T
toinen näkökulma
Vieras
"Kumpaa toivotte?" kuulee usein kysyttävän. "tyttöä" vastaan minä ja sitten onkin kysyjä hiljaisena. "niin...mutta varmaan on ihan sama tuleeko poikakin jos on terve" yleisesti kysyjä jatkaa..siihen minä yleensä jatkan, että "ei se ole sama, haluan tytön, minulla on kaksi tyttöä ennestään, enkä missään nimessä halua poikaa" ja sitten alkaakin jankutus että kyllä terveys on pääasia jne, että siis "miksi haluat tytön, teillähän on jo kaksi" Tulee vaan mieleen, että miksi helvetissä kysyit. Eli tavallaan kysymys "kumpaa sukupuolta toivotte" on vain klisee, mihin halutaan juuri em. "ei väliä, pääasia että on terve"- vastaus.
Se on vähän sama, kuin näkee puolitutun kaupassa, ja tuttu kysyy, että "mitä kuuluu?" Siihen kuuluu vastata "ihan hyvää". Ajatelkaapas jos tähän alkaisi kertomaan "että ei oikein hyvää. Peräpukamat on vaivannut taas alvariinsa ja seksielämä ei luista.." Joopajoo, eli ymmärsitte varmaan kärjistetystä esimerkistä pointin.
Se on vähän sama, kuin näkee puolitutun kaupassa, ja tuttu kysyy, että "mitä kuuluu?" Siihen kuuluu vastata "ihan hyvää". Ajatelkaapas jos tähän alkaisi kertomaan "että ei oikein hyvää. Peräpukamat on vaivannut taas alvariinsa ja seksielämä ei luista.." Joopajoo, eli ymmärsitte varmaan kärjistetystä esimerkistä pointin.