Suomen katujengien hahmot esitellään. Ei ole Pekkaa ja Anttia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Herrää, herrää

Ylivoimaisesti suurin osa niistä aiemmin tulleista on työtä tekeviä kunnollisia mamuja. Nämä ongelmatapaukset on näitä viimeksi tulleita bardalabsi-läpsyttelijöitä hiekkaerämaista ja Afrikan sarvesta

näillä ei ole mitään aikomusta tehdä ikinä muita töitä kuin rikoksia
Afrikan sarven porukkaa on tullut Suomeen heti 90-luvun alusta. Eräskin sun sankarisomaIeista tappoi ja raıskasi tyttölapsia Tampereella jo 90-luvulla.
 
vierailija
Herrää, herrää

Ylivoimaisesti suurin osa niistä aiemmin tulleista on työtä tekeviä kunnollisia mamuja. Nämä ongelmatapaukset on näitä viimeksi tulleita bardalabsi-läpsyttelijöitä hiekkaerämaista ja Afrikan sarvesta

näillä ei ole mitään aikomusta tehdä ikinä muita töitä kuin rikoksia
Älä nyt viitsi. Ongelmien määrä tietenkin lisääntyy sitä mukaa kun mamuväestön määrä lisääntyy, mutta ihan samaa jengiä sieltä on lapannut koko ajan maahan. Ainut oleellinen muutos siiä 2015 vuoden tienoilla oli, että drill-musiikki syntyi 2010-luvun alkuvuosina ja se on vaikuttanut jengi-ilmiöön ja roadman-kulttuuriin. Mutta ei sekään niitä synnyttänyt. Chaveista puhuttiin kauan ennen kuin kukaan oli kuullut roadmaneista.
 
On se kyllä kumma jos ei näitä jengejä saada kuriin. Ruotsissa pyydetään armeijaa apuun, tilanne siellä toki paljon pahempi. Mutta mikäs meitä estäisi tehdä pikahätälakeja, joiden turvin voitaisiin näitä jengien päähahmoja vangita saman tien.

Kyse ei ole näiden tyyppien ihmisoikeuksesta, kyse on enemmistön turvallisuudesta.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
On se kyllä kumma jos ei näitä jengejä saada kuriin. Ruotsissa pyydetään armeijaa apuun, tilanne siellä toki paljon pahempi. Mutta mikäs meitä estäisi tehdä pikahätälakeja, joiden turvin voitaisiin näitä jengien päähahmoja vangita saman tien.

Kyse ei ole näiden tyyppien ihmisoikeuksesta, kyse on enemmistön turvallisuudesta.
Jenkeissä on kovat otteet käytössä. Ja tilanne paljon pahempi kuin täällä. Tai Ruotsissa.

Monimutkainen ongelma, jota pelkällä voimalla ei saa ratkaistua.
 
vierailija
Afrikan sarven porukkaa on tullut Suomeen heti 90-luvun alusta. Eräskin sun sankarisomaIeista tappoi ja raıskasi tyttölapsia Tampereella jo 90-luvulla.
No kuule mä lähettäisin ihan kaikki somput 1suuntaisella lipulla kauas kotiinsa lomailemaan lopun elämänsä ajan

Tarkoitin turkkilaisia, thaimaalaisia, nepalilaisia ja muita työteliäita ihmisiä muilta suunnilta

Ymmärrätkö nyt?
 
vierailija
On se kyllä kumma jos ei näitä jengejä saada kuriin. Ruotsissa pyydetään armeijaa apuun, tilanne siellä toki paljon pahempi. Mutta mikäs meitä estäisi tehdä pikahätälakeja, joiden turvin voitaisiin näitä jengien päähahmoja vangita saman tien.

Kyse ei ole näiden tyyppien ihmisoikeuksesta, kyse on enemmistön turvallisuudesta.
Alkaako nikkisi sukunimi harmittamaan?

Sinä olet tsuvakkina yksi syyllinen kaikelle rikollisuudelle meillä noiden takia
 
vierailija
On se kyllä kumma jos ei näitä jengejä saada kuriin. Ruotsissa pyydetään armeijaa apuun, tilanne siellä toki paljon pahempi. Mutta mikäs meitä estäisi tehdä pikahätälakeja, joiden turvin voitaisiin näitä jengien päähahmoja vangita saman tien.

