Jäätävää dataa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaasupenan öyhötyskerhossa on vain yksi öyhöttäjä eli hän itse ylhäisessä yksinäisyydessään.
Aapeen edellinen viesti on kirjoitettu 5.4.

Hän kyllästyi hiljaisuuteen ja vartavasten riidelläkseen kirjoitti tuon yllä olevan 9.4.

Ettekö ihmiset huomaa kuinka hänen psyykensä tarvitsee jatkuvalla syötöllä riitoja ja hän haluaa riidellä kaiken aikaa ja montakin kertaa päivässä eri ketjuissa!

Aapeen edellinen viesti on kirjoitettu 5.4.

Hän kyllästyi hiljaisuuteen ja vartavasten riidelläkseen kirjoitti tuon yllä olevan 9.4.

Ettekö ihmiset huomaa kuinka hänen psyykensä tarvitsee jatkuvalla syötöllä riitoja ja hän haluaa riidellä kaiken aikaa ja montakin kertaa päivässä eri ketjuissa!
M ä t i s äk k i kirjoitti itsestään. Hän lietsoo palstalla riitaa ja väärentää harmaiden viestejä. Esimerkkinä Jallu-lehti.
Lehti löytynee nykyään kirpputoreilta.
Tämä on aikoinaan minun aloittama ketju ja saan kirjoittaa ketjuuni silloin kun haluan tai olla kirjoittamatta.
Toinen aloittamani ketju on Häpeä.

Julian ohjelmia Yle Areenalla katsottuani selvisi miksi netin keskustelupalstoja lukiessani tulee huono olo.
Minua nauratti öyhöttäjien terapiaryhmä, johon osallistui Ylen uutistenlukija.
Jutuissa mainittiin Vauva-palsta.
Ihme juttu, että tätä palstaa ei noteerata samalla tavalla. Mielestäni Vauva-palstalla on fiksumpaa menoa.
Suosittelen lämpimästi taukoa tältä palstalta.

Ap, kirjoitit noin yli 4 v sitten! Sait monet naurut ansiostasi ja saat yhä edelleenkin

Tämä on aikoinaan minun aloittama ketju ja saan kirjoittaa ketjuuni silloin kun haluan tai olla kirjoittamatta.
Toinen aloittamani ketju on Häpeä.

Et pysty olemaan erossa täältä vaikka terveytesi kärsii ja joudut syömään lääkkeitä. Sen heikkenemisen uhallakin riehut täällä vuodesta toiseen, jätän sanomatta mitä pitäisi……

Ap, kirjoitit noin yli 4 v sitten! Sait monet naurut ansiostasi ja saat yhä edelleenkin

Et pysty olemaan erossa täältä vaikka terveytesi kärsii ja joudut syömään lääkkeitä. Sen heikkenemisen uhallakin riehut täällä vuodesta toiseen, jätän sanomatta mitä pitäisi……
Totta se on, että netti lisää ihmisten pahoinvointia. Aiheesta oli tällä viikolla Yle radio ykkösellä podcast. Toivottavasti Suomeen saadaan laki, että alle 15-vuotiaiden pääsy someen estyy. Ulkomailla se on jo yleinen käytäntö fiksuissa perheissä.
En ole ainut tämän palstan lukija ja kirjoittaja, joka voi pahoin sinun ja muutaman muun miesoletetun tuotoksista.
Vainoaminen ja viestien väärentäminen ei ole terveen palstailijan toimintaa. Olet syyllistynyt siihen lukemattomia kertoja. Moni on äänestänyt jaloillaan, ja palsta kaikuu ja kumisee hiljaisuutta ja tyhjyyttä.
Olet henkilö, joka täyttää palstan eriteketjuilla.
Jos meitä kahta palstan sisällöntuottajaa vertaa keskenään, öyhötyskerhoni äänestää jomman kumman ulos jäähylle.
Luin jostain, ettäSuomessa miljoona henkilöä syö verenpainelääkkeitä. Lääkärini sanoi, että suurin syy on geeneissä. Suomalaisten geeniperimä on vinoutunut täällä pussinperällä. Sen huomaan parhaiten persuista.

Yhteistyössä