SOKERIKLUBI

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 11:57 tuohu tenava kirjoitti:
Jaahas kurkitaampas huikan tännekin. B)

Jokus olette ne joulun herkut tuhonneet vai jätittekös miuden huoleksi??? ;)

No. minä en ainakaan aivan kaikkea toisten syötäväks jättänyt. ja seurauksena sitten olikin yhtenä yönä aivan tolkuton närästys-kohtaus. :eek: :LOL: Niin että oli aivan pakko ylös pompata ja lähteä yrjöä taltuttamaan. :eek: Vaan onneksi se ei valtaa saanut vaan rauhottui lasillisella kylmää maitoa ja pääsin unia jatkamaan. Tosin nukuin sitten kyllä huonosti sen yön.

Juu viikkoja olis nyt sitten 6+risat kasassa ja sokerirasitusta mietin, neuvolakin kun on vast ens vuonna tammikuun lopulla. Vaan kyllä tuntuu et viikoja olis enemmän kasassa kun masua peilailee-se pömpöttää!!!! :eek: :eek: :eek:
Niin ja kyl täs muutenkin sellanen "tiedonjano" on jatkuvasti et ei oikein tiedä mistä sitä etsis. :ashamed: :ashamed: :whistle: :whistle:
Ai minäkö siis kuudetta odottelen. :LOL: :LOL: :LOL:
No juu luulis jo kaiken tietävän entuudestaan. :ashamed:

Hei!!!

Kukas teistä sen suklaattomuuden syönnin mitalin nappas vai onko se viel jakamatta????
Ääääk! Minä en sitä ainakaan sitten ole ansainnut. :ashamed:
Jos ihan hirveesti närästää niin ota puoli tl ruokasoodaa ja vettä lasillinen päälle. Sitä ei voi sitten ottaa usein kun se turvottaa, PALJON. Tohon tiedon janoon löytyy joitaun paikkoja... Yritän googlettaa ja laittaa linkin sulle, kun en enää muista ulkoa...

http://www.tekay.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=40

Toivottavasti linkki toimii. Mä en koskaan muista ton nimeä mutta kun googlettaa oulu ja raskauskalenteri toi tulee ylimmäiseksi. Siellä on perustietoa ja jotain kuvia masuasukeista...

Sitten yks kiva on toi 2+ raskauspuolen keskustelu. Meillä oli siellä syyskuisten ja elokuisten pinot jossa käytiin juttelemassa, tosin olen jo unohtanut ketä mun kanssa samassa pinossa oli. Aika nopeesti siirryin sitten rd pinoon ja sieltä tänne.

Tää on nyt vähän hiipunut kun meille on tullut vauvoja ja osa taas on niin loppusuoralla että ei varmaan jaksa istua koneella, mutta kun toi maanantai raportti alotetaan tammikuussa niin eiköhän ala uus vipinä. Minäkin osallistun maanantai raporttiin sitten ihan täysillä koska meille on tullut uus perheenjäsen, herra vaaka :\|

morze kaikille ja tervetuloa Kipsun uudelle perheenjäsenelle... onkohan se jotain sukua meitin vastaavalle? mene ja tiedä. pitäsi keksiä jotain puputettavaa, on vaan ideat nollissa, tai tottapuhuen virta. lehdet on pullollaan kaiken mualiman reseptejä, en mie jaksa semmoisia vääntää. vuan haitanneekos tuo tässä valmiissä maailmassa?
esikoinen vallan riehaantumaan hoksatessaan, että synttärit lähestyy. ja sisällä pitää hänen kökötellä, kun oli kuumettä yöllä. taaskohan sitä pääsee tituleeraamaan itseään nuhamaasta käsin? toivottavasti ei.
voikee hyvin! :hug:

