SOKERIKLUBI

linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 12:15 masunen kirjoitti:
Moikka!
28.12. klo 5.19 meille syntyi poika, 3990 g ja 53 cm.
Laskeskeltiin siinä tiistai-iltana supistuksia, aika laimeita, mutta säännöllisiä 10 minuutin välein kumminkin. Soitin kyllä klo 22 kättärille että tulossa ehkä oltaisiin, mutta sen jälkeen ne vielä laimenivat ja mentiin lopulta puoli kahdelta nukkumaan vielä kotona. Heräsin kolmen jälkeen ja aloin taas katsella kelloa ja sitten klo 3.50 kuului naps ja lapsivedet meni. Tosi kipeät supistukset alkoi välittömästi siitä ja sitten ajeltiinkin jo aika haipakkaa sairaalaan. Siellä ehdittiin olla 50 minuuttia kun kaveri oli maailmassa 9 minuutin ponnistusvaiheen jälkeen, joten vähän meinasi sitten lopulta kiire tulla, mutta ehdittiinpäs kumminkin.

Poika voi hyvin ja minäkin olen jo toipunut ihan kivasti ja isi on onnellinen, eli kaikki hyvin.

Oikein ihanaa Uutta Vuotta kaikille!
t. Masunen, onnesta soikeena
onnea!!!! hienost tehty, sisko! :hug:

linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 21:13 Kipsu kirjoitti:
Juu on se mielenkiintoinen :)

Vaaka näytti aamulla 99... Kyllä tämä tästä.
Musta on muuten tullut omituinen. : MÄ en JAKSANUT syödä koko kebappia :eek: Hyvä jos kolmas osan. Ei , ei kyl menny nii paljoa. Neljäs osa. Tällä menolla kun jatkuu nii sitä voi ihan oikeesti LAIHTUA :eek: :eek:

Nii mikä keskustelu tää olikaan :whistle: :saint:

Kuullaan taas.
Onnea vaan teille joilla ei tullut painoa... Tilaanko pullat? Mulle siis tuli ainakin 5kg.
hyvä kipsu!!! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 12:15 masunen kirjoitti:
Moikka!
28.12. klo 5.19 meille syntyi poika, 3990 g ja 53 cm.
Laskeskeltiin siinä tiistai-iltana supistuksia, aika laimeita, mutta säännöllisiä 10 minuutin välein kumminkin. Soitin kyllä klo 22 kättärille että tulossa ehkä oltaisiin, mutta sen jälkeen ne vielä laimenivat ja mentiin lopulta puoli kahdelta nukkumaan vielä kotona. Heräsin kolmen jälkeen ja aloin taas katsella kelloa ja sitten klo 3.50 kuului naps ja lapsivedet meni. Tosi kipeät supistukset alkoi välittömästi siitä ja sitten ajeltiinkin jo aika haipakkaa sairaalaan. Siellä ehdittiin olla 50 minuuttia kun kaveri oli maailmassa 9 minuutin ponnistusvaiheen jälkeen, joten vähän meinasi sitten lopulta kiire tulla, mutta ehdittiinpäs kumminkin.

Poika voi hyvin ja minäkin olen jo toipunut ihan kivasti ja isi on onnellinen, eli kaikki hyvin.

Oikein ihanaa Uutta Vuotta kaikille!
t. Masunen, onnesta soikeena
Mahtavaa. Onnea! :flower: :hug:

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!! :)

Masuselle onnea vaavista! Hienosti sujui! :)

Ja Pirpizille onnittelut ekoista liikkeistä - eikö oo ihanaa?

Tämä pullero lähtee huomenna Painonvartijoihin, vaikka oon monesti kironnut, että se on hirveetä rahastusta ja kaikkea, mutta menen silti!!! Sen avulla oon kuitenkin saanut laihdutettua kerran itteni "ihmisen mittoihin" ja niin aion tehdä nytkin. Juhannuksena paino on siis 65 tai alle! *uhoaa* :D Tänään vielä annan itselleni luvan syödä iltapalaksi kebabin, ja huomenna siis katotaan illalla, kuinka paljon pv-vaaka näyttää. Raportoin tuloksista viimeistään tiistaina sitten...

