmälliseksi.

Noita Sebu-videoita en jaksa katsoa. Nähnyt niitä ihan tarpeeksi, vastenmielinen hahmo. EI mitään rakentavaa, pelkästään näsäviisasta kettuilua. Tommosen tyypin kanssa ei kukaan pysty tekemään mitään yhteistyötä. Ihan kuin joku ylilaudalta karannut nörttipoju liian isoissa saappaissa.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Eikö Annie enää anna?
Molemmat antaa toisilleen samaan aikaan ja ihan entiseen malliin.

Annie on niin poikkeuksellinen nainen, hän on jopa usuttanut minua hankkimaan ”tyttöystävä kakkosen”. Hän kun ymmärtää täydellisesti miehiä ja meidän tarpeita, ja on siinä suhteessa äärimmäisen harvinaisen suvaitsevainen 😍😇

Ainut ehto on se että kunhan hän säilyy minulle numero ykkösenä. Ja kyllä hän säilyy. Mutta olen kyllä sanonut hänelle ettei minua varsinaisesti kiinnosta muut naiset siinä asiassa, onhan se mukavampaa kun yhdessäolossa ja rakastellessakin on aitoa tunnetta mukana ❤

Tarvittaessa voin kuitenkin joustaa…. 🤭
 
Mä en ole yhtään sinisilmäinen. Itseasiassa olen epäluuloisempi kuin annan töllä palstalla ymmärtää. Mut en vaan näe vihanlietsontaa hedelmälliseksi.

Noita Sebu-videoita en jaksa katsoa. Nähnyt niitä ihan tarpeeksi, vastenmielinen hahmo. EI mitään rakentavaa, pelkästään näsäviisasta kettuilua. Tommosen tyypin kanssa ei kukaan pysty tekemään mitään yhteistyötä. Ihan kuin joku ylilaudalta karannut nörttipoju liian isoissa saappaissa.
Olet kyllä ihan mahdoton mies!😦
Pidät totuutta vihan lietsomisena.

Mitäpä jos kysyisit uhreilta tai kuolleiden omaisilta että sopiiko että jatketaan hyssyttelyä.

Tynkkysen video on ihan asiallinen ja täyttä asiaa. Meidän on hyvä seurata tiiviisti Ruotsin tapahtumia koska olemme samalla tiellä.

Hyssyttelisitkö lapsillesikin jos he olisivat menossa vaarallisille alueille Suomessa tai Ruotsissa?
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Olet kyllä ihan mahdoton mies!
Pidät totuutta vihan lietsomisena.

Mitäpä jos kysyisit uhreilta tai kuolleiden omaisilta että sopiiko että jatketaan hyssyttelyä.

Tynkkysen video on ihan asiallinen ja täyttä asiaa. Meidän on hyvä seurata tiiviisti Ruotsin tapahtumia koska olemme samalla tiellä.

Hyssyttelisitkö lapsillesikin jos he olisivat menossa vaarallisille alueille Suomessa tai Ruotsissa?
Veit jalat suustani. Sebu puhuu aina niin täyttä asiaa kuin vaan olla ja voi. TPS ei ole mikään ehta suomalainen, kansalaisuutta häneltä ei kai voi viedä, mutta sotilasarvon (taitaa kuitenkin olla pelkkä sivari) voisi riistää huolestuttavien tekstiensä persteella 😒

Suvakkina TPS ei edes uskalla kuunnella totuutta riikinruotsalaisen poliitikon suusta, ettei kuplansa vaan puhkea. Surkeaa, surkeaa...

Angelicahan kertoi muuten että se ok-taloonsa räjäytetty nuori nainen oli jälleen kerran täysin sivullinen. TPS:n idolit erehtyivät talosta, naapurissa oli se pääkohde.
 
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
Veit jalat suustani. Sebu puhuu aina niin täyttä asiaa kuin vaan olla ja voi. TPS ei ole mikään ehta suomalainen, kansalaisuutta häneltä ei kai voi viedä, mutta sotilasarvon (taitaa kuitenkin olla pelkkä sivari) voisi riistää huolestuttavien tekstiensä persteella 😒
En mä lähtis TPS:a noin solvaamaan.

Luulen ymmärtäväni mikä tuossa TPS:n aatteen taustalla on. Hän pelkää, että tästä tulee joku rasistinen shitshow jos asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Oma näkemykseni on, että TPS on valtamedian uhri ja uskoo sokeasti valtamediaan. Nyt kun valtamediassakin puhutaan joistain ongelmista niin myös TPS uskaltaa hiukan tunnustaa olevansa kriittinen.
Mutta, 2015 kriittisyyttä TPS:lla ei ollut, kuten ei ollut valtamediallakaan.

@TERO PEKKA SUVAKKI
Kertoisitko meille mikä keissi?
 
