No niin liisa-ville, päiväunien aika.Kasvisruuat on pahoja..yök.
Joo, siis ilmeisesti ovat jonkin sortin fanaatikkoja. Meillä on nimittäin työpaikalta loppuneet yhteiset lounaat (omien eväiden syönti tai jossain ruokalassa/ravintolassa käynti) noiden tyyppien takia. Ei kukaan jaksa sitä, kun pari kolme tyyppiä päivittelee toisten jokaista lihaa sisältävää haarukallista ja pitävät taukoamattomia luentoja kasvissyönnin kasvissyöjien paremmuudesta. Nykyisin sekasyöjät lähtevät keskenään johonkin muualle kuin kahvihuoneeseen syömään eväitään tai valitsevat ihan toisen ravintolan kuin nämä kasvissyöjät. Ikävä kyllä tämä on vaikuttanut huomattavasti työpaikan yhteishenkeen, eikä siis hyvällä tavalla.Taodat sinä olla törmännyt outoihin kasvissyöjiin. Mun tuttvanani ja ystäväni ei syyllistä lihansyönnistä tai nosta omaa elämäntapaansa muiden yläpuolelle (ja silti, eivät muuten kokkaa lihapöperöitä edes vieraille).
Oikeesti, jumankekka mitä porukkaa! No en kyllä ihmettele jos sulla on himpun negatiivinen kuva kasvissyöjistä. Onneks itse ei ole tarvinnut olla tollasten kanssa tekemisissä.Joo, siis ilmeisesti ovat jonkin sortin fanaatikkoja. Meillä on nimittäin työpaikalta loppuneet yhteiset lounaat (omien eväiden syönti tai jossain ruokalassa/ravintolassa käynti) noiden tyyppien takia. Ei kukaan jaksa sitä, kun pari kolme tyyppiä päivittelee toisten jokaista lihaa sisältävää haarukallista ja pitävät taukoamattomia luentoja kasvissyönnin kasvissyöjien paremmuudesta. Nykyisin sekasyöjät lähtevät keskenään johonkin muualle kuin kahvihuoneeseen syömään eväitään tai valitsevat ihan toisen ravintolan kuin nämä kasvissyöjät. Ikävä kyllä tämä on vaikuttanut huomattavasti työpaikan yhteishenkeen, eikä siis hyvällä tavalla.
Siksi mä olen vähän karvat pystyssä aina nykyään, kun näistä asioista puhutaan.
Mä taas tiedän monia. Yhden luomuruokapiirin kautta on tullut tutuksi ja nämä mun tietämäni ovat siis kaikki nimenomaan kasvissyöjiä.Minä tiedän ainoastaan yhden ihmisen, joka syö goijmarjoja ja muuta kaukaa roudattua superfoodia, ja hän on sekasyöjä. Joten outoa yhdistää superfoodit kasvissyöjiin.
Ilmeisesti en tunne kasvissyöjiä jotka kokevat omia arvojaan loukkaavaksi sen, että tarjoavat mulle pihviä. Voidaanko tästä päätellä jotain? Musta se on vieraanvaraista ja nykyajan muotisanoja käyttääkseni suvaitsevaista. Eivät yrittää tuputtaa mulle omia arvojaan.Kyse ei ole mauista, vaan arvoista. Etkö siis ymmärrä, että tarjoilut rajoitetaan omiin arvoihin sopiviksi?
Mutta pätee tuo makuihinkin. En minä tarjoaisi vieraille vuohenjuustoa salaatissa tai lämpimässäkään ruuassa, koska en pidä sen mausta. Eli kyllä, tarjoan vierailleni sellaista ruokaa, mikä on omaan makuuni sopivaa. Eikä siinä ole mielestäni mitään outoa.
Niin onkin. Olen erittäin tyytyväinen asioiden tilaan ja meillä on aina kivaa kun nähdään ja syödään hyvin. Jos mulla ois jotain rajoittavia arvoja ruuanlaiton suhteen niin en varmaan kutsuisi ketään kotiini syömään. En siis tekisi asiasta ongelmaa, vaan mentäis vaikka ravintolaan syömään jossa olisi kaikille jotain vaihtoehtoja. Eipä tulisi kenellekään paha ja ahdistunut mieli ystävien/sukulaisten tapaamisesta. Senhän pitäisi olla kivaa.No hyvä sinulle, jos he vääntävät sinulle pihvin, kun kutsuvat sinut syömään. Minusta ei kuitenkaan ole mitenkään ihmeellistä, ettei kasvissyöjä halua tarjota vierailleen sellaista ruokaa, jota ei koskaan laita, koska se sotii arvojaan vastaan.
Minä pidän kasvisruuasta, mutta syystä tai toisesta se ei pidä minulla nälkää.Onko olemassa aikuisten oikeasti ihmisiä, jotka inhoavat kaikkea kasvisruokaa? Antakaa mun kaikki kestää...