Terkuin Seltsu, joka uhkuu intoa! :wave:

MASUSELLE oikein paljon onnea!!! Ihanaa! :flower: :heart: :)

SELTSU mä kans lasken varovaisesti pisteitä (piti alottaa vasta huomenna mut inspis iski ja aloitin jo viime tiistain)! Pitäis syödä siis 32 pistettä mut syön vielä enemmän kun en varsinaisesti sais vielä laihduttaa :whistle: Mulla noi vanhat paperit paikkareista tuolla ja olen kans aikanani laihduttanut siellä ja saanut tulosta mut vaatii niin paljon inspiraatioo - nyt sitä on :) Ostin sen uuden kalenterin sieltä, se on aina kivaa luettavaa...

Ja lähtipä elisen vaa´alla käynnin mukaan 1,5kg pois :D Huomenna näen sit lopullisesti! Suklaata en ole syönyt koko viikkona kun 3 palaa ja eilinenkin meni hyvin! Söin kyl ylimääräisenä joulutorttua mut ihan hyvällä omalla tunnolla :p No huomenna siis ilmottaudun miinuskiloisena pitkästä aikaa!

KIPINÄTÄR - mä kans aloin naureskella kun tuli ilmotus sun synnyttämisestä :LOL: Oli pakko käydä katsomassa siellä joulukuisissa et onko tääl todella toinen KIPSU! Niin et onnea vaan kuudennen syntymästä, eikö ole ihanaa kun odotusaika menee noin vaivattomasti ja nopeasti :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

No nyt lähden lenkittään esikoista ja koiraa kun toi neiti nukkuu viimeinkin! viimeyönä valvoin sen kanssa puol viiteen kun masu vaivas... :( Tulee tosi rankkaa kun toi mies lähtee töihin ja en saakaan nukkua päivisin aina kun vauva nukkuu... Huomenna neuvola molemmilla lapsilla - jos se neuvolan täti keksis jotain millä helpottaa tota yhtä tissiriippaa voimaan paremmin...

D-MAMMALLE toivotetaan oikein kovaa masupyörimistä et saisit tuntea liikkeet! Tuskin menee enää kovin kauaa! Ja PIRPIZILLE taas onnea liikeistä :)

HYVÄT UUDET VUODET KAIKILLE :D

Seltsu harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2006 klo 19:19 Champion kirjoitti:
Mulla noi vanhat paperit paikkareista tuolla ja olen kans aikanani laihduttanut siellä ja saanut tulosta mut vaatii niin paljon inspiraatioo - nyt sitä on :) Ostin sen uuden kalenterin sieltä, se on aina kivaa luettavaa...
Mä luulen, että ostan kans kaiken mahdollisen rekvisiitan mitä myynnissä on, kalenterit ja uudet ostajan oppaat ja vaikka mitä... :D Sillä keinoin jos sais oikein motivoitua ittensä.

Nyt menen hakemaan "viimeistä ateriaa" eli kebappia, namsk! :p

Hyvää ja uljasta uutta vuotta 2006 kaikille! Kivaa, että täällä tuttuja näin paljon, MOOIIIII! :wave:

Ei oikein raksuta, oli aika praasu ilta; esikoisella kuumetta, taas ja pikkuinen huusi (lue: rääkyi) tuntitolkulla. Niin, että Champion, täällä kohtalontoveri.

Tällä viikolla vauva on antanut miulle jo kolme iltavapaata, siitä innostuneena aloitin maitotuotteet taas toissapäivänä... (kun aattelin "koliikin" loppuneen, kun tuli 3kk plakkariin...). Eilen ei mitään, tänään ripuli ja hirvee huuto.