Olet kyllä ihan mahdoton mies!
Pidät totuutta vihan lietsomisena.

Mitäpä jos kysyisit uhreilta tai kuolleiden omaisilta että sopiiko että jatketaan hyssyttelyä.

Tynkkysen video on ihan asiallinen ja täyttä asiaa. Meidän on hyvä seurata tiiviisti Ruotsin tapahtumia koska olemme samalla tiellä.

Hyssyttelisitkö lapsillesikin jos he olisivat menossa vaarallisille alueille Suomessa tai Ruotsissa?
Kuten hyvin tiedät mä en näitä ongelmia kiistä. En alkuunkaan. Enkä niistä hyssyttele. Naurettavaa, että ees väität semmoista. Itsehän tässäkin ketjussa esitin aika tiukkojakin keinoja puuttua noiden jengien toimintaan.

En vaan jaksa kun tää Sebukin vaan kertoo miten huonosti asiat ovat. Tuntikausia tuon videoita katsellut aikoinaan, mutta realistisia ratkaisuehdotuksia siellä ei koskaan ole. Ihan samantasoista nutinaa kuin esim. toisten persujen poru siitä, että bensanhintaan voi hallitus halutessaan vaikuttaa todella paljon ja sitten totuus onkin tämä. Nyt on persut hallituksessa, joten tehkööt jotain ja lopettakoot tämän itkemisen.

Vai onko sitten niin, että persut tarvitsevat näitä uhkakuvia taatakseen menestyksensö?

Onks tolla Sebulla tosiaan vain yksi paita vai monta samanlaista. Kai se jotain "flanellipaitainen kansansankari"-brändiä rakentaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
En mä lähtis TPS:a noin solvaamaan.

Luulen ymmärtäväni mikä tuossa TPS:n aatteen taustalla on. Hän pelkää, että tästä tulee joku rasistinen shitshow jos asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Oma näkemykseni on, että TPS on valtamedian uhri ja uskoo sokeasti valtamediaan. Nyt kun valtamediassakin puhutaan joistain ongelmista niin myös TPS uskaltaa hiukan tunnustaa olevansa kriittinen.
Mutta, 2015 kriittisyyttä TPS:lla ei ollut, kuten ei ollut valtamediallakaan.

@TERO PEKKA SUVAKKI
Kertoisitko meille mikä keissi?
Mikset moittinut TPS:ää kielenkäytöstään Sebua kohtaan? Kyllä moiselle käpykaartilaiselle pitää antaa samalla mitalla ja vähän ekstraakin kaupan päälle 😁

ps. Äsken klo 10 radiouutisissa kerrottiin jälleen kahdesta uudesta asuntoräjähdyksestä eri osissa Tukholmaa.
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
Kuten hyvin tiedät mä en näitä ongelmia kiistä. En alkuunkaan. Enkä niistä hyssyttele. Naurettavaa, että ees väität semmoista. Itsehän tässäkin ketjussa esitin aika tiukkojakin keinoja puuttua noiden jengien toimintaan.

En vaan jaksa kun tää Sebukin vaan kertoo miten huonosti asiat ovat. Tuntikausia tuon videoita katsellut aikoinaan, mutta realistisia ratkaisuehdotuksia siellä ei koskaan ole. Ihan samantasoista nutinaa kuin esim. toisten persujen poru siitä, että bensanhintaan voi hallitus halutessaan vaikuttaa todella paljon ja sitten totuus onkin tämä. Nyt on persut hallituksessa, joten tehkööt jotain ja lopettakoot tämän itkemisen.

Vai onko sitten niin, että persut tarvitsevat näitä uhkakuvia taatakseen menestyksensö?

Onks tolla Sebulla tosiaan vain yksi paita vai monta samanlaista. Kai se jotain "flanellipaitainen kansansankari"-brändiä rakentaa.
Eikä tiukkoja keinoja mielestäsi tarvita?😦

Ymmärrän osittain tuon näkemyksesi Tynkkysestä, ja Persuista, enkä ole ihan eri mieltäkään, mutta Tynkkynen tekee oikeasti töitä että emme olisi Ruotsi #2. Ihan vain jo pelkästään tiedottamisen roolissa. Hän tuo esille kansalaisten huolta, kansalaiset hänelle viestivät ja häntä vaativst tekemään kaikkensa. Ei nuo jutut tuulesta temmattuja ole. Itsekin lähetin Tynkkyselle(kin) postia muutama viikko sitten kun näin kamalan videon missä mamujengi hakkasi pienempää ja nuorempaa suomalaista.

