\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 10:40 lissuhissu kirjoitti:
Moro
Mulla on niin tylsää, etten oo jaksanu ees tänne kirjotella. Ruisleipää ja ruisleipää.. \|O Vois niinku alkaa pikkuhiljaa syntymään! Oon kyllä jo menettäny toivoni siitä, että mun supparit saa mitään aikaseksi. Ei ne edelliselläkään kerralla ollu kovin tehokkaita :/
Huomenna neuvola ja sitten polilla käynti..
Katsotaan millainen yökukkuja tästä paketista tulee.. Edellinen olikin melkoinen
Tsemppiä painonpudotukseen, koettakaa liikkua (ite en kehtaa
).
Ja antakaa potku persuksille, että jaksaa itekki tsempata vielä vähän :wave:
38+3
POTK! toivottavasti toimii.
täällä kieli ja varpaat ristissä yritän naputtaa (hiljaa) toivoen, ettei jälkikasvu herää... siis huomatkaa kellonaika. koko kööri heräsi tänään sanalla sanoen; varhain ja ollaan oltu aivan silmät ristissä. ihme ja kumma miten mie vallan virkistymään, heti kun lapset sammumaan... mikähän jekku siinäkin on?
sorruttu, sorruttu et viel kertaalleen SORRUTTU! sipsii, karkkii, keksilöitä, makkaraloita ja pahimpana pohjalla pipariloita! miul niihin semmoinen rasva-sokeri-sopivassa-suhtessaa-addikti.
tarinan kasvattava osio:
selityksiä olisi monia, mutta kuten me kaikki tiedämme, viis niistä, ei nekään meistä! eli tärkeintä olisi varmaan uhota, että tästä eteenpäin uusin ja uljan eväin, mutta kuten tunnustamme senkin seikan, että turha uho se enonkin veneestä loppujen lopuksi pudotti (julkisesti väitetään, että kyseessä oli rakon tyhjennys, joopa joo). kuten emme tule koskaan ymmärtämään enon uhoa, emme myöskään voi järjellä selittää tätä titaanien taistoa mikä täällä on meneillään minun ja herkkukaapin välillä.
kysymys kuuluukin: siis hus hus vierasvarat, mutta mitä teemme lastenlihotus resursseille, joita kaapit tursuaa? joutuuko pienet piparittomalle linjalle? meneeko peli niin kovaksi? se selvinnee ensi kerralla... *tappajahain musiikki*
TAISTO JATKUKOON, TOTESI TAISTON KAVERI pieniis :wave:
ps. kansalaisadressi pakastetun porkkanasoseen puolesta on rauennut valmistajan (apetit, apetit) kerrottua, että sosetta tehdään ympärivuoden, mutta kehvelit kauppiaat tilaavat eniten jouluna. voi siis toivoa kauppiasta tilaamaan, jos on yhtä laiska ja näläkäne kun mie.