Vai on karnevaalit Linnean kantapääAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 17:09 linnea75 kirjoitti:hellou, ilmoittelen vaan jotta henki pihisee. silmät on kroonisluonteisesti ristissä ja ei kulje nyt oikein mikään.
toissapäivänä mursusin varmaan puketin karnevaalikeksejä, ne on Linnean kantapää. ja mussutettu on muutakin, en nyt muista mitä.
huomenna tulee mummi-ihminen, jolle tein synttärikaakun, joten lähiaikoina sitten sortuilen siihen. vaan maallista kaikki, sanoi kastemato matkamies Suonen maan, jaa jaa ja trallallaa.
koska juttujeni taso on tää tässä, teen parhaani ja toivotan kaikille kivaa iltaa!
NMyt kun otit asian esille ja ajattelen tarkemmin niin paljon mahdllista et asia on noin :ashamed: Eipä tässä paljon ole parisuhteelle jäänyt aikaa kun jos vauva tai esikko ei roiku sylissä niin sit menen mieluummin nukkuun tai istun tässä koneella niin saa ajatukset pois kotielämästä hetkeks ja nyt tosiaan kun aloin vielä ton salilla käynnin niin oon sit vielä pois kotookin... Täytyy varmaan yrittää olla kiltti sille kun se on herkässä mielentilassa synnytyksen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 20:46 Kipinätär kirjoitti:Muuten voisko olla että champion, sun mies tuntee ittensä vähän ulkopuoliseksi. Kun on esikko ja vauva ja kuntosali ja sun elämässä on yhtäkkiä paljon muutakin kun vaan hän? Ihan vaan ehdotus :/
Mä söin ne suklaat KAIKKI eilen illalla :ashamed: \|O \|O \|OAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 22:19 Champion harmaana kirjoitti:\NMyt kun otit asian esille ja ajattelen tarkemmin niin paljon mahdllista et asia on noin :ashamed: Eipä tässä paljon ole parisuhteelle jäänyt aikaa kun jos vauva tai esikko ei roiku sylissä niin sit menen mieluummin nukkuun tai istun tässä koneella niin saa ajatukset pois kotielämästä hetkeks ja nyt tosiaan kun aloin vielä ton salilla käynnin niin oon sit vielä pois kotookin... Täytyy varmaan yrittää olla kiltti sille kun se on herkässä mielentilassa synnytyksen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 20:46 Kipinätär kirjoitti:Muuten voisko olla että champion, sun mies tuntee ittensä vähän ulkopuoliseksi. Kun on esikko ja vauva ja kuntosali ja sun elämässä on yhtäkkiä paljon muutakin kun vaan hän? Ihan vaan ehdotus :/
En ole sortunut vieläkään vaikka on jäätelöä kaapissa Ajattelin olla kiltti ja säästää sen palan sieltä tolle ukolle jos se nyt suvaitsis saapua kotiin... Enkä ole juonut suklaakastiketta jääkaapista vaikka sekin kävi mielessä (epätoivolla ei ole rajoja kun himo liittyy suklaaseen)
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 06:53 Kipinätär kirjoitti:\Mä söin ne suklaat KAIKKI eilen illalla :ashamed: \|O \|O \|OAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 22:19 Champion harmaana kirjoitti:\NMyt kun otit asian esille ja ajattelen tarkemmin niin paljon mahdllista et asia on noin :ashamed: Eipä tässä paljon ole parisuhteelle jäänyt aikaa kun jos vauva tai esikko ei roiku sylissä niin sit menen mieluummin nukkuun tai istun tässä koneella niin saa ajatukset pois kotielämästä hetkeks ja nyt tosiaan kun aloin vielä ton salilla käynnin niin oon sit vielä pois kotookin... Täytyy varmaan yrittää olla kiltti sille kun se on herkässä mielentilassa synnytyksen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 20:46 Kipinätär kirjoitti:Muuten voisko olla että champion, sun mies tuntee ittensä vähän ulkopuoliseksi. Kun on esikko ja vauva ja kuntosali ja sun elämässä on yhtäkkiä paljon muutakin kun vaan hän? Ihan vaan ehdotus :/
En ole sortunut vieläkään vaikka on jäätelöä kaapissa Ajattelin olla kiltti ja säästää sen palan sieltä tolle ukolle jos se nyt suvaitsis saapua kotiin... Enkä ole juonut suklaakastiketta jääkaapista vaikka sekin kävi mielessä (epätoivolla ei ole rajoja kun himo liittyy suklaaseen)
En sitten ollutkaan iso ja vahva vaan pelkästään iso
No ei masennuta, vaan hävetään ja tästä eteenpäin. Onneks sorruin illalla niin nyt ei oo koko päivä sitä hällä väliä kun kerran meni jo närppimistä.
