SOKERIKLUBI

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 11:25 linnea 75 kirjoitti:
tasn 60 tänään! :D

pirpiz, joo, ei kande tommoisista painonheitoista välittää, miullakin voi heittää kilotolkulla peräkkäisinä päivinä ihan aineenvaihdunnan takia. mittää aina heti herättyäsi, niin vaaka on kivoin.
Syötkö sä ikinä mitään? Vieläkö imetät? Mä haluisin alkaa syödä tolla etusivun ohjeella mutta miten imetyksen sitten käy? :eek:

muoks* Nii ja onnea ... ihan oikeesti... oon tosi onnellinen sun puolesta...*vihertää*

:D :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 09:27 Seltsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 09:20 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 07:38 Seltsu kirjoitti:
Sinä oot Linnea kyllä melkoinen pakkaus. Ihan oikeasti on kyllä NIIN SUUREN HATUNNOSTON PAIKKA tuo sun painonpudotus!!! Enää niin vähän tavoitteeseen sulla! Ja mahtavaa tuo rinnanympäryksenkin pieneneminen. Jes jes!!!! :hug: Mulla tavoitteeseen matkaa on sellaset 15 kiloa varmaankin... Katotaan tänä iltana kun pääsen sinne rahastuslaitokseen. ;) :D Mutta toisaalta: voishan ne rahat huonomminkin käyttää?

Nyt vaaveli huutelee tuolla, pitää mennä. Moi! :wave:
Hei juu, laitat kato ne rahat suoraan mulle: 12345-54321 op. :D
Heh, laihdutatko sä sitten mun puolesta? :D
ÖÖÖ? en :D

Voi voi ko olis ihana oikeen urakalla ruveta laihduttamaan vaan saattaisi tuo masukki vaikka suuttua(huono tekosyy, tiedän)... Ihana kattoo teiän lukemia vaa mites tuo pituus -paino suhde? esim Linnea jos painat VAIN 60kg(meikäläinen yläasteella...), ni toivottavasti et oo yli 166-senttinen tahi tulloo just iso parku! Kiva ko vaatekaapista löytyy pienimmillään xl:ää ja oon oman kaveripiirini isoin emäntä(ja kasvaa vaan...) joka joskus oli ihanan laiha...
Tulipas surkuteltua vaan kuulemma raskaana olevat saa sillon tällön vähä huristaki liikoine hormoneineen... Vään nyt loppu ja moi taas!
ps:vaaka rontti näyttää vaan samaa, eli 700gpissaa päässä;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 16:28 pirpiz kirjoitti:
Voi voi ko olis ihana oikeen urakalla ruveta laihduttamaan vaan saattaisi tuo masukki vaikka suuttua(huono tekosyy, tiedän)... Ihana kattoo teiän lukemia vaa mites tuo pituus -paino suhde? esim Linnea jos painat VAIN 60kg(meikäläinen yläasteella...), ni toivottavasti et oo yli 166-senttinen tahi tulloo just iso parku! Kiva ko vaatekaapista löytyy pienimmillään xl:ää ja oon oman kaveripiirini isoin emäntä(ja kasvaa vaan...) joka joskus oli ihanan laiha...
Tulipas surkuteltua vaan kuulemma raskaana olevat saa sillon tällön vähä huristaki liikoine hormoneineen... Vään nyt loppu ja moi taas!
ps:vaaka rontti näyttää vaan samaa, eli 700gpissaa päässä;)
no en, kun 158cm. mie painoin viimeksi tän verran viisi vuotta sitten! siihen väliin mahtu myös 90kg. aika paljon miun varteen.

eikä tarvitse tai saa laihduttaa esim. paastota tai jotain ihme kuureja. mutta terveellisesti pitäis syörä.