Kyse ei ole näiden tyyppien ihmisoikeuksesta, kyse on enemmistön turvallisuudesta.
Ei niitä mamujengejä saada kuriin, koska vasemmisto ajattelee aina vain rikollisten ihmisoikeuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Alkaako nikkisi sukunimi harmittamaan?

Sinä olet tsuvakkina yksi syyllinen kaikelle rikollisuudelle meillä noiden takia
Ei ala. Suvaitsevaisuus on hyve. Ja erilaisuutta pitää suvaita, mutta kriittinen voi ja pitää olla. Toki nikki on vähän provo kun olen saanut kuulla olevani kauhea suvakki kun en suostu käyttämään halventavaa termistöä.

Totaalinen sulkeutuminen ja impivaaralaisuus olisi olleet vielä haitallisempia tälle maalle.

90-luvun alussa (tai koska ne ekat somalit nyt tulikaan) olin lukiossa ja suhtauduin heidän maahantuloon erittäin negatiivisesti. Varmaan rasistisestikkin. Jälkikäteen katsoen ne määrät tuolloin olivat kovin pieniä ja olisi vaan pitänyt pysytä handlaamaan. Lisää ei olisi saanut ottaa isoja määriä, ennenkuin olisi ollut todisteita riittävän hyvästä integraatiosta. No sitä ei olisi ehkö koskaan tullut.

Maahanmuuttoa Suomi kuitenkin on tarvinnut ja tulee tarvitsemaan. Mutta pääosin työperäistä ja sellaisista kultuureista, joista tulijat pystyvät mahdollisimman korkealla prosentilla integroitumaan. Islam-amista tulijoiden onnistumisprosentti on ollut aika heikko, joten määrät tuolta suunnalta tulisi pitää ihan minimissään. Se ei silti poista sitä, etteikö jokaisella jo tänne hyväksytyllä (vaikka se esim. sua varmaan vituttaa) on omat oikeutensa.

Itse olisin kyllä valmis siihen, että maahantulijoilla olisi erityisen tarkat säännöt aluksi ja etenkin raskaammista rikoksista tuomiona karkoitus.

On muuten todella epähedelmällistä esim. syyllisttää minunkaltaisia. Minä en ole koskaan ollut asian suhteen sinisilmäinen. Minä en ole koskaan ollut rajalla huutamassa "refugees welcome". Mutta en myöskään ole puinut nyrkkiäni mamuja nähdessäni ja ajatellut heitä alempina.

Jos on pakko syyllistää joitakin, niin sitten se on ne tahot, jotka ovat oikeasti ja aidoisti haalineet tätä jengiä tänne. Mutta loppupeleissä sitä porukkaa on aika vähän. Suurin vyöry (Ukrainalaiset erikseen) oli siis vuonna 2015. Silloin ei kauheen mamusyleilevä hallitus piti olla, mutta niin vaan kävi, että tänne lappas porukkaa ovista ja ikkunoista. Se oli Euroopanlaajuinen kriisi ja silloin ei oikein osattu toimia.
 
On se kyllä kumma jos ei näitä jengejä saada kuriin. Ruotsissa pyydetään armeijaa apuun, tilanne siellä toki paljon pahempi. Mutta mikäs meitä estäisi tehdä pikahätälakeja, joiden turvin voitaisiin näitä jengien päähahmoja vangita saman tien.

Kyse ei ole näiden tyyppien ihmisoikeuksesta, kyse on enemmistön turvallisuudesta.
Juuri näin!💪
 
vierailija
On se kyllä kumma jos ei näitä jengejä saada kuriin. Ruotsissa pyydetään armeijaa apuun, tilanne siellä toki paljon pahempi. Mutta mikäs meitä estäisi tehdä pikahätälakeja, joiden turvin voitaisiin näitä jengien päähahmoja vangita saman tien.

Kyse ei ole näiden tyyppien ihmisoikeuksesta, kyse on enemmistön turvallisuudesta.
Ai susta on tullut persu.
 
Ei ala. Suvaitsevaisuus on hyve. Ja erilaisuutta pitää suvaita, mutta kriittinen voi ja pitää olla. Toki nikki on vähän provo kun olen saanut kuulla olevani kauhea suvakki kun en suostu käyttämään halventavaa termistöä.

