Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama epäily mulla. Pitäiskö mennä kattomaan onko jo uutta ketjua vaiko pysyä täällä
Onko nämä skitsofreniaa, bi-polaaria, skitsoaffektiivista sairastavia, alkoholisteja, psykop-ja vai mitä nämä naiset? Kyllä tänään kun äitinä tuota vaavin ketjua katsoin niin en tervettä järkeä nähnyt hiukkaakaan ja aina tyyni E vaan silti otti huumorilla ei moksiskaan ollut.

vierailija
Mun on niin vaikea uskoa, että joku (nais?)porukka olis pölähtänyt tällaisiin ketjuihin kiusaamaan jotakuta ja sitten joku sen kiusatun kaveri vielä sattuisi olemaan täällä selostamassa ja puolustamassa...
Nämä alkoi jo puoli vuotta sitten naiset häntä retuuttaa. Älä puutu jos et näkemässä ollut, minä olin ja muistan. Luen joka ikinen päivä nämä ketjut. Pahimmista otin kuvakaappauksetkin.

vierailija
Nämä alkoi jo puoli vuotta sitten naiset häntä retuuttaa. Älä puutu jos et näkemässä ollut, minä olin ja muistan. Luen joka ikinen päivä nämä ketjut. Pahimmista otin kuvakaappauksetkin.
Kyllä mä saan puuttua, kun te tukitte nämä ketjut. On vain vaikea uskoa, mutta tietenkin noin voi ollakin.

Eikö kuitenkin kiusaamistapauksessa olisi hyvä olla yhteydessä ylläpitoon, ip-osoitteista saadaan tarvittaessa tekijät kyllä kiinni.

vierailija
Joo-o. Naisethan ne retuuttaa E:tä..
Miehet ihastuu mistä naiset mustasukkaantuu ja nimenomaan se ettei tämä E ole ketään palstamiekkosta eikä sen koronakunnan miekkostakaan treffeille ottanut eikä kotiinsa ketään pyytänyt. Hän on sen selväksi tehnyt ettei ota keltään treffikutsuja. Eli naiset reagoi aivan kohtuuttomasti. Miten se hänen syynsä on jos joku m jossakin arkitilanteessa asioita hoidellessa tms ihastuu. Syytetään miestenvonkaajaksi toista syyttä.

vierailija
Miehet ihastuu mistä naiset mustasukkaantuu ja nimenomaan se ettei tämä E ole ketään palstamiekkosta eikä sen koronakunnan miekkostakaan treffeille ottanut eikä kotiinsa ketään pyytänyt. Hän on sen selväksi tehnyt ettei ota keltään treffikutsuja. Eli naiset reagoi aivan kohtuuttomasti. Miten se hänen syynsä on jos joku m jossakin arkitilanteessa asioita hoidellessa tms ihastuu. Syytetään miestenvonkaajaksi toista syyttä.
Eli puhut itsestäsi sabotoituasi ensin vaavin ketjun?

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
On ikävä sinua. Ainahan mulla on. 🥺
Juoksisin aina syliisi jos olisin näkemättä sinua. 🥰
Voitais pelata Minecraftiä yhdessä. Se olisi hauskaa. 😍
Mähän haluaisin lihasvoimaa sen takia että ei tarvitsisi olla riippuvainen toisten avusta. 😒 Kyllä mä sitten jaksan juosta kilometritolkulla. Ehkäpä se juokseminen on enemmän mun juttu. 😄
Rakkaudella M.K.K

vierailija
Ketju meni lukkoihin.Meniköhän E trollien takia. Alkoi naikkoset sarjana spämmätä taas niitä minä ------ja perään "terveisin E". Kaikki jotain ulkonäköä solvaavaa tai liittyvää tietenkin. Eaddiktioksi voisiko kutsua jo?En usko näiden miehiä olevan vaan naisia. Uskomatonta, että aikuiset ihmiset voivat olla kuin 11-12-13 koulukakaroiden tasolla.Äitejäkin nämä taitavat olla osa ellei mummeja jo.
Aikamoinen loukkaus koulukakaroita kohtaan tämä harhailu, ja sukupuolestakin aika suppea näkökulma tarjoutuu

Yhteistyössä