Ikuinen herkkuperse

• Viestiketjun aloittaja Mammukka04
  • Ensimmäinen viesti
Mammukka04
Tää herkkuperse haluis alkaa laihikselle, mut ei saa itestä irti. :headwall: Tekosyynä näyttäs olevan imetys. Poikani 5kk ja imetystä ois tarkoitus jatkaa vielä (jos maitoo riittää) muutama kuukausi. Pelkällä ruokavalion muutoksella (jättämällä kaiken makeen) varmaan saisin helposti kiloja pois mutta kun makeeta on saatava päivittäin :p . Ihan kamalat vieroitusoireet alkaa alkuillasta jos ei mitään makeeta löydy kaapista! Miten hitossa tästä pääsee eroon??? \|O

Painoo tuli raskausaikana 14kg mut kun ylimääräistä oli jo valmiiks parisen kymmentä niin tiputettavaa ois :ashamed: . Antakaa arvon laihduttajat potkua mulle pyllylle ja neuvoja mitkä ovat ollu teidän avaimet laihtumisessa ja miten pääsitte irti mässyistä??? Liikuntaa harrastan seuraavasti: 2-3krt/vko vaunulenkki, 1krt kuntosali (mammajumppa).

Kiitos jo etukäteen! =)

Janica89
No juuh... Ite en noihi juttuihin voi lisäillä mitään jotka liittyvät vauvoihin. :D Mutta itse pääsin karkeista eroon vain silkalla sisukkuudella. :p Kun äitini toi kaupasta karkkia ja hän sanoi että minullekkin olisi karkkipussi, minä vastasin ronskisti että en pidä enään karkeista. :whistle: Jälkeenpäin ajattelin että olisikohan sittenkin pitänyt ottaa se karkkipussi mutta en halunnut pilata laihistani. :D Joka päivä yli 40min kävelyä niin että todellakin hengästyttää. :) Good luck!! :hug:

Mammukka04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 17:57 Anne25 kirjoitti:
Kiitos samoin, ja suklaata on saatava päivittäin, yritettäiskö yhdessä päästä tosta makeenhimosta, mullakin ois 20 kiloa puotettavana ja se lähtis jos ei söis pullaa, karkkia jne.

Anne
Kyllä mä oon valmis yrittää vierottuu tosta makeesta. En vaan tiedä pitäiskö kuitenkaan täysin kieltäytyy, ja antaa ittelleen vaikka viikonloppuna mahdollisuus pieneen mässäilyyn :whistle: . Vai sit kokonaan ei :/ . Noh, mut jos maanantaina alkas. Se on nimittäin viikon paras päivä aloittaa...eiks vaan? :D

Kokemuksesta voin sanoa että tuo kerran viikkoon "karkkipäivä" On helvettiä! Mulla se pikku hiljaa lipu koko viikon "karkkipäiväks" ja tässä sitä taas ollaan! Saman lainen vetelä pa*ka kun ennen :'(

Alku pari kk meni tosi loistavasti kun pidin sokeripaaston! Eli 2vk ilman MITÄÄN makeaa, ei edes mehua/limsaa/jogurttia; EI MITÄÄN!
Sillä hävis makean nälkä. On kyllä raastava alku mutta heti kun uskalsin kuukausi sitte laittaa karkin suuhun niin se oli menoa..
Eikä sillon ees tehny mieli sitä yhtä karkkia mutta totta kai se oli pakko kokeilla :kieh:

Kai se paasto pitää nyt uusia!

Mammukka04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 22:14 Anne25 kirjoitti:
Aloitammeko maanantaina???????
Ja kerran viikossa sais sitten herkutella??????
Huomenna sit alkaa, ja tänään oon sit vetäny senkin edestä :ashamed: . Yök mikä olo. No, mut pakko on kyl nyt ryhdistäytyä, ei auta. Tiedän että tulee olemaan helvetin vaikeeta olla ilman mitää makeeta koko päivä. Oon varmaan tosi "mukavaa" seuraa miehelle huomenna kun hän on vapaalla kotona :whistle: . Tsemppii vaan, sitä mä ainakin tarviin! Hui ku ihan pelottaa huominen....palataan siis asiaan. :wave:

Yhteistyössä