Sukulaisjuntit meinaavat tuoda juhliimme omat eväät, kun tarjoamme vain kasvisruokaa!

  • Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt kokki
  • Ensimmäinen viesti
"liha"
[QUOTE="tee";26454067]Höpö höpö liisa 5 wee, oikeasti olet sekasyöjä ja sekasyöjän ruokavalioon kuuluvat myös kasvisruoat.[/QUOTE]

Se että syön vain lihaa ei tee minusta kaiken skeidan syöjää. En minäkään pakota kasvispiiperoa syömään lihaa ja vetoa että syöt pahimmillaan paskassa kasvatettuja vihanneksia ja juureksi :D
Minä en paskassa kasvatettuja ja lillutettuja ruokia syö, ja omasta vakaamuksestani en luista.
 
"tee"
[QUOTE="liha";26454092]Se että syön vain lihaa ei tee minusta kaiken skeidan syöjää. En minäkään pakota kasvispiiperoa syömään lihaa ja vetoa että syöt pahimmillaan paskassa kasvatettuja vihanneksia ja juureksi :D
Minä en paskassa kasvatettuja ja lillutettuja ruokia syö, ja omasta vakaamuksestani en luista.[/QUOTE]
Höpö höpö.
 
hhm
[QUOTE="liha";26454244]Ihan vaan itellesi. Minä en vakaamuksestani luista ja paskaa lautaselle en ota :D[/QUOTE]

No jos nyt hypoteettisesti ajatellaan, että syöt lihajalosteita (esim. makkarat, einekset), niin syöt kyllä myös ruoansulatuselimistön osia ja varmaan vähän "paskaakin". "Koneellisesti erotettu" ei ole laadun tae.

Tai vähintääänkin syöt "paskaa" kierrätettynä: se lihakarjan ruokavalio ja rehutuotanto on aika mielenkiintoista puuhaa. :D
 
hoh hoijaa
Hyvän isäntäväen tapohin kuuluu ottaa vieraat tarjoilussa huomioon.Kasvissyöjät puolestaan valittavat ihan samalla tavalla jos heille ei ole kasvistarjoilua lihatarjoilun ohella.Tosin myös kohteliaat vieraat eivät valita tarjoilusta vaan syövät mitä syövät ja menkööt sitten vaikka sieltä grillin kautta kotiin jos ei aikuisena ihmisenä kykene mmitään uutta /erilaista kokeilemaan.
 
hhm
Kasvissyöjät puolestaan valittavat ihan samalla tavalla jos heille ei ole kasvistarjoilua lihatarjoilun ohella.
Missä? Koska? Kuka? (Kysymys on vilpitön.)

Miksen minä ole koskaan tällaista kuullut/tavannut, vaikka tunnen paljon kasvissyöjiä. Onko nämä niitä samoja tuoreita "kasvissyöjiä", jotka tekee hommasta numeron, on yleensä yläasteella, syö toisinaan myös makkaraa ja krapulassa hampparin pihvillä?
 
"Rainbow"
Ihan naurettavaa jankkaamista koko ketju. Kysymykseen "miksi kasvissyöjien ei tarvitse huomioida sekasyöjiä?" vastattiin jo monta sivua sitten, mutta edelleen tätä kysymystä vaan heitellään tänne.

Lopettakaa jo ja lukekaa koko ketju! Jos ette jaksa lukea, niin sitten ei tarvitse myöskään osallistua keskusteluun. OK?
 

Yhteistyössä