olen hirmu onnellinen, kun kaupasta oikeesti löytyy vaatteita meikeläisellekin. ei kuulu itkua enää sovituskopista. esim. rintaliivit on ollu aika mummun mallisia että värisiä, kun ei ole ollut kokoja. nyt äsken tekemäni tukimuksen perusteella kuppikokokin oli miinustunu kahdella (ennen oli f). jos vaikka onnistuisin löytämään imetyksen jälkeen itselleni urheiluliivit, niin voisi taas kuvitella esim. juoksevansa tai ottavansa parit haara-perus hyppelyt. ei niistä tai mistään pomppujumpista toiveitakaan sillä entisellä varustuksella.

ja hormoonit saa hurista varsinnii raskausaikana. se on lakisääteistä.

kipsu,my friend, mie syön koko ajan! kai sitä normaalipainoisena voi imettää ihan normaalisti...

meen sillä etusivun ruokavaliolla + mielimäärin kasviksii, ruisleipää ja yosa-jogurtteja. lisänä vitamiinivalmista. syön kyllä torttuja ja pipareita yms, mutta ei nyt ihan joka päivä. joskus tekee mieli ahmia nakkeja tai lihapullia, enkä mie enää semmoisesta morkkista. yritän käydä kerran päivässä vaunuja lykkinässä tai sauvomassa.

taitaa siirtyä nää min ihrat suoraan vauvaan, kun hän kasvaa alias lihoo hirmuita vauhtia ihan vaan rintamaidolla. ja maitoa tulee joskus liikaakin... :D ja tuota vararavintoo äiteelläkin viel jokunen gramma... kai se lapsellekin hyväksi, että äit syö terveellisesti? ;) :hug:

D-mamma, sinähän ootkin sutjakka mimmi, paino vaikuttaa hyvälle! :) Ja IHANAA että sokeritkin on paremmat! :)

Lissuhissulle jaksamisia vatsataudin kanssa, joko on hellittänyt? Olitko se sinä, joka kerroit siitä että näytät muka mummolta? Ootappa vaan kun oot pukannu vauvan pihalle ja saat raskauskilot karistettua, niin et todellakaan enää näytä mummolle. Etkä sä kuitenkaan muutenkaan näytä, sanot vaan. ;) :D

Nyt mulla on siis eka päivä takana pisteiden laskemista, ja hyvinhän tuo tuntu edelleen luonnistuvan. Tänä aamuna taas kova into päällä. Eilen jäi vielä pisteitä ylikin, tiedä vaikka keräisin niitä tässä säästöön koko viikon ajan ja viikonloppuna söisin jotain tosi hyvää... :p

Jeps, en kai mie "oikeessa elämässä" ihan mummolta vielä (toivottavasti) näytä =)

Ja toivotaan ettei niitä kiloja tuukkaan nyt niin karistettavaksi. Neuvolakortin mukaan oon nyt jäljessä 7 kg verrattuna edelliseen raskauteen :D Ens viikolla olis taas neuvola, katotaan sitten taas miten on käyny.

Mahatauti on hellittäny sen verran, että oon pystyny syömään. Maha on ollu silleen kipeä, kun oli sappikiviä. Ei onneksi yhtä kovat säryt, huh. Ei kuitenkaan maha-asukkia vissiin häirinny, kun pörrää mahassa entiseen tahtiin ja vähän päällekkin.

Tsemppiä vaan kaikille painonpudottajille. Keväällä ainakin itsellä on aina ollu helpompaa tuon painon kans :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 11:05 lissuhissu kirjoitti:
Tsemppiä vaan kaikille painonpudottajille. Keväällä ainakin itsellä on aina ollu helpompaa tuon painon kans :wave:
Juu, viimeks kun mä sen 15 kiloa tiputin, niin tein sen just näin "uudenvuodenlupauksena" ja just vapun tienoilla tuo 15 kiloa oli hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Jostain se tuhka kuitenkin sit mut saavutti... ;) :D Mutta nyt taas karistetaan tuhkatkin pesästä.

Olipas onnetonta proosailua.