Juu miehet on herkkiä synnytyksen jälkeen, se on aika raskasta puuhaa se synnyttäminen, mitä et varmaan tiennykään
Ja ei olis muuten tullut mieleen mutta en itte huomaa tota miestäni tarpeeks, tarttis varmaan tehrä jottai sillekin asialle :\| Kyl on taas vakava aamu, no 160g suklaata ilman "lupaa" vetää kenet vaan vakavaksi :x
pirpizille onnea uuteen kotiin, älä rasita massua :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 06:53 Kipinätär kirjoitti:\Mä söin ne suklaat KAIKKI eilen illalla :ashamed: \|O \|O \|OAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 22:19 Champion harmaana kirjoitti:\NMyt kun otit asian esille ja ajattelen tarkemmin niin paljon mahdllista et asia on noin :ashamed: Eipä tässä paljon ole parisuhteelle jäänyt aikaa kun jos vauva tai esikko ei roiku sylissä niin sit menen mieluummin nukkuun tai istun tässä koneella niin saa ajatukset pois kotielämästä hetkeks ja nyt tosiaan kun aloin vielä ton salilla käynnin niin oon sit vielä pois kotookin... Täytyy varmaan yrittää olla kiltti sille kun se on herkässä mielentilassa synnytyksen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 20:46 Kipinätär kirjoitti:Muuten voisko olla että champion, sun mies tuntee ittensä vähän ulkopuoliseksi. Kun on esikko ja vauva ja kuntosali ja sun elämässä on yhtäkkiä paljon muutakin kun vaan hän? Ihan vaan ehdotus :/
En sitten ollutkaan iso ja vahva vaan pelkästään iso
No ei masennuta, vaan hävetään ja tästä eteenpäin. Onneks sorruin illalla niin nyt ei oo koko päivä sitä hällä väliä kun kerran meni jo närppimistä.
Juu miehet on herkkiä synnytyksen jälkeen, se on aika raskasta puuhaa se synnyttäminen, mitä et varmaan tiennykään
Ja ei olis muuten tullut mieleen mutta en itte huomaa tota miestäni tarpeeks, tarttis varmaan tehrä jottai sillekin asialle :\| Kyl on taas vakava aamu, no 160g suklaata ilman "lupaa" vetää kenet vaan vakavaksi :x
pirpizille onnea uuteen kotiin, älä rasita massua :wave:
*näyttää kieltä*Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 13:40 Seltsu kirjoitti:Ihana lukea että täällä on muillakin ongelmia! Mulla kyllä sujuu miehen kanssa, mutta tuo esikoinen... VOI JEESUS!!!! Se on ollu AIVAN MAHDOTON koko tän viikon. Siis niin täynnä jotain pyhää vihaa ja kiukkua, etten edes tajua?! (Ikää oli siis 1 v 4 kk) Poskihampaita pukkaa, kyllä se varmaan sattuu, mutta SILTI! Ihan älytöntä. Tänään päätin aamulla että EN MENETÄ SEN KANSSA HERMOJA vaikka se tekis mitä, ja aika hyvin on onnistunut... Eilen ja toissapäivänä täällä olikin ihan täys living hell. \|O \|O \|O :x :$ :/ \|O \|O (Joko riitti?!)
Syömiset on silti menneet ok. Ihme kyllä! Yleensä tällasissa tilanteissa sitä tulee hipsittyä joka välissä syömään "jotain pientä".
Mä en aio osallistua teidän herkuttomaan helmikuuhun, sori vaan. Eikäkö kattokaas ku on siskon pojan synttäritkin kohta ja ja ja... Eikä nuo herkut (siis sokeriset sellaiset) itse asiassa oo olleet niin kovia kiusauksia viime aikoina, oon saanut pidettyy itteni kurissa. Eli jos nyt helmikuun aikana muutaman keksin tai jätskin suuhuni nakkaan, niin menkööt.
Täyttä omaa napaa vaan tänään. Sori. Pakko aatella vaan itteensä välillä (kun nuo kiljuhanhet vihdoin nukkuu!!!).
niin.eiks jossain suklaati rasiassa ole 1200kcal? paljos siinä sinisessä? hei, kenenkään ei tarvii tän varjolla lähtee kauppaan sitä ostamaan.Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 14:22 Kipinätär kirjoitti:hei mä kuulin jotain ihan kamalaa... arvatkaa kuinka pitkälle 90kg naisen pitää kävellä vauhdilla 5km/h jos haluaa polttaa YHDEN fatserin suklaalevyn.................................................................................................................................................................................................