Myöhäistä! Söin eile niin äksyjä salmiakkeja (8kpl) et yöllä piti nousta hakee rennie ja nyt on kieli ihan riekaleina... Auuuu... Voi tätä elämän surkeutta...
Ps millon viim.ne liikkeet pitäis tuntua ennenko saa mennä paniikkiin? :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 13:34 pirpiz kirjoitti:
Myöhäistä! Söin eile niin äksyjä salmiakkeja (8kpl) et yöllä piti nousta hakee rennie ja nyt on kieli ihan riekaleina... Auuuu... Voi tätä elämän surkeutta...
Ps millon viim.ne liikkeet pitäis tuntua ennenko saa mennä paniikkiin? :x
eiköhän ne siinä 20-23 rv viimeistään. Aikasintaan 13-17?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 13:25 linnea75 kirjoitti:
morze kaikille ja tervetuloa Kipsun uudelle perheenjäsenelle... onkohan se jotain sukua meitin vastaavalle? mene ja tiedä. pitäsi keksiä jotain puputettavaa, on vaan ideat nollissa, tai tottapuhuen virta. lehdet on pullollaan kaiken mualiman reseptejä, en mie jaksa semmoisia vääntää. vuan haitanneekos tuo tässä valmiissä maailmassa?
esikoinen vallan riehaantumaan hoksatessaan, että synttärit lähestyy. ja sisällä pitää hänen kökötellä, kun oli kuumettä yöllä. taaskohan sitä pääsee tituleeraamaan itseään nuhamaasta käsin? toivottavasti ei.
Onko teijänkin vaaka syvältä?

Vai tuskailette te vaakojenne kanssa... (Paitsi tietysti Linnea-yli-ihminen!!! :kieh: ;) ) Mun vaaka on edelleen vessan kaapin alla, ei tuu huolta siitä... :D Sit 1.1. käyn katsomassa järkyttävät lukemat. Mun maha on ihan kamala löllykkälällykkä, yäks. Eilen illalla mulle tuli yhtäkkiä ihan kamala pelko, että mitä jos mulle tuleekin tai jos mulla jo on se 2-diabetes. Ja tuleehan se tätä menoa... Mutta enää ei oo montaa päivää tätä kamalaa elämää, kohta alkaa uus! Joku vois tietty tässä vaiheessa kysyä, että miks et alota nyt heti, mutta vastaan että lälläslää, en alota ja sillä selvä. Sunnuntaina vasta. Ja maanantaina raportit kehiin, KAIKILTA, JOOKO?! Mä ajattelin laittaa myös vyötärön-, lantion-, ja rinnanympärystiedot teidän ihasteltaviksi... :LOL: Usein kun paino ei laske, mittanauha on sentään kaveri.

Oliko se Champion vai kuka, joka ehdotteli että pitäskö meidän synnyttäneiden rd-poloisten laittaa oma ketju, missä jatketaan tätä painonhallintaa? Vois ehkä olla ihan hyvä. Vai mitä mieltä te muut ootte? Laitetaan nimeksi sokerihiiret. :D Tai norsut paremminkin tässä tilanteessa. (Norsu-nimitys ei sekään koske Linneaa, samperin hikipinko! :kieh: ;) )

Tällattis. Moro! :wave:

touhu tenava
Jaahas vai on ne linnean ja kipsun vaa`at seilt jostain. :LOL:

Niin se on tuo minunkin. Sillä ensinnäkin se päätti et ei sitten patterit riitä yli joulunpyhien. Eli aatonaatona sammui ja arvatkaa vaan muistinko aattona kauppareissulla uutta paristoa ostaa. :LOL: :LOL: :LOL:

No, eilen sitten taasen alkoi kaveri töihin kun uuden virranlähteen sisuksiinsa sai. ;)
Öh. Vaan ei olis sille pitänyt töitä mennä antamaan kun se päätti sitten näyttää ihan kiitettävän nousun kiloihin. :eek: Niin vaan oli vajaassa viikossa paino kivunnut lähemmäs 87kg:tä kun se oli jo melkein 85kg joitakin viikoja sitten. Juu, vaan olenhan minä toki plussankin raskaustestiin löytänyt tuos reilut kuus viikoa sitten, mut kuitenki tuo melkein 2kg:n nousu n. kahdes viikos. :eek: :eek: :ashamed:
Joo joo mä kun niin päätin jot nyt ei ylimääräist tule. :ashamed: :ashamed: Kait se on nyt sitten alettava tuot tiukempaa linjaa kulkea vaik ei viel sokerirasituskaan ole ajankohtainen aikoihin. Oliks se tosiaan niin et se rasitus tehdään vast joskus viikoilla 26-28? Jos näin on niin kyl on hirmu pitkä aika odotella.