Söin viel päivällä Meksikon pataa ja sit jahka imetin, meni herran naama ihan punaiseksi! Varmaan ne pavut... Annoin vallan allergialääkettä, mutta en muistanut minkä verran nyt noin pienelle saa antaa, joten annoin 0.5 milliä, josta hää puolet pulauttamaan. Eli ei sinne varmaan paljon uponnut.

Pitää varmaan soitella lastenlääkärille alkuviikosta ja kysellä parit neuvot. Ja varmaan taas pitäis ja pitäis mennä allergiakokeisiin... kylläpä kiinnostaakin oikein kympillä alkaa moinen rumba toiseen kertaan. Että tämmöistä täällä vaan päässä liikkuu, ei liity aiheeseen ei sitten millään, mutta josko huomenna uusin kujein.

Tai saanko mie sannoo jo nyt? Kun mie olin aamulla niin miel miehkerällä, kun mittasin rintojen alta sitä rintsikan osto mittaa (mahan kohdalla kohtu viel pömpöttää), niin todettakoon, että silloin heinäkuussa saadessani rd-diagnoosin, piti rintsikoilla olla mittaa ain se 90cm...*"TADAAT" tähän väliin* nyt vastaava oli 75!!!!! :D :D :D :D :D :D :D tai vähän enemmän, mut kuitenkin lähempänä 75:tä, kun 80:ntä senttivä. Oi sitä onnee ja autuutta!

Ja painonnii on edelleen laskusuhdanteessa, ennee kaksi kiloa ja siinä se on. Kunhan ei vaan ala taas heilumaan. Pitää sormukset käydä onnettoman piennennyttämässä, kun pitäävät kylillä muuten naimattomana naisena, kun ei vihkisormukset kädessä pysy (kun tää tampio kävi täs välis niitä suurennuttamassa, kun luulin, etten ikinä enää laihdu,). Olen tainnut tätä aihetta jo jupista aimminkin.

Mutta laittakaa niitä portteja maanantaina ja antakee anteeksi, että mie otin jo varaslähdön ja purpasin jo nyt, mutta mahtollisesti huomenna on kauheaakin kauhiampi päivä, enkä pääse koneelle. Mainittakoon viel, että meitin astianpesukone laski eilen vedet alleen ja huomenna tulee uusi. Ei tainnu onneksi tulla vesivahinkoo, mikä tästä konkurssista enää puuttuisikin.

No, oikeesti kaikille kauhean mukavaa päivää tai iltaa, mikä sit onkin!

Ja muistakaa, nyt on uusi uljas vuosi, se on 200kuusi! - kyllä se rimmaa, jos tempo on oikee.. semmoinen Simo Frangen, no yrittäkee, no ei sitten, moiiiiiiiii!
:wave:

Sinä oot Linnea kyllä melkoinen pakkaus. Ihan oikeasti on kyllä NIIN SUUREN HATUNNOSTON PAIKKA tuo sun painonpudotus!!! Enää niin vähän tavoitteeseen sulla! Ja mahtavaa tuo rinnanympäryksenkin pieneneminen. Jes jes!!!! :hug: Mulla tavoitteeseen matkaa on sellaset 15 kiloa varmaankin... Katotaan tänä iltana kun pääsen sinne rahastuslaitokseen. ;) :D Mutta toisaalta: voishan ne rahat huonomminkin käyttää?

Nyt vaaveli huutelee tuolla, pitää mennä. Moi! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2006 klo 21:23 linnea75 kirjoitti:
Hyvää ja uljasta uutta vuotta 2006 kaikille! Kivaa, että täällä tuttuja näin paljon, MOOIIIII! :wave:

Ei oikein raksuta, oli aika praasu ilta; esikoisella kuumetta, taas ja pikkuinen huusi (lue: rääkyi) tuntitolkulla. Niin, että Champion, täällä kohtalontoveri.