TPS, oikeasti? Paita onkin tässä nyt se paha ongelma? Olet kuin valtamedia - täysin samat argumentit ja solvaukset.
Onko sinulla omia ajatuksia ollenkaan?
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Mikset moittinut TPS:ää kielenkäytöstään Sebua kohtaan? Kyllä moiselle käpykaartilaiselle pitää antaa samalla mitalla ja vähän ekstraakin kaupan päälle 😁

ps. Äsken klo 10 radiouutisissa kerrottiin jälleen kahdesta uudesta asuntoräjähdyksestä eri osissa Tukholmaa.
Meidän ei pidä sotia keskenämme. Päättäjiä vastaan meidän tulisi olla - yhdessä, ja painostaa päättäjiä tekemään päätöksillään Suomesta taas turvallinen!💪
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Veit jalat suustani. Sebu puhuu aina niin täyttä asiaa kuin vaan olla ja voi. TPS ei ole mikään ehta suomalainen, kansalaisuutta häneltä ei kai voi viedä, mutta sotilasarvon (taitaa kuitenkin olla pelkkä sivari) voisi riistää huolestuttavien tekstiensä persteella

Suvakkina TPS ei edes uskalla kuunnella totuutta riikinruotsalaisen poliitikon suusta, ettei kuplansa vaan puhkea. Surkeaa, surkeaa...

Angelicahan kertoi muuten että se ok-taloonsa räjäytetty nuori nainen oli jälleen kerran täysin sivullinen. TPS:n idolit erehtyivät talosta, naapurissa oli se pääkohde.
Olen reservin kapteeni, joten luulenpa olevani sotilasarvoltani sinua korkeammalla. Mutta se ei kuulu tähän, pakko vaan korjata heittojasi. Oletan kyllä, että teet niitä vain ärsyttääksesi.

2015 olin hyvin kriittinen maahantuloa vastaan, en tosin muista kirjoittelinko silloin siitä tänne. Mutta silloinkin vastustin myös MV-lehden "uutisointia". Se oli rasistista ja loi tuota negatiivista leimaa kaikkien Suomessa olleiden ulkomaalaisten päälle. Se ei silti tarkoita, että olisin millään muotoa suhtautunut sinisilmäisesti siihen mitä maailmanlaajuisen pakolaiskriisin aikana tapahtui.

Itse koen, että tämä palsta on niin persupopulistinen, että jos tuo tuohon kaanoniin tuo jonkun hiukankin poikkeavan näkemyksen, kimppuun käydään.

Mutta ettei nyt tule epäselväksi niin sanotaan se nyt vielä kerran:

Olen maahanmuuttokriittinen, mutta en rasisti. Pidän tärkeänä ,monestakin syystä, että rasistista kieltä ei maahanmuuttokriittisyyden yhteydessä käytetä, koska se vie yleensä parhaalta kritiikiltä terän. Helposti käy niin, että tämänkaltaiset ihmiset tekevät asialle vain hallaa (no pun intended).

Jos tuo on jonkun makuun ultrasuvaitsevaista vihervasemmistolaisuutta, niin olkoon sitten niin. Itse asiaa en näin näe.
 
vierailija
Kuten hyvin tiedät mä en näitä ongelmia kiistä. En alkuunkaan. Enkä niistä hyssyttele. Naurettavaa, että ees väität semmoista. Itsehän tässäkin ketjussa esitin aika tiukkojakin keinoja puuttua noiden jengien toimintaan.

En vaan jaksa kun tää Sebukin vaan kertoo miten huonosti asiat ovat. Tuntikausia tuon videoita katsellut aikoinaan, mutta realistisia ratkaisuehdotuksia siellä ei koskaan ole. Ihan samantasoista nutinaa kuin esim. toisten persujen poru siitä, että bensanhintaan voi hallitus halutessaan vaikuttaa todella paljon ja sitten totuus onkin tämä. Nyt on persut hallituksessa, joten tehkööt jotain ja lopettakoot tämän itkemisen.

Vai onko sitten niin, että persut tarvitsevat näitä uhkakuvia taatakseen menestyksensö?

Onks tolla Sebulla tosiaan vain yksi paita vai monta samanlaista. Kai se jotain "flanellipaitainen kansansankari"-brändiä rakentaa.
Sebu kertoo ongelmista ja ongelman myöntäminen on alku sille, että ongelmaa voudaan alkaa ratkaista. Tähän asti kaltaisesi vasemman laidan tyypit ovat kiistäneet omgelman olemassa olon.

Orpon hallitus peruutti tammikuussa uhanneen sekoitevelvoitteen noston ja alensi veroa. Vaikutus polttoaineen hintaan on kymmeniä senttejä edullisempi polttoaine kuin mitä olisi jos Marinin hallitus olisi saanut jatkaa vallassa.

Kaikki puolueet tarvitsevat uhkakuvia millä yrittävät haalia kannattajia. Vihervasemmiston luomat populistiset uhkakuvat ovat maailmanlopun tuova ilmastonmuutos, persut ja Orpon hallitus joka vie leivän köyhän suusta.

