Kyllä minä ymmärrän sen, että jotain pikkuihastuksia voi tulla, mutta niiden ei tule antaa edetä. SE ON TAHDOSTA KIINNI. Sitä minä en todellakaan ymmärrä, miten te toisten miehiin ihastujat kehtaatte täällä ruikuttaa. Oletteko ajatelleet asiaa ollenkaan sen miehen perheen ja vaimon kannalta? Entä oman perheenne? Siis ajatelleet muussa muodossa kuin minä, minä, minä ja minulle kaikki tänne heti! Miksi ette halua korjata omia suhteitanne? Kyllä siitä miehestä voi vielä löytyä se ihana tyyppi, johon rakastuitte! Miettikää asiaa siltä kannalta, jos teidän miehenne toimisi noin teitä kohtaan!
Tietysti jos mies pettää, on alkoholisti tms. tosi ikävää, ymmärrän kyllä että muihin on helppo ihastua, mutta pysykää erossa niistä miehistä joilla on perhe! Tämä kirjoitus ei tarkoita sitä, että miehet olisivat viattomia, ei todellakaan. Mutta näihin juttuihin tarvitaan se kaksi, myös se nainen, joka on usein juonikas aloitteen tekijä ja sitkeä niin kauan kunnes, se oikea vaimo puuttuu peliin.Omani ei luottamusta näissä asioissa nauti, mutta rakastan häntä todella ja hän tietää, että tiettyjen tapahtumien (ei fyysisen pettämisen) vuoksi on luottamus kasvatettava uudestaan. Minä haluan luottaa häneen ja hän haluaa minun voivan luottaa. Taistelkaa omien perheidenne puolesta!