Tällä viikolla vauva on antanut miulle jo kolme iltavapaata, siitä innostuneena aloitin maitotuotteet taas toissapäivänä... (kun aattelin "koliikin" loppuneen, kun tuli 3kk plakkariin...). Eilen ei mitään, tänään ripuli ja hirvee huuto.

Söin viel päivällä Meksikon pataa ja sit jahka imetin, meni herran naama ihan punaiseksi! Varmaan ne pavut... Annoin vallan allergialääkettä, mutta en muistanut minkä verran nyt noin pienelle saa antaa, joten annoin 0.5 milliä, josta hää puolet pulauttamaan. Eli ei sinne varmaan paljon uponnut.

Pitää varmaan soitella lastenlääkärille alkuviikosta ja kysellä parit neuvot. Ja varmaan taas pitäis ja pitäis mennä allergiakokeisiin... kylläpä kiinnostaakin oikein kympillä alkaa moinen rumba toiseen kertaan. Että tämmöistä täällä vaan päässä liikkuu, ei liity aiheeseen ei sitten millään, mutta josko huomenna uusin kujein.

Tai saanko mie sannoo jo nyt? Kun mie olin aamulla niin miel miehkerällä, kun mittasin rintojen alta sitä rintsikan osto mittaa (mahan kohdalla kohtu viel pömpöttää), niin todettakoon, että silloin heinäkuussa saadessani rd-diagnoosin, piti rintsikoilla olla mittaa ain se 90cm...*"TADAAT" tähän väliin* nyt vastaava oli 75!!!!! :D :D :D :D :D :D :D tai vähän enemmän, mut kuitenkin lähempänä 75:tä, kun 80:ntä senttivä. Oi sitä onnee ja autuutta!

Ja painonnii on edelleen laskusuhdanteessa, ennee kaksi kiloa ja siinä se on. Kunhan ei vaan ala taas heilumaan. Pitää sormukset käydä onnettoman piennennyttämässä, kun pitäävät kylillä muuten naimattomana naisena, kun ei vihkisormukset kädessä pysy (kun tää tampio kävi täs välis niitä suurennuttamassa, kun luulin, etten ikinä enää laihdu,). Olen tainnut tätä aihetta jo jupista aimminkin.

Mutta laittakaa niitä portteja maanantaina ja antakee anteeksi, että mie otin jo varaslähdön ja purpasin jo nyt, mutta mahtollisesti huomenna on kauheaakin kauhiampi päivä, enkä pääse koneelle. Mainittakoon viel, että meitin astianpesukone laski eilen vedet alleen ja huomenna tulee uusi. Ei tainnu onneksi tulla vesivahinkoo, mikä tästä konkurssista enää puuttuisikin.

No, oikeesti kaikille kauhean mukavaa päivää tai iltaa, mikä sit onkin!

Ja muistakaa, nyt on uusi uljas vuosi, se on 200kuusi! - kyllä se rimmaa, jos tempo on oikee.. semmoinen Simo Frangen, no yrittäkee, no ei sitten, moiiiiiiiii!
:wave:

GRRRR :kieh:

Ei kun onnea :hug: :flower: :flower: :flower:

Perässä tullaan hitaasti mutta hitaasti! JA takapakkien kautta :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 07:38 Seltsu kirjoitti:
Sinä oot Linnea kyllä melkoinen pakkaus. Ihan oikeasti on kyllä NIIN SUUREN HATUNNOSTON PAIKKA tuo sun painonpudotus!!! Enää niin vähän tavoitteeseen sulla! Ja mahtavaa tuo rinnanympäryksenkin pieneneminen. Jes jes!!!! :hug: Mulla tavoitteeseen matkaa on sellaset 15 kiloa varmaankin... Katotaan tänä iltana kun pääsen sinne rahastuslaitokseen. ;) :D Mutta toisaalta: voishan ne rahat huonomminkin käyttää?