Naismaiset miehet kiinnittävät huomionsa kansanedustajien pukeutumiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Olen reservin kapteeni, joten luulenpa olevani sotilasarvoltani sinua korkeammalla. Mutta se ei kuulu tähän, pakko vaan korjata heittojasi. Oletan kyllä, että teet niitä vain ärsyttääksesi.

2015 olin hyvin kriittinen maahantuloa vastaan, en tosin muista kirjoittelinko silloin siitä tänne. Mutta silloinkin vastustin myös MV-lehden "uutisointia". Se oli rasistista ja loi tuota negatiivista leimaa kaikkien Suomessa olleiden ulkomaalaisten päälle. Se ei silti tarkoita, että olisin millään muotoa suhtautunut sinisilmäisesti siihen mitä maailmanlaajuisen pakolaiskriisin aikana tapahtui.

Itse koen, että tämä palsta on niin persupopulistinen, että jos tuo tuohon kaanoniin tuo jonkun hiukankin poikkeavan näkemyksen, kimppuun käydään.

Mutta ettei nyt tule epäselväksi niin sanotaan se nyt vielä kerran:

Olen maahanmuuttokriittinen, mutta en rasisti. Pidän tärkeänä ,monestakin syystä, että rasistista kieltä ei maahanmuuttokriittisyyden yhteydessä käytetä, koska se vie yleensä parhaalta kritiikiltä terän. Helposti käy niin, että tämänkaltaiset ihmiset tekevät asialle vain hallaa (no pun intended).

Jos tuo on jonkun makuun ultrasuvaitsevaista vihervasemmistolaisuutta, niin olkoon sitten niin. Itse asiaa en näin näe.
Olet korkeintaan Puna-armeijan kapteeni...
 
vierailija
Palstalta on karkotettu kaikki vähänkään vihervassari ihmiset aikapäiviä sitten. Sitten kun semmosia ei enää oo, niin pitää käydä niiden kimppuun, jokka on seuraavana jonossa. Tällä tavalla se homma menee. Ei muuten ihme, että kaikki keskustelupalstoilla on persutyyppisten hegemonia.

Joku vois epäillä et se on masinoitua. Ite en aattele niin. Luulen vaan, että tietyntyyppiset ihmiset on netissä yliedustettuina ja se johtaa tähän. Fiksummat on varmaan tajunneet kauan sitten, että keskutelufoorumut ja Facebookit eivät kenenkään mielipiteitä muuta. Voivat vaan vahvistaa näkemyksiä tiettyyn suuntaan.

Ja mie oon persu, mutta kyllä mä sanon, että keskustelufoorumeilla meillä on enemmän kuplaa kuin millään muulla porukalla. Vihervassarien kuplat on sitten muualla.
 
vierailija
Ei täältä ketään ole karkotettu. Vihervasemmistolaiset eivät vain voi sietää ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla ja siksi poistuvat omiin kupliinsa.
Palstalta on karkotettu kaikki vähänkään vihervassari ihmiset aikapäiviä sitten. Sitten kun semmosia ei enää oo, niin pitää käydä niiden kimppuun, jokka on seuraavana jonossa. Tällä tavalla se homma menee. Ei muuten ihme, että kaikki keskustelupalstoilla on persutyyppisten hegemonia.

Joku vois epäillä et se on masinoitua. Ite en aattele niin. Luulen vaan, että tietyntyyppiset ihmiset on netissä yliedustettuina ja se johtaa tähän. Fiksummat on varmaan tajunneet kauan sitten, että keskutelufoorumut ja Facebookit eivät kenenkään mielipiteitä muuta. Voivat vaan vahvistaa näkemyksiä tiettyyn suuntaan.

Ja mie oon persu, mutta kyllä mä sanon, että keskustelufoorumeilla meillä on enemmän kuplaa kuin millään muulla porukalla. Vihervassarien kuplat on sitten muualla.
 
vierailija
Äläpä yritä viisastella, se ei sinulta onnistu. Et näköjään ole hahmottanut että tämä on keskustelupalsta.

Kelaa ketjua taaksepäin niin huomannet, kuka sen solvaamisen aloittikaan
Mielestäni solvailu alkoi jo ekalla sivulla. Mutta jos viittaat TPS:ään niin tarkoitko tätä:

"Noita Sebu-videoita en jaksa katsoa. Nähnyt niitä ihan tarpeeksi, vastenmielinen hahmo. EI mitään rakentavaa, pelkästään näsäviisasta kettuilua. Tommosen tyypin kanssa ei kukaan pysty tekemään mitään yhteistyötä. Ihan kuin joku ylilaudalta karannut nörttipoju liian isoissa saappaissa."

No ehkä on solvaamista, mutta onko tuossa totuuden siemen? Miksei ole ministeri?
 
  • Tykkää
Reactions: setis

Yhteistyössä