V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kohta joku suvakki tulee kertomaan että suurin osa suomalaisista vastustaa katupartioita. Matupartioita saisi sitten olla paljon enemmän, no, kesä on tulossa että sikäli...
Suurin osa tuskin kannattaakaan katupartioiden kieltämistä, koska jokainen tietää, ettei ihmisiä voi kieltää kulkemasta porukassa kadulla.
Katupartioiden pitäisi olla jollain lailla järjestäytyneempiä. Sinne ei pitäisi joitain väkivaltarikoksista tuomittua päästää ollenkaan.
Siellä pitäisi olla säännöt. Mitä tehdä, jos jonain perjantai-iltana partio huomaa mamulauman ahdistelevan jotain naista. Saako mennä väliin, millaiset otteet on sallittuja jne.
Niille pitäisi maksaa pientä korvausta. Muutaman kerran jaksaa tavallinen mies mennä ilmaiseksi norkoilemaan tuonne pakkaseen mutta sitten alkaa jo kyllästyttää.
Kaltaisesi suvikset poliitikot eivät tätä tiedä.
Jep, mä luulen että ne partioinnit typistyy aika marginaalitouhuksi kun kaduilla ei tapahdu silloin mitään kun partioidaan.Nythän ongelma onkin se, että isolla osalla on väkivaltatausta.
Tähänhän on jo säännöt olemassa Suomen laissa. Ei katupartio mitenkään eroa muista kaduilla kulkijoista eikä heille voi antaa mitään ylimääräisiä valtuuksia.
Kukahan sen palkan maksaisi? Sitten kyseessä olisi varmaan uusi työpaikka. Se on totta, että katupartioiden innostus tulee varmaan laantumaan viikossa, korkeintaan kahdessa, kun huomaavat kulkevansa autioilla kaduilla eivätkä pääsekään koskaan "suojelemaan" ketään.
No miten määritellään "rasistinen katupartio"?Ei kukaan ollut kieltämässä kadulla kulkemista sinänsä, mutta rasististen katupartioiden kieltämisestä on ollut puhetta.
Katupartiot tehoavat hyvin pienemmillä paikkakunnilla ja isompien kaupunkien ongelmapaikoissa.Jep, mä luulen että ne partioinnit typistyy aika marginaalitouhuksi.
Poliisilla sentään on hommia kun ihmiset soittavat hätäkeskukseen, mutta mistä katupartio tietää jos joku nainen on raiskattu kilometrin päässä?
Pitääkö kaupungin asukkaiden alkaa soitella poliisin sijasta Penalle, Vesalle ja Tompalle jotka sitten jollain Datsunilla porhaltavat paikalle?
Tietty jos katupartioita olisi todella paljon niin sillä olisi pelottava ja siis ennaltaehkäisevä vaikutus, mutta en usko että niitä missään vaiheessa tulee olemaan niin paljon.
Koska Mörköäiti on päästänsä sekaisin, eli hänen mielestä matupartioilla pitää olla oikeus ryöstää, raiskata ja pahoinpidellä, koska se on mörköäitien #unelmaa.Mörköäiti, miksi pitää olla nuin kielteinen asenne? Minusta ainakin ihan mahtava juttu ja ihan tietoisuus tästä partioinnista vaikuttaa varmaan toivotusti eli vähentää rikoksia. Esim. täällä missä itse asun, poliisin tulo kestää n. tunnin. Poliisi ei siis lisää ainakaan mitään turvallisuuden tunnetta, koska se myöhästyy auttamattomasti.
Onko näyttöä tästä?Katupartiot tehoavat hyvin pienemmillä paikkakunnilla ja isompien kaupunkien ongelmapaikoissa.
Onko näyttöä tästä?
Ok.No ainaskaan siellä missä odinit on partioineet jo monta kuukautta eli Kemissä matut ei ole uskaltaneet rötöstellä laisinkaan.
Tottakai myös raiskaajia ja pahoinpitelijöitä tulee suojella.Minäkin hyväksyn kunhan ei vain suomalaisia suojella vaan KAIKKIA.
Ja suvakithan ei suojelua edes halua, ovat itse näin ilmoittaneet useassa eri yhteydessä viime aikoina.
Poliitikkojen ja poliisin pitäisi olla Iltalehden gallupin perusteella todella huolestuneita yleisestä turvallisuudesta. Todella hälyttävää jos kansalaiset kokevat rikollisten, kuten väitetään, lisäävän katujemme turvallisuutta: eihän se saa missään nimessä olla näin!!!