Suklaasta on tullut pahan makuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sanopa mitä? Onko se väärin, jos kerran kuussa syön suklaata? Mitään iloa ei enää ihmiselle suoda, kun kaikki on jonkun palstalääkärin mielestä pahasta. Joo tiedän, että suklaa ei ole terveellistä, mutta en mä siihen mutmaan palaan kuussa kuole. En polta, juon harvoin, harrastan liikuntaa, syön marjoja, ulkoilen, olen normaalipainoinen ja terve. Eikö saa yhtä vitun suklaapalaa syödä ettei joku tule märisemään, että väärässä olet, ei tällä onnelliseksi tule. No vittu tulee!!!

Sä olet ihan oikeassa. Porkkana voi olla ihan jees ruoassa mutta ei sitä onnelliseksi tule.
Suklaa lohduttaa ja virkistää ja edes hetkeksi pienen hyvän olon tunteen, että jos mä nyt sit jaksaisin kuitenkin. Tai antoi vielä slloin kun se oli hyvän makuista, nyt en enää tiedä... 😐

No sanopa mitä? Onko se väärin, jos kerran kuussa syön suklaata? Mitään iloa ei enää ihmiselle suoda, kun kaikki on jonkun palstalääkärin mielestä pahasta. Joo tiedän, että suklaa ei ole terveellistä, mutta en mä siihen mutmaan palaan kuussa kuole. En polta, juon harvoin, harrastan liikuntaa, syön marjoja, ulkoilen, olen normaalipainoinen ja terve. Eikö saa yhtä vitun suklaapalaa syödä ettei joku tule märisemään, että väärässä olet, ei tällä onnelliseksi tule. No vittu tulee!!!
Mä poltan, juon, kuntoilen harvoin, en juuri syö marjoja, oon terve, mut mä syön suklaata! Beware!

Joo, sori. Vituttaa vain kun täällä jeesustellaan ja heti arvostellaan, jos joku erehtyy sanomaan, että syö suklaata tai vaikkapa ostaa lapsilleen valmislihapullia. Aina joku sanomassa, että mikset tee itse? Mikset tee paremmin? Miksi syöt epäterveellisesti? Miksi et ole täydellinen?
Anteeksi, että räjähdin sinulle, vitutti vain kommenttisi ihan superrankasti.
Olen huomannut kanssa, että isoon osaan ketjuista joku tulee sanomaan, että pitäisi tehdä itse. Kysyt ravintolasuosituksia --> tee itse, kysyt mielipiteitä housujen ostoon --> tee itse, kysyt millaisen sängyn ostais lapselle --> tee itse. Ei tässä tosiaan ihan kaikkeen aikaa ole pienten lasten kanssa.

Tuo on sellainen harras hetki, josta lapsetkin tykkää. Ne saavat itse sekoittaa ainekset. Tuubihunaja voi olla silloin kätevä. Siinäpä näkevät miten tehdään hyvää..
Mulla ainakaan ole aikaa tullaiseen. Välillä tuntuu, että täällä ei ole kellään pieniä lapsia, kun kaikki vaatteista suklaaseen pitäisi tehdä itse. Millä ajalla? Hyvä, että tunnit riittää nytkään vuorokaudessa kahden mukelon kanssa (vanhempi vielä koulussa, nuorempi päiksyillä, minulle 10 minuttia "omaa aikaa" ennen kuin alan laittaa välipalaa).

Yhteistyössä