Ei taida olla hetken huumaa.. Ystävyyttä, kiintymystä ja sielujen sympatiaa ollut jo kolme vuotta. Tänä aikana vain kaksi yhteistä iltaa ja yksi yö. Muutoin pysytty ystävyyden tasolla elikkä ei kosketteluja ym.
Nämä yhteiset hetket vain valitettavasti vahvistivat sen, että myös likeisyyden tasolla kemiat toimii ja liiankin hyvin.
Arvostan miehen sitkeyttä ja perhettä. Siksi en vaadikkaan mitään. Yritän nauttia omasta perheestäni, jossa kaikki myös ok. Paitsi minä.. Ainakun näen tämän toisen miehen "herään henkiin". Puhumisen tarve on kova, naurattaa, hymyilyttää ja toisenpuolen ole tuntenut suurta tuskaa ja kaipuuta. Mutta aina kokenut eläväni.
Nyt itsekkin tullut siihen tulokseen, että kaiketi se on pysyttävä kaukana toisistamme, niin kovasti kuin se koskeekin. Tähän saakka kumpikaan ei ole voinut pysytellä kokonaan erossa toisistamme. Aina on pitänyt pieni yhteinen keskustelutuokio varastaa.. Nyt vain olen itse siinä pisteessä, että tämä kaipuu käy liian suureksi. Jos en häntä saa, on kaiketi lähdettävä hänen näköpiiristä kokonaan. Luulin pärjäilevänä "ollaan likeisiä ystäviä" systeemissä, mutta ei. Keräilen tässä voimia riuhtaikseni itseni irti. Pohdin selitänkö toiselle osapuolelle syitä "katoamiseen" vai katoanko / lopetan yhteyden pidon / keskustelut ilman selityksiä. Ajatuskin jo koskee, mutta ei taida muu auttaa.