45 KILOMETRIÄ!!! \|O \|O \|O \|O \|O
SIIS OIKEESTI 45 kilsaa
että siitä vaan, syömään juu eikä tartte yhtään olla huono omatunto, 8 kertaa vielä aamulenkki niin olen polttanut ne eiliset :x
mustis, uhmis, mustis, uhmis.... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 13:40 Seltsu kirjoitti:Ihana lukea että täällä on muillakin ongelmia! Mulla kyllä sujuu miehen kanssa, mutta tuo esikoinen... VOI JEESUS!!!! Se on ollu AIVAN MAHDOTON koko tän viikon. Siis niin täynnä jotain pyhää vihaa ja kiukkua, etten edes tajua?! (Ikää oli siis 1 v 4 kk) Poskihampaita pukkaa, kyllä se varmaan sattuu, mutta SILTI! Ihan älytöntä. Tänään päätin aamulla että EN MENETÄ SEN KANSSA HERMOJA vaikka se tekis mitä, ja aika hyvin on onnistunut... Eilen ja toissapäivänä täällä olikin ihan täys living hell. \|O \|O \|O :x :$ :/ \|O \|O (Joko riitti?!)
Tässä oli kyse just äffän sinisestä... Painovartijoitten tieto toi 45km. Kuulin muuten yhdeltä tän vuoden onnistuja kandidaatilta Mää tunnen julkun mää tunnen julkun *tanssii* ( On muuten kestovaippailija )Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 21:07 linnea 75 kirjoitti:\niin.eiks jossain suklaati rasiassa ole 1200kcal? paljos siinä sinisessä? hei, kenenkään ei tarvii tän varjolla lähtee kauppaan sitä ostamaan.Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 14:22 Kipinätär kirjoitti:hei mä kuulin jotain ihan kamalaa... arvatkaa kuinka pitkälle 90kg naisen pitää kävellä vauhdilla 5km/h jos haluaa polttaa YHDEN fatserin suklaalevyn.................................................................................................................................................................................................
45 KILOMETRIÄ!!! \|O \|O \|O \|O \|O
SIIS OIKEESTI 45 kilsaa
että siitä vaan, syömään juu eikä tartte yhtään olla huono omatunto, 8 kertaa vielä aamulenkki niin olen polttanut ne eiliset :x
tiättekö, että täällä tää näyttöruutu sekoilee ihan psykedeelisesti.
joo ja myö tsemppaamme sinua! VAADI neuvolasta ohjeita!Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 14:30 haavis kirjoitti:Moi!
Mulla olis kamalasti kysymistä teiltä "ammattilaisilta" siis diabeteksestä. Tässä nimittäin kovasti haaveillaan esikoisesta ja pillerit on tarkoitus lopettaa kun nyt otan viimeisen ensi maanantaina. Eli asiaan. Äidilläni on tyypin 2 diabetes ja siskollani tyypin 1. Itselläni arvot ovat kummalliset jo nyt ilman raskautta. Sokerinrasitus tehty kaksi kertaa. Ekalla kerralla kolmen tunnin ja tokalla kerralla viiden tunnin testi.
1 kerta:
Paasto: 4.3 Hyvä
Toka ja kolmas mittaus nousussa, mutta viimeinen mittaus oli jo 11,1! (olen ymmärtänyt että toisen mittauksen pitäisi olla korkein ja viimeisen olla jo laskussa... No ei mulla!
2 kerta:
Taas paasto erinomainen, arvot nousi tasaisesti, oli ylimmillään reilun 10 ja viimeinen mittaus jo 3,1... Heikohko olo...
Kummallakaan kerralla ei minkäänlaisia ohjeita, ei seurantaa, ei mitään! Lääkäri sanoi vain, että kysy siskolta neuvoja syömiseen, hän tietää!
Tunnistan sokerin laskun ja nousun olosta. Yksi päivä töissä ennen ruokkista oli jo niin matalalla sokerit, että pukkasi kylmän hien pintaa, kädet ja jalat tärisi... Hain taukohuoneesta sokerinpalan suuhun... Herään myös joskus öisin huonoon oloon ja pakko käydä syömässä jotain...
Miten todennäköistä on, että selviän mahdollisesta raskaudesta ilman rd:tä? Kai ne mua seuraa, edes silloin?!?
Niin ja olen 164 ja 74kg ja paikkareissa tällä hetkellä. Laihdutus varsinaisesti loppuu jos/kun plussa tulee, mutta terveellisestihän voi silti syödä!
haaviskell viel, et ohjeita jaamme, kun Sinut seuraamme saamme. siis neuvolasta seurantaa vaatikaamme, jos testissä kärähtämäämmeAlkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 13:00 linnea75 kirjoitti:mittees täällä nyt näin hiljaista lykkäs? huhhuu?