Piristi taas kummasti käyä täällä lukee noita teiän juttuja vaikkei ookkaa yhtään mitään asiaa itellä, koukkuunko lienen jääny teihin tahi siis meihin, näin hyvällä hengellä sanottuna:LOL: :LOL:
Ens ti neuvola jota ootan ko Qta nousevaa :D

linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 17:03 pirpiz kirjoitti:
Piristi taas kummasti käyä täällä lukee noita teiän juttuja vaikkei ookkaa yhtään mitään asiaa itellä, koukkuunko lienen jääny teihin tahi siis meihin, näin hyvällä hengellä sanottuna:LOL: :LOL:
Ens ti neuvola jota ootan ko Qta nousevaa :D
juu, mie harrastan samaa, vaikka yleensä sitä yrittää jotain älistäkin, jos ei vauva tee sitä miun puolesta. meillä esikoinen vaan sairastaa ja vauvi kiljuu.

Kiitoksena ja tsemppinä kaikille:
LÄSKINLÄHDETYSMANAUS

Sula läski lyllymästä,
liha liika lellumasta,
ihra kaikkoa kavala,
suksi suohon selluliitti!

Makeassa on majasi,
virus vinha viinerissä,
rasvaisessa on kotisi,
voikkoleivän makkarassa.

Mene kinkku matkoihisi,
suden suuhun paksu reisi!
Parempi minun elellä,
kepeänä kepsutella,
kun ei perä maata laahaa,
raavi maantietä takamus.

:LOL: :LOL: :LOL:

Huoh*
Mää en vaa laihdu! Mää oon jo 4 päivää yrittäny siitä satasesta edes vähän alas mutta ei :'(
#&%£$!* joulu! Kui määää menin syömään? *kieriskelen itsesäälissä. RYYDYN itsesäälissä*
No yritetään nyt kuitenkin jatkaa...
Läskin lähdetys on hyvä. Oon törmännyt siihen ennenkin... =)

linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 20:33 Kipinätär kirjoitti:
Huoh*
Mää en vaa laihdu! Mää oon jo 4 päivää yrittäny siitä satasesta edes vähän alas mutta ei :'(
#&%£$!* joulu! Kui määää menin syömään? *kieriskelen itsesäälissä. RYYDYN itsesäälissä*
yrität pari viikkoa satasella ja jos sit ei ol yhtään lähtenyt, niin pidät ruokapäiväkirjaa, laitat sen miulle privana tai mailina ja mie vedän punaiset henkselit kaiken tuhmuuden ylle. haluan hanna partasex partasen tilalle

hieno läskin karkoitus loitsu á la pirpiz

KIPINÄTÄR muista et paino heittelee päivittäin, joten varmimmin saat tulosta kun punnitset ittes vaan viikon välein! Mä aikanaan meinaan kävin kans joka päivä vaa´alla ja se on tosi masentava! Jos esim. viikossa putoo vaan 500g painoa, niin se ei mitenkään näy jos joka päivä käy punnitsemassa! Puoli kiloakin on tosi hyvä saavutus ja sen huomaa vaan punnitsemalla tosiaan kerran viikossa, eikä sit ala masentaa ja sen kautta sorruttua syömään! Eihän paino mitenkään voi tippua montaa kiloa saatika useita satoja grammoja päivässä parissa...

En ole sortunut suklaaseen kohta yli viikkoon *tuulettaa* :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 14:18 Champion kirjoitti:
KIPINÄTÄR muista et paino heittelee päivittäin, joten varmimmin saat tulosta kun punnitset ittes vaan viikon välein! Mä aikanaan meinaan kävin kans joka päivä vaa´alla ja se on tosi masentava! Jos esim. viikossa putoo vaan 500g painoa, niin se ei mitenkään näy jos joka päivä käy punnitsemassa! Puoli kiloakin on tosi hyvä saavutus ja sen huomaa vaan punnitsemalla tosiaan kerran viikossa, eikä sit ala masentaa ja sen kautta sorruttua syömään! Eihän paino mitenkään voi tippua montaa kiloa saatika useita satoja grammoja päivässä parissa...

En ole sortunut suklaaseen kohta yli viikkoon *tuulettaa