:wave: :wave: :wave: Hei muuten älkääs nyt kaikki jo synnyttäneet rd:t meit uusimpia aivan omanonnensa nojaan jättäkö. Sillä teistä olis varmaan meille rd:n/mahdollisen rd:n kans tuttavuutta vast tekeville paljon apua.

touhu tenava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 22:18 touhu tenava kirjoitti:
Jaahas vai on ne linnean ja kipsun vaa`at seilt jostain. :LOL:

Öh. Vaan ei olis sille pitänyt töitä mennä antamaan kun se päätti sitten näyttää ihan kiitettävän nousun kiloihin. :eek: Niin vaan oli vajaassa viikossa paino kivunnut lähemmäs 87kg:tä kun se oli jo melkein 85kg joitakin viikoja sitten. Juu, vaan olenhan minä toki plussankin raskaustestiin löytänyt tuos reilut kuus viikoa sitten, mut kuitenki tuo melkein 2kg:n nousu n. kahdes viikos. :eek: :eek: :ashamed:
Oh hoh kylläpäs pääsi melkoinen virhe tekstiini. Siis enhän minä nyt sentään sitä plusaa tuolloin löytänyt. Vaan noin kaks viikoa sitten jos kerran rv on 6+ 3. :whistle: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Onkos tää nyt sitä atsaleaa, dynastiaa vai dalmatialaista? Vai olenkos tulossa kuudenne raskauden myötä pöpiksi? :ashamed:
Huh, kyl taitaa olla parasta lähteä uni-saarille rauhoittumaan. \|O

Hyvää yötä

:LOL: :LOL: :LOL:
Kävin äsken vakoilemas tuol odottajien puolella joulutähdissä.
Arvatkaas mitä?????
Kipsu oli just lähdös telakalle. Hmmmm... tai ainakin näin sen viimeisen veistin tulkitsin kun suppareitki oli tainnut aamun olla.

Joten nyt kaikil peukut varpaat ylös jot kaikki sujuu mallikkaasti kipsulla. :wave: :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 10:44 tuohu tenava kirjoitti:
Arvatkaas mitä?????
Kipsu oli just lähdös telakalle. Hmmmm... tai ainakin näin sen viimeisen veistin tulkitsin kun suppareitki oli tainnut aamun olla.

Joten nyt kaikil peukut varpaat ylös jot kaikki sujuu mallikkaasti kipsulla. :wave: :wave: :wave:
PALJON PEUKKUJA KIPSULLE!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 16:40 Kipsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 13:25 linnea75 kirjoitti:
Onko teijänkin vaaka syvältä?
no ei... kovin kiltti. :heart: mutta jos lohduttaa, niin kävin tänään laitattamassa kierukkaa (asiasta kolmanteen) eikä sitä saatu laitetuksi, kun on nuo alatiet niin kummat. syön sitten pillereitä vaihdevuosiin asti... tällä muistilla lapsiluku tuskin oli sit tässä \|O

seltsu, elä hajoo! :hug:

vai meinataan meidän ketjua laajentaa senioriosastoon? en tiiä, olen semmoinen patakonservatiivi, jotta epäilen kaikee. mittee jos sitten aletaan kutomaan ketjun ketjua ja kohta ollaan taas hujan hajan, kuin ne kuuluisat Ellun kanaset? mie taijan pysyä täällä, miusta on hauska katsoa miten pitkä tästä tulee. ja mitäs jos nää meijän nuoret ei jaksa tänne kirjoitella, ja kuihtuu koko homma?

joo, kyllä tää ikikanto täällä pysyy *puhdistaa tekareitaan väillä* mitäs sie tuumaat Kipsu siel kiikkustuolissa näistä radikaaleista ajatuksista?

en tiiä onko tää nyt sitten vastoin jotain nettikettiä, kun en ole täällä kaikenmaailman nettilöissä pyörinyt kuin tän rd-homman innostamana...

Champion harmaana
Kipsu oli kirjottanut et "Tämä lähtee nyt laitokselle -K-"!!!!!!!!!!! :) :flower: Jipii lisää vauvoja :heart:

En ole syönyt suklaata maanantain jälkeen!!! Paitsi tänään yhden nutrilet suklaapatukan, mutta senkin ihan toisen aterian korvikkeena... Oon syönyt luumuja ja tajusin et varmaan siitä johtuu kun toi meidän pikkuneiti on saanut ilmavaivoja ja kitissyt pari yötä... Harmi kun tykkään kuivatuista luumuista niin paljon :p No en keksi tyosiaan muuta syytä kun luumut tai ruisleipä mikä noita ilmavaivoja vois aiheuttaa kun itellä vähän samaa ongelmaa... Täytyy vaihtaa ne vaikka kuivattuihin aprikooseihin tai persikoihin, onhan nekin hyviä...

