Suomalaisten suuri enemmistö hyväksyy suomalaisia suojelevan katupartiotoiminnan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvin moni poliisikin on saanut rikoksista tuomion, samoin lainsäätäjäkin, pitääkö heiltäkin kieltää partiointi?

no mä en ymmärrä sitä, et joku äänestää raiskaustuomion saaneen eduskuntaan, eiköhän sitä asiaa pitäisi kysyä niiltä jotka äänesti tai niiltä jotka kyseisen henkilön otti ehdokkaaksi.
se ei valitettavasti ole minun valintani.
poliiseista taas mun mielipide on se, et toivon päättäjien osaavan laatia sellaiset säännöt et tietyistä rikoksista tuomitut poliisit ei työssään saa jatkaa.

eli kyllä, olen sitä mieltä et rikollisten partiointi pitäisi pystyä estämään, oli kyse päättäjistä tai poliiseista tai katupartioista. kelpaako vastaus?

Äärioikeistolaisuus ei ole Suomessa rikos (ainakaan vielä).

Äärivasemmistolaisuus sen sijaan on ollut Suomessa rikos.

rasismi on rikos, oikeistolainen tai vasemmistolainen tai kuka tahansa joka rasisimin varjolla syyllistyy johonkin esim nyt väkivaltarikokseen, ei ole mun mielestä sopiva partioimaan kadulla "puolustamassa" yhtään ketään.

itse en hyväksy kenenkään väkivaltaa, en suomalaisten-oikeisto tai vasemmisto, en ulkomaalaisten-somalien,venäläisten tai irakilaisten, enkä myöskään hyväksy terroristeja, oli niiden taustat sitten pohjois-irlannissa, syyriassa tai missä tahansa.

kaikki ääriryhmät on vaarallisia, joten en näe eroa siitä onko se äärilaita oikealla vai vasemmalla.

Mörköäidin mielestä kurkunleikkaaja- ja raiskarimatut ovat #unelmaa.

ihan yhtälailla kuin suomalaisetkin muhaajat ja raiskarit teidän mielestä.

itseasiassa mörkö, ja minä ja suurinosa muista "suvakeista" pitää yhtälailla rikollisina kaikkia rikoksiin syyllistyneitä, mut ei syytä näistä rikoksista muita, useimmin taas näkee ei-suvakin puuttuvan vain ulkomaalaisten rikoksiin ja vähättelevän suomalaisten rikoksia.

Hyväksyn katupartiotoiminnan. Se, että siihen osallistuu tuomittuja rikollisia, ei kuulu kenellekään. He ovat rangaistuksensa kärsineet eikä heiltä pidä kieltää osallistumista yhteiskuntaan. Käsittääkseni tämä on täysin yleinen periaate vankeinhoidossa. Rikoksien tekemistä katupartioissa tai muussakaan toiminnassa ei pidä hyväksyä millään muotoa. Ihmettelen kovasti, että mamu-nuorten rasistista väkivaltajengiä ei tuomittu yhtä kovasanaisesti valtiovallan taholta, mutta tämä on nyt ajan henki.

Jokaisella ihmisellä on kiinniotto-oikeus, jos uskaltaa ottaa rikollisen kiinni. Lisäksi jokaisella on velvollisuus ottaa yhteyttä poliisiin, jos todistaa rikoksen. Jos ei ota yhteyttä, voi itse joutua edesvastuuseen.

rasismi on rikos, oikeistolainen tai vasemmistolainen tai kuka tahansa joka rasisimin varjolla syyllistyy johonkin esim nyt väkivaltarikokseen, ei ole mun mielestä sopiva partioimaan kadulla "puolustamassa" yhtään ketään.

itse en hyväksy kenenkään väkivaltaa, en suomalaisten-oikeisto tai vasemmisto, en ulkomaalaisten-somalien,venäläisten tai irakilaisten, enkä myöskään hyväksy terroristeja, oli niiden taustat sitten pohjois-irlannissa, syyriassa tai missä tahansa.

kaikki ääriryhmät on vaarallisia, joten en näe eroa siitä onko se äärilaita oikealla vai vasemmalla.

Minun mielestä suvakit ovat erityisen vaarallinen ääriryhmä.

Samaa mieltä. Pelkästään jo se, että nimitellään kaikkia eri mieltä olevia rasisteiksi, on törkeää. Tällä antavat itselleen oikeutuksen käyttäytyä lain vastaisesti.

Suomen laki ei tunne rikosta nimeltä rasismi, eli siis rasismi ei ole rikos.
Rasismi on mielipide, ja suvakit vainoavat näinollen ihmisiä näiden mielipiteiden perusteella.
Paitsi muhamettirasisteja ja neekerirasisteja suvakit eivät vainoa ja kritisoi, kantasuomalaisiin ja kantaeurooppalaisiin kohdistuva rasismi on suvakeille ok!

Suvakit ovat siis itse rasisteja toisinajattelevia omiaan kohtaan, mutta eivät toisinajattelevia vieraita kohtaan = RASISTEJA.

ihan yhtälailla kuin suomalaisetkin muhaajat ja raiskarit teidän mielestä.

itseasiassa mörkö, ja minä ja suurinosa muista "suvakeista" pitää yhtälailla rikollisina kaikkia rikoksiin syyllistyneitä, mut ei syytä näistä rikoksista muita, useimmin taas näkee ei-suvakin puuttuvan vain ulkomaalaisten rikoksiin ja vähättelevän suomalaisten rikoksia.
Kuka on vähätellyt suomalaisten tekemiä rikoksia?

Ei kukaan, palstahan on välillä täynnä ketjuja joissa vaaditaan suomalaisille rikollisille kovempia rangaistuksia.

Kuka on vähätellyt suomalaisten tekemiä rikoksia?

Ei kukaan, palstahan on välillä täynnä ketjuja joissa vaaditaan suomalaisille rikollisille kovempia rangaistuksia.

ei ole montaakaan päivää kun täällä kirjoitettiin kuinka paljon vähemän traumatisoiva rikos on tutun raiskaus, joita suomalaiset tekee, kuin mamujen tekemät puskaraiskaukset,väitätkö ettei se ole suomalaisen tekemän rikoksen vähättelyä`?

(kirjoitin et useimmin näkee ei-suvakin vähättelevän, en kirjoittanut et kaikki ei-suvakit vähättelee )

ei ole montaakaan päivää kun täällä kirjoitettiin kuinka paljon vähemän traumatisoiva rikos on tutun raiskaus, joita suomalaiset tekee, kuin mamujen tekemät puskaraiskaukset,väitätkö ettei se ole suomalaisen tekemän rikoksen vähättelyä`?

(kirjoitin et useimmin näkee ei-suvakin vähättelevän, en kirjoittanut et kaikki ei-suvakit vähättelee )
Meinaat etteivät mamut raiskaa tuttuja, vaan ainoastaan puskaraiskaavat suomalaisia tyttöjä ja naisia?

on totta et rasismi ei itsessään ole rikos, mut rikos joka tehdään rasistisin perustein on vakavampi kuin se sama rikos ilman rasistista perustetta.

Suomessa vain suomalaisten mamuihin kohdistamat rikokset voivat olla rasistisia, mutta mamujen suomalaisiin kohdistamat rikokset eivät ole, ja se jos mikä on rasismia suomalaisia kohtaan ts suvakkien mielestä ns positiivista syrjintää.[/QUOTE]

Yhteistyössä