Hei juu, laitat kato ne rahat suoraan mulle: 12345-54321 op. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 09:20 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 07:38 Seltsu kirjoitti:

Hei juu, laitat kato ne rahat suoraan mulle: 12345-54321 op. :D
Heh, laihdutatko sä sitten mun puolesta? :D

Jes! Kyllä se pudotus on lähemmäs kahta kiloa, mut sovitaan nyt 1,5kg koska mulla ei ole sitä digitaalista vaakaa! :) Eli tilanne siis oli 96kg ja nyt 94,5kg, mut taitaa tippua niin helpolla kun on vielä niitä synnytyskiloja...

SELTSU mun mielestä paikkarien ryhmään kantsii pistää rahansa kun siellä jotenkin niin kiva tunnelma ja aina kova inspis kun siellä on käynyt! Mulla ainakin sillon aikanaan... Ja on jotenkin helppo laihduttaa kun kaikki on niin valmista! Ei muuta kun ettii pistemäärät ja se siitä, helppoa :D

LINNEAA en oo tainnut missään vaiheessa kunnolla onnitella painon putoamisesta, mutta teen sen nyt! Eli onnea :) :flower: Mä kans pystyn tohon ja viimeistään jouluna 2006 olen 30 kiloa kevyempi kun nyt (pitkä tavoiteaika et olis edes vähän realitiset tavoitteet)!!!

NYT SISKOT KUNNON LAIHISTSEMPPI PÄÄLLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MASUNEN!!!! miten sujuu vauvan kanssa...? Joko olette kunnolla kotiutuneet? B)

KIITOS KAVERIT TSEMPISTÄ! "Ilman teitä en olisi tätä tavoitetta saavuttanut..." (niinku huippu-urheilija kiittää valmentajiaa ja lajin kanssa harrastajia, vaatimattomasti)...

Tämmösiä ilon ja energianlähteitä arkeen kyllä tarvitseekin. Tuntuu, että koko talo on mullin mallin, niin se onkin, kun kaikki kodinkoneet piippailee yhtäaikaa. Torstaina tulee vieras pariksi päiväksi, ei siinä mitään, mutta ensi viikolla lapsen 3-v synttärit. Vierasmäärät tuppaa tuplaantumaan, kun kaikki lisääntyy hirmuista vauhtia. Onneksi nuo pienet on tyytyväisiä viel äiteen (omansa onneksi) tissiin ja varttuneimmat pikkusisarrukset voivat vaikka nuolla keksiä tai lautasta, eihän se on alle yksivuotiailla onneksi niin nöpöä.

Voikaa hienosti ja antakaa kiloille huutia!

Voi kakka. Vaaka lens tossa aamulla kaaressa ja ukkoparka sai kuulla kunniansa ko on kantant herkkuja kotia...Painoa ol tullu 700grammaa joulun jälkeen, kuten arvelinki. Mulla siis pituutta 166cm ja painoa nyt 84.6kg. Joskus teininä oon viimeks ollu laiha ja tavote olis noin 70kg etten olis ihan tikku. mulla on (oikeesti!) melko raskaat luut, enkä voi siks olla varma ihannepainosta. Nyt tosin virallinen laihdutus siirtyy ainaki kesäkuulle, ellei lääkäri toisin määrää. Tarkoitus vakaa kytätä ettei paino pääse liikoja nousee. 2003syksyllä ehdin jo pudottaa 17 kg jotka tul tytön myötä takasi ja sile tielle jäin. Mut kai mie olin jo kertonukkii tän... Vaan esikko heräs ja vaatii huomioo tuolla joten heip ja ens viikolla en liho!!! :kieh:
19tasan and keeps on kickin`