Kauhea väsymys vaivaa ja päätä särkee koko ajan! Oon niin yliväsynyt etten meinaa saada nukutuks iltasin kun oon ihan valmiustilassa koko ajan... Jos saunaan meno auttais asiaan niin rentoutuis vähän... Kävin ilmottautumassa kuntosalille ja aloitan helmikuun alusta! Ihanaa päästä jumpalle :D

Kehtaattekin kettuilla!!! :LOL:

No se on toi imetys dementtia niin paha että olen vissiin unohtanu että kuudetta pitäis lähtee synnyttelemään... Tällä mahalla sen vois kyllä uskoakin. Vaaka näytti taas vähemmän... Ollaan nyt kirkkonummella mummilassa mutta palaan asiaan taas huomenna.
tosin vedin äsken kaks palaa kakkua ja sitä ennen suklaata. ( äiteen synttärit) :p

Ei se Linnea enää Kolmannen jälkeen enää tunnu siltä että lapsimäärä kasvais. Laita kännyyn muistutus. :saint:

Voimia vaan kaikille ja koittakaahan jakautua. ( Ne kellä on aika, ei kaikkien tarvii!) *Ihan niinkun se oliskin vaan mun käskystä kiinni*

\
Arvatkaas mitä?????

No joo kiitos kiitos! Ei sattunut yhtään, Oli nopea ja helppo synnytys!!! :LOL: :LOL: :LOL:

touhu tenava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 18:32 Kipinätär kirjoitti:
\
Arvatkaas mitä?????

No joo kiitos kiitos! Ei sattunut yhtään, Oli nopea ja helppo synnytys!!! :LOL: :LOL: :LOL:

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: HÖH!!!!!!

No niin, näin siin sit käy ku kirjotellaan milloin milläkin nikil. Ku tuol odotuspuolel tosiaankin oli/on "kipsu" (tosin harmaana. Mut siel taitaakin olla kaks, sillä äsken kun sitä puolta luin niin sekaanust taitaa olla. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Niin et tästäs taas saitte/saatiin opetus; rekisteröidy jos olet rekisteröitynyt!!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 09:25 touhu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 18:32 Kipinätär kirjoitti:
\
Arvatkaas mitä?????

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: HÖH!!!!!!

No niin, näin siin sit käy ku kirjotellaan milloin milläkin nikil. Ku tuol odotuspuolel tosiaankin oli/on "kipsu" (tosin harmaana. Mut siel taitaakin olla kaks, sillä äsken kun sitä puolta luin niin sekaanust taitaa olla. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Niin et tästäs taas saitte/saatiin opetus; rekisteröidy jos olet rekisteröitynyt!!!!!
Juu siis minä olen se kipsu joka on tännekin kirjotellut!
Luulin että kaikki tiesi mutta taas oli suuret luulot ittestä. Mää oikeesti luulin että nauroitte vaan että taasko se meinaa kun edellisestä on vasta reilu 4kk. Mäkin muuten ehdin kirjottaa tonne odotuspuolelle sillon että nyt tulee lapsivettä... Ainakin linnea oli sillon tsemppaamassa että helppoa synnytystä tms. Tais olla rd pino? Tarttiskoo oikeen kaivaa esille... Nostalgiaa *snif*

Laitoin toiselle kipsulle viestiä ja kysyin josko hälle sopis että oltais molemmat vaan mustina ettei tule sekaannuksia eli sillon mää olen KIPINÄTÄR enkä kipsu vaikka se kipsu omelta tuntuukin :/ Se kun on meidän kipinätär nimisen kissan lempinimi. Aivan ihana tyttö joka on "kirjava" niin kuin hiiden kissan "kuuluukin". (Kalevala)

Sillon muuten joskus etsin ihan huumassa vanhaa suomalaista synnytys loitsua jota suomalaiset lapsenpäästäjät olis käyttäny ennen kristinuskon leviimistä suomeen. Jotain löytyi mutta niihin oli sitten lisätty neitsytmariaa noitavainojen pelossa... Kantelettaresta löytyy. Ja kalevalassa on se hiidenkissa jonka rekeen manattiin kivut ja säryt.

Onkohan epiduraali tehokkaampi :D ???