Totaalinen sulkeutuminen ja impivaaralaisuus olisi olleet vielä haitallisempia tälle maalle.

90-luvun alussa (tai koska ne ekat somalit nyt tulikaan) olin lukiossa ja suhtauduin heidän maahantuloon erittäin negatiivisesti. Varmaan rasistisestikkin. Jälkikäteen katsoen ne määrät tuolloin olivat kovin pieniä ja olisi vaan pitänyt pysytä handlaamaan. Lisää ei olisi saanut ottaa isoja määriä, ennenkuin olisi ollut todisteita riittävän hyvästä integraatiosta. No sitä ei olisi ehkö koskaan tullut.

Maahanmuuttoa Suomi kuitenkin on tarvinnut ja tulee tarvitsemaan. Mutta pääosin työperäistä ja sellaisista kultuureista, joista tulijat pystyvät mahdollisimman korkealla prosentilla integroitumaan. Islam-amista tulijoiden onnistumisprosentti on ollut aika heikko, joten määrät tuolta suunnalta tulisi pitää ihan minimissään. Se ei silti poista sitä, etteikö jokaisella jo tänne hyväksytyllä (vaikka se esim. sua varmaan vituttaa) on omat oikeutensa.

Itse olisin kyllä valmis siihen, että maahantulijoilla olisi erityisen tarkat säännöt aluksi ja etenkin raskaammista rikoksista tuomiona karkoitus.

On muuten todella epähedelmällistä esim. syyllisttää minunkaltaisia. Minä en ole koskaan ollut asian suhteen sinisilmäinen. Minä en ole koskaan ollut rajalla huutamassa "refugees welcome". Mutta en myöskään ole puinut nyrkkiäni mamuja nähdessäni ja ajatellut heitä alempina.

Jos on pakko syyllistää joitakin, niin sitten se on ne tahot, jotka ovat oikeasti ja aidoisti haalineet tätä jengiä tänne. Mutta loppupeleissä sitä porukkaa on aika vähän. Suurin vyöry (Ukrainalaiset erikseen) oli siis vuonna 2015. Silloin ei kauheen mamusyleilevä hallitus piti olla, mutta niin vaan kävi, että tänne lappas porukkaa ovista ja ikkunoista. Se oli Euroopanlaajuinen kriisi ja silloin ei oikein osattu toimia.
Oot kyllä ollut aika hirveä rasisti!😱
En olis susta uskonut.😦
Mä menin heti tutustumaan meidän hoodeille tulleen pakolaiskeskuksen oman ikäisiin, uusiin tulokkaisiin, ja esittelin heille meidän hoodit. Jonkinlaisen leikkipoikaystävänkin sieltä laitoin. Törmäsin häneen yks päivä liikenteessä, hän on nykyään bussikuski. Toiseen ent. leikkipoikkikseen törmäsin Oopperatalolla, hän oli huoltomiehenä siellä.
Nämä pojat eivät olleet Afrikasta tai Lähi-idästä.

Olet oikeassa siitä, että päättäjät eivät ole joutuneet, eivätkä joudu vastuuseen huonoista, kalliista ja jopa kuolettavista päätöksistään. Tähän tulisi jollain keinoin saada muutos. Jonkinlainen vastuunkanto olisi jollain keinoin jörjestettävä.
Nyt on niin, että Ihan sama mitä mäellä teet vähintään 4-vuotta niin saat rahat ja sitten päättäjän homman loppuessa sinulle järjestetään joku huippuduuni muualta. Jos et käytä sopeutusetua.
J. Käteinen lienee
yksi räikeimmistä esimerkeistä miten ketku voi edetä!

Kyllä minulla ainakin silmät aukesivat median osalta, ja outojen päätösten vuoksi monen muunkin osalta 2015, ja hyvä niin. Nyt osaa katsoa montaa asiaa eri tavalla, ja osaa kyseenalaistaa, vaikka sitten kyseessä olisikin ”asiantuntija” tai auktoriteetti.