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 14:04 pirpiz kirjoitti:
Voi kakka. Vaaka lens tossa aamulla kaaressa ja ukkoparka sai kuulla kunniansa ko on kantant herkkuja kotia...Painoa ol tullu 700grammaa joulun jälkeen, kuten arvelinki. Mulla siis pituutta 166cm ja painoa nyt 84.6kg. Joskus teininä oon viimeks ollu laiha ja tavote olis noin 70kg etten olis ihan tikku. mulla on (oikeesti!) melko raskaat luut, enkä voi siks olla varma ihannepainosta. Nyt tosin virallinen laihdutus siirtyy ainaki kesäkuulle, ellei lääkäri toisin määrää. Tarkoitus vakaa kytätä ettei paino pääse liikoja nousee. 2003syksyllä ehdin jo pudottaa 17 kg jotka tul tytön myötä takasi ja sile tielle jäin. Mut kai mie olin jo kertonukkii tän... Vaan esikko heräs ja vaatii huomioo tuolla joten heip ja ens viikolla en liho!!! :kieh:
19tasan and keeps on kickin`
Hui hai joku 700 g, se voi olla vaan nestettä ja lähtee parissa päivässä! Tsemppiä vaan! :wave:

Morjens

Onnea Selzulle hienosta saavutuksesta :flower:

Itsekkin sain esikon jälkeen sen parikymmentä kiloa pois. Oli kyllä mahtava tunne.

Nyt noita kiloja ei ole päässy kertymään, kiitos sokereiden. Ja vatsataudin, joka on pari päivää jyllänny. On ollu kyllä hankala olla. Vatsatauti + supparit ei oo kovin kiva yhdistelmä :eek: Oliskin varmaan hankalampi pudottaa kiloja, kun on tuota IKÄÄKIN jo enemmän.. Joku mulle taisi kerran sanoakkin, että näytän ihan mummolta, kun mulla oli mekko päällä. Heh.

Nyt ollaan jo toipumaan päin ja huomasin että ne liuskat, jotka tungetaan siihen sokerimittariin onkin loppu ja koskahan saan uusia.. Jakelu olis ma ja pe.. No, yritetään selvitä ilman :) Ei jaksa ressata.

Täytyy lähteä elpymään vielä tuonne sohvan pohjalle. Meinaa vielä heikottaa.

Tsemppiä kaikille :wave:

linnea 75
tasn 60 tänään! :D

pirpiz, joo, ei kande tommoisista painonheitoista välittää, miullakin voi heittää kilotolkulla peräkkäisinä päivinä ihan aineenvaihdunnan takia. mittää aina heti herättyäsi, niin vaaka on kivoin.

Linnea, upeaaaaa!!!! :flower: :flower:

Mä olin sitten eilen siellä Painonvartijoissa. Ei ihan niin hyvä vetäjä mitä silloin viitisen vuotta sitten, mutta ihan kiva meininki oli kuitenkin. Ja tuloksia...

Paino: 78.3 kg (siis illalla mitattu, vaatteet päällä)
Vyötärö: 96 cm \|O
Reisi: 65 cm \|O

Tavoitteena olis nyt, että kymmenen kiloa keveämpi olisin tuossa vapun tienoilla. Pitäis olla ihan realistinen tavoite... Toivottavasti onnistuu, nyt ainakin on motivaatio kohdallaan.

Noh, laittakaas nyt muutkin maanantairaporttia tulemaan! :wave:

linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 14:42 Seltsu kirjoitti:
Linnea, upeaaaaa!!!! :flower: :flower:

Mä olin sitten eilen siellä Painonvartijoissa. Ei ihan niin hyvä vetäjä mitä silloin viitisen vuotta sitten, mutta ihan kiva meininki oli kuitenkin. Ja tuloksia...

Paino: 78.3 kg (siis illalla mitattu, vaatteet päällä)
Vyötärö: 96 cm \|O
Reisi: 65 cm \|O

Tavoitteena olis nyt, että kymmenen kiloa keveämpi olisin tuossa vapun tienoilla. Pitäis olla ihan realistinen tavoite... Toivottavasti onnistuu, nyt ainakin on motivaatio kohdallaan.

Noh, laittakaas nyt muutkin maanantairaporttia tulemaan! :wave:
sie onnistut kyllä, olet sen oloinen tyyppi! eikä onneksi toi lähtöpaino ole edes kovin korkea. :D

Yhteistyössä