Jatkan siivoamista.
Heips :wave:

pirpiz innoissaan
Ei voi olla totta! Vaaka näyttää tasan samaa ko viimeks, eli eipä tullu joulukiloja mulle!Se suklaan panttaaminen tais auttaa tahi sit jus ennen neuvolaa kaikki poksahtaa kerralla pottiin;)
Voi ko Möykky alkais jo liikkumaan sillen et mieki huomaan...
18+4

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 15:15 pirpiz innoissaan kirjoitti:
Ei voi olla totta! Vaaka näyttää tasan samaa ko viimeks, eli eipä tullu joulukiloja mulle!Se suklaan panttaaminen tais auttaa tahi sit jus ennen neuvolaa kaikki poksahtaa kerralla pottiin;)
Voi ko Möykky alkais jo liikkumaan sillen et mieki huomaan...
18+4

onko tää siun eka? alat vaan tulkita kaikki ilmavaivoista lähtien vauvan liikkeiksi! miulla vieläkin potkii, vaikka synnytyksestä on kolme kuukautta.. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 13:01 Kipinätär kirjoitti:
Juu siis minä olen se kipsu joka on tännekin kirjotellut!
Luulin että kaikki tiesi mutta taas oli suuret luulot ittestä. Mää oikeesti luulin että nauroitte vaan että taasko se meinaa kun edellisestä on vasta reilu 4kk. Mäkin muuten ehdin kirjottaa tonne odotuspuolelle sillon että nyt tulee lapsivettä... Ainakin linnea oli sillon tsemppaamassa että helppoa synnytystä tms. Tais olla rd pino? Tarttiskoo oikeen kaivaa esille... Nostalgiaa *snif*

Laitoin toiselle kipsulle viestiä ja kysyin josko hälle sopis että oltais molemmat vaan mustina ettei tule sekaannuksia eli sillon mää olen KIPINÄTÄR enkä kipsu vaikka se kipsu omelta tuntuukin :/ Se kun on meidän kipinätär nimisen kissan lempinimi. Aivan ihana tyttö joka on "kirjava" niin kuin hiiden kissan "kuuluukin". (Kalevala)

Sillon muuten joskus etsin ihan huumassa vanhaa suomalaista synnytys loitsua jota suomalaiset lapsenpäästäjät olis käyttäny ennen kristinuskon leviimistä suomeen. Jotain löytyi mutta niihin oli sitten lisätty neitsytmariaa noitavainojen pelossa... Kantelettaresta löytyy. Ja kalevalassa on se hiidenkissa jonka rekeen manattiin kivut ja säryt.

Onkohan epiduraali tehokkaampi :D ???

Jatkan siivoamista.
Heips :wave:

on täällä joku toinen Linneakin...
:) toi Kalevala-jutska oli mielenkiintoinen! se saattoi olla myös syyskuisten pino, siitä on jo aikaa... "snif" toisen kerran.. kohta ne menee armeijaan. ja onneva siitä painon laskusta... ;)

Juu on se mielenkiintoinen :)

Vaaka näytti aamulla 99... Kyllä tämä tästä.
Musta on muuten tullut omituinen. : MÄ en JAKSANUT syödä koko kebappia :eek: Hyvä jos kolmas osan. Ei , ei kyl menny nii paljoa. Neljäs osa. Tällä menolla kun jatkuu nii sitä voi ihan oikeesti LAIHTUA :eek: :eek:

Nii mikä keskustelu tää olikaan :whistle: :saint:

Kuullaan taas.
Onnea vaan teille joilla ei tullut painoa... Tilaanko pullat? Mulle siis tuli ainakin 5kg.

masunen
Moikka!
28.12. klo 5.19 meille syntyi poika, 3990 g ja 53 cm.
Laskeskeltiin siinä tiistai-iltana supistuksia, aika laimeita, mutta säännöllisiä 10 minuutin välein kumminkin. Soitin kyllä klo 22 kättärille että tulossa ehkä oltaisiin, mutta sen jälkeen ne vielä laimenivat ja mentiin lopulta puoli kahdelta nukkumaan vielä kotona. Heräsin kolmen jälkeen ja aloin taas katsella kelloa ja sitten klo 3.50 kuului naps ja lapsivedet meni. Tosi kipeät supistukset alkoi välittömästi siitä ja sitten ajeltiinkin jo aika haipakkaa sairaalaan. Siellä ehdittiin olla 50 minuuttia kun kaveri oli maailmassa 9 minuutin ponnistusvaiheen jälkeen, joten vähän meinasi sitten lopulta kiire tulla, mutta ehdittiinpäs kumminkin.

Poika voi hyvin ja minäkin olen jo toipunut ihan kivasti ja isi on onnellinen, eli kaikki hyvin.

Oikein ihanaa Uutta Vuotta kaikille!
t. Masunen, onnesta soikeena

Yhteistyössä