steppaajat

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 17:26 Sari kirjoitti:
Ihan vaan tuli mieleen että, jospa se Hipsulin vanhempi stepperi laskeekin joka askeleen kun ainakin minun uudehko laskee askelparit. Se selittäisi nuo hurjat luvut. Itsellä tulee inasen alle 2000 askelparia/30 min.
Jep, joka askeleen laskee, en oo tiennykään et uusis laskee pareina :eek: Kiva ku mainitsit ni ei kaikki piä ihan tuulesta temmattuna nuita lukuja :D
 
stepu
Eilen pitkästä aikaa ehdin steppailla. Muuta liikuntaa ja vaunulenkkejä loskaisilla teillä on tullut sen verran ettei ole enää ollut energiaa stepata..
Mutta eilen siis idolsien ajan steppasin ja väänsin vastusta kierroksen tiukemmalle: 5002 askelta, 82min ja 714kcal
 
Mä olen miettinyt noita uudempia, että laskeeko askelparina. Ite lasken minuutin sieltä toisen täältä treenissä ja lasken niistä keskiarvon. Mutta sehän vaikuttaa myös, miten suuri askel on. Eli miten korkeaa steppaa. Entäs sitten, jos steppaa vaan puoleenväliin, siitähän tulee kummasti lisää askelia, kuin niillä jotka steppaa miltein loppuun asti. Enkä nyt sano, että se kuluttaisi vähemmän (niinkuin joku sanoi). Siksi onkin kiva, kun hipsuli laittaa kaloritkin, niin voi muutkin helpommmin vertailla. Ite ei paljon viitsi vertailla, kun on niin erilaiset vehkeet. Ja monen vuoden steppailut alla. Kun uuden saa, niin voi olla, että alan kitistä "että oivoi", kun lihakset tulee kipeeks. :D
 
Tunnin ja 15 minsaa rehkin ja menin semmosen mokan tekeen, et ekat 10 minsaa oli mittari nollis, en siis muistanu laittaa käyntiin.. :ashamed: Mut loppuajalta sit tämmösiä tuloksia; 8733 polkua ja 873,3 kaloria. Pitäs varmaan taas vastusta nostaa pykälällä, mut ku en haluu niit kauheita lihaksia ni varmaan viisaampi jumputtaa tuol kolmosel, ainaki toistases ku seki on ihan suht raskas kummiskin.
 
viiden äide
HUOMENIA !!!!!!!!

Minäkin mietin sitä samaa, että varmaan se hipsulin stepperi laskee joka askeleen...mutta eihän siinä mitään ole kun aika ja kalorit tulee kanssa =) ja eihän tämä nyt niin haudan vakavaa ole :D mukava "harrastus"...ei voi sohvaperunaksi haukkua kun telkkaa töllöttää stepperin selästä :LOL: :LOL: :LOL:

Minulla tuo kone tekee sen, jos yrittää polkea ns. puolikkaita, niin SE EI LASKE NIITÄ POLKAISUJA !!! Eli semmoiset se vielä hyväksyy mitkä menee yli puolen välin mutta ei pohjaan asti...eli semmonenkin on hyvä treeni kun jarruttaa ennen sitä "tömähdystä", eikä polje ihan alas asti.

Hyvin TE kyllä jaksatte polkea kun yli tunninkin veivaatte...Minä oon tehny semmosia puolen tunnin treenejä, ja ne ovat tuntuneet hyviltä...Täytyy varmaan kesää kohti nostaa "panosta" ja pidentää aikaa...No pää asia että hiki tulee ja hyvä mieli ;)
 
kohti kesäkuntoa
Mielenkiinnosta kysyisin, että paljon kiloja/senttejä on jo lähtenyt steppailun ajalta,ja kuinka usein ja mistä asti stepperillä ootte ravannut?Itsellänikin tuolla nurkassa semmoinen lojuu,voisi ottaa taas käyttöön.. =)

Ois vaan kiva kuulla tuloksista niin motivaatio kasvais!!Ja ainiin,jos vielä kerrotte mittanne,sekä alussa ja lopussa..Itse olen 171cm/65kg, joten kiinteyys on enemmän mielessä kuin itse laihdutus..
 
75 minsaa, 9766 polkua ja 976,6 kaloria. Löysin muuten tuolta netistä samanalaisen vehkeen mikä itelläkin on, niin tässäpä linkki sinne

http://tuskan.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=44831047

toivottavasti toimii =)
Laittakaa tekin kuvia omistanne, ois mukava nähä ja vertailla B)
 
Aina tää ketju pääsee putoomaan, missä muut "ikiliikkujat"?
:attn: :) Tää tyttö tempas taas 75 minsan treeenin; 9661 polkua ja 966,1 kaloria. Ja ai et antaa ihanan rennon olon kunnon rehkiminen, hyvillä mielin viikonlopun viettoon B)
 
En tiedä loppuiko alku innostus vai houkutteliko lämpimät ilmat lenkkeilemään. Itsellä motivaatio ollut hukassa helmikuun alusta. (sattuneesta syystä, mutta hyvästä).

Tänään tein 40min steppailun tolla mun romulla. 240kcal 124 ka. syke.
 
steppis
Hei steppajasiskot!
Mites muilla pitääkö teidän stepperit ääntä. Kun mun stepperi on alkanu pitään ihan hirveetä ääntä 10 min steppailun jälkeen. Ootteko rasvannut jotenkin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 22:23 steppis kirjoitti:
Hei steppajasiskot!
Mites muilla pitääkö teidän stepperit ääntä. Kun mun stepperi on alkanu pitään ihan hirveetä ääntä 10 min steppailun jälkeen. Ootteko rasvannut jotenkin?

Mulla kanssa vinkuu ja vikisee ja pitää vaik mimmosta ääntä, va en ainakaan toistases oo rasvannu milläään, niin tottunu jo et enää huomaakaan ja töllöö vaa isommalle.. :whistle: :D
 
75 minsaa, 8952 polkua ja 895,2 kaloria. Nyt tuleekin pitempi tauko kun pääsiäisloman viettoon lähetään, mut sitten varmaan taas jaksaakin uudella innolla steppailla ja uloskinha tota jo pääsis juoksenteleen kohta.. B)
 
Taijan näköjään yksinäni enää pitää tätä ketjua hengissä.. :whistle: Tosin ny tulee kyl mullekin taukoo tuos hommas ku stepperi otti ja sano sopimuksensa äsken irti, napsas vaijerit poikki kerralla..ei vissiin tykänny viikon tauosta ja 2,5 kilon lisäyksestä ku meni pääsiäinen todellakin herkutellessa :D :ashamed: Mut kerkesin polkee puolta minsaa vaille tunnin; 6922 polkua ja 692,2 kaloria. Palailemisiin :wave:
 

Yhteistyössä