\
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=40
Toivottavasti linkki toimii. Mä en koskaan muista ton nimeä mutta kun googlettaa oulu ja raskauskalenteri toi tulee ylimmäiseksi. Siellä on perustietoa ja jotain kuvia masuasukeista...
Sitten yks kiva on toi 2+ raskauspuolen keskustelu. Meillä oli siellä syyskuisten ja elokuisten pinot jossa käytiin juttelemassa, tosin olen jo unohtanut ketä mun kanssa samassa pinossa oli. Aika nopeesti siirryin sitten rd pinoon ja sieltä tänne.
Tää on nyt vähän hiipunut kun meille on tullut vauvoja ja osa taas on niin loppusuoralla että ei varmaan jaksa istua koneella, mutta kun toi maanantai raportti alotetaan tammikuussa niin eiköhän ala uus vipinä. Minäkin osallistun maanantai raporttiin sitten ihan täysillä koska meille on tullut uus perheenjäsen, herra vaaka :\|
Jos ihan hirveesti närästää niin ota puoli tl ruokasoodaa ja vettä lasillinen päälle. Sitä ei voi sitten ottaa usein kun se turvottaa, PALJON. Tohon tiedon janoon löytyy joitaun paikkoja... Yritän googlettaa ja laittaa linkin sulle, kun en enää muista ulkoa...Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 11:57 tuohu tenava kirjoitti:Jaahas kurkitaampas huikan tännekin. B)
Jokus olette ne joulun herkut tuhonneet vai jätittekös miuden huoleksi???
No. minä en ainakaan aivan kaikkea toisten syötäväks jättänyt. ja seurauksena sitten olikin yhtenä yönä aivan tolkuton närästys-kohtaus. Niin että oli aivan pakko ylös pompata ja lähteä yrjöä taltuttamaan. Vaan onneksi se ei valtaa saanut vaan rauhottui lasillisella kylmää maitoa ja pääsin unia jatkamaan. Tosin nukuin sitten kyllä huonosti sen yön.
Juu viikkoja olis nyt sitten 6+risat kasassa ja sokerirasitusta mietin, neuvolakin kun on vast ens vuonna tammikuun lopulla. Vaan kyllä tuntuu et viikoja olis enemmän kasassa kun masua peilailee-se pömpöttää!!!!
Niin ja kyl täs muutenkin sellanen "tiedonjano" on jatkuvasti et ei oikein tiedä mistä sitä etsis. :ashamed: :ashamed:
Ai minäkö siis kuudetta odottelen.
No juu luulis jo kaiken tietävän entuudestaan. :ashamed:
Hei!!!
Kukas teistä sen suklaattomuuden syönnin mitalin nappas vai onko se viel jakamatta????
Ääääk! Minä en sitä ainakaan sitten ole ansainnut. :ashamed:
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=40
Toivottavasti linkki toimii. Mä en koskaan muista ton nimeä mutta kun googlettaa oulu ja raskauskalenteri toi tulee ylimmäiseksi. Siellä on perustietoa ja jotain kuvia masuasukeista...
Sitten yks kiva on toi 2+ raskauspuolen keskustelu. Meillä oli siellä syyskuisten ja elokuisten pinot jossa käytiin juttelemassa, tosin olen jo unohtanut ketä mun kanssa samassa pinossa oli. Aika nopeesti siirryin sitten rd pinoon ja sieltä tänne.
Tää on nyt vähän hiipunut kun meille on tullut vauvoja ja osa taas on niin loppusuoralla että ei varmaan jaksa istua koneella, mutta kun toi maanantai raportti alotetaan tammikuussa niin eiköhän ala uus vipinä. Minäkin osallistun maanantai raporttiin sitten ihan täysillä koska meille on tullut uus perheenjäsen, herra vaaka :\|