Stepperistä kyselen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Tuli tuollainen stepperi hankittua ja mietin että mikä aika siinä olisi tehokas josta saisi ihan tuloksia jos joka päivä tekee.Tuossa lukee että 10min päivässä hyvä mutta eikö se ole aika vähän,vai onko se niin että ei sitä jaksa vaikka tuntia kerralla steppailla?Mites te muut kauan steppailette stepperillä?

MÄ ajattelin näin aluksi että steppailen sillä joka päivä kun illalla katsoo telkkaria,tiedä sitten miten siihen kyllästyy ja kuinka monen kerran jälkeen se seisoo tyhjillään tuossa nurkassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
MÄ ajattelin näin aluksi että steppailen sillä joka päivä kun illalla katsoo telkkaria,tiedä sitten miten siihen kyllästyy ja kuinka monen kerran jälkeen se seisoo tyhjillään tuossa nurkassa :whistle:

Juu telkkua katsellessa sitä tuleekin käytettyä, mä en vaan näin kesäaikaan pahemmin katso telkkaa, joten on jääny vähemmälle.. Mut kyllä sillä tuloksia aikaan saa säännöllisellä käytöllä. :)

Paljonhan riippuu sun sykkeistä missä ajassa tulosta syntyy.. Mä stepperöin yleensä 30min-tunti pari kolme kertaa viikossa. Mutta nyt kesällä tulee reippailtua tuolla ulkona,niin ei oo sit tullu stepperöityä.

Yhteistyössä