Mun silmään olet edelleen sinisilmäinen joissain asioissa, mutta mitäpä siitä - kaikki kehittyy omaan tahtiin.
Olet sinä tässä vuosien varrella muuttanut hyvin paljon näkemystä maahanmuutosta ja hyvä niin.👍 Osa näki lopputuleman jo silloin 2015 ja osasi suhtautua jo silloin skeptisesti ja vastusti. Kyse ei ole nyt, eikä silloinkaan mistään rasismista, vaan halu pitää Suomi turvallisena ja hyvinvointivaltiona.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Oot kyllä ollut aika hirveä rasisti!
En olis susta uskonut.
Mä menin heti tutustumaan meidän hoodeille tulleen pakolaiskeskuksen oman ikäisiin, uusiin tulokkaisiin, ja esittelin heille meidän hoodit. Jonkinlaisen leikkipoikaystävänkin sieltä laitoin. Törmäsin häneen yks päivä liikenteessä, hän on nykyään bussikuski. Toiseen ent. leikkipoikkikseen törmäsin Oopperatalolla, hän oli huoltomiehenä siellä.
Nämä pojat eivät olleet Afrikasta tai Lähi-idästä.

Olet oikeassa siitä, että päättäjät eivät ole joutuneet, eivätkä joudu vastuuseen huonoista, kalliista ja jopa kuolettavista päätöksistään. Tähän tulisi jollain keinoin saada muutos. Jonkinlainen vastuunkanto olisi jollain keinoin jörjestettävä.
Nyt on niin, että Ihan sama mitä mäellä teet vähintään 4-vuotta niin saat rahat ja sitten päättäjän homman loppuessa sinulle järjestetään joku huippuduuni muualta. Jos et käytä sopeutusetua.
J. Käteinen lienee
yksi räikeimmistä esimerkeistä miten ketku voi edetä!

Kyllä minulla ainakin silmät aukesivat median osalta, ja outojen päätösten vuoksi monen muunkin osalta 2015, ja hyvä niin. Nyt osaa katsoa montaa asiaa eri tavalla, ja osaa kyseenalaistaa, vaikka sitten kyseessä olisikin ”asiantuntija” tai auktoriteetti.

Mun silmään olet edelleen sinisilmäinen joissain asioissa, mutta mitäpä siitä - kaikki kehittyy omaan tahtiin.
Olet sinä tässä vuosien varrella muuttanut hyvin paljon näkemystä maahanmuutosta ja hyvä niin. Osa näki lopputuleman jo silloin 2015 ja osasi suhtautua jo silloin skeptisesti ja vastusti. Kyse ei ole nyt, eikä silloinkaan mistään rasismista, vaan halu pitää Suomi turvallisena ja hyvinvointivaltiona.
Kari Suomalainen näki lopputuleman jo 80-luvun lopulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tässä TPS:lle tuloksia mitä suvakot ovat saaneet aikaan:


Suvaitseminen on aina hyvä asia. Erilaisia ollaan kaikki, ja se on rikkaus, mutta jos surutta käytetään ihonväriä/kulttuuria keppihevosena toimia järkyttävällä tavalla toisten maissa, tuhoten kokonaisia kulttuureja niin se ei ole todellakaan okei. Suvaitsevaisenkin täytyy osata käyttää maalaisjärkeä - ideologia ei koskaan saa mennä niin yli, että esim. turvallisuudesta tingitään.

Mitäs @TERO PEKKA SUVAKKI sanoo seuraavasta:
(ihan lyhyt video jossa ilmeisesti mamu on vähän väärässä maassa?)

 
  • Tykkää
Reactions: setis
Norjassa ei ole riittävästi vain tietoa esim. islamista, siksi norjalaiset ovat ennakkoluuloisia rasisteja:


Noh, opiskellaas sitten, jospa ne ennakkoluulot ja rasismi häviää.🤗

Wave of Muslim rape cases across Europe
27.2.2015


”Europe is currently being overwhelmed by a wave of rape committed by Muslim migrants. Particularly in Scandinavian countries, the number of rapes of white women and girls is rising.

1. Why do we turn a blind eye to such atrocities? Fear of possible allegations of racism is no justification for ignoring acts of this kind! In Austria, too, there are increasing numbers of rapes and attempted rapes by migrants.

2. Does it make any sense to continue talking about ‘isolated cases’ here?

3. Why does the Commission not take preventive measures?”




No nyt on riittävästi tietoa, enkä yhtään ihmettele jos tietyistä kulttuureista ei enää haluta ottaa väkeä.
 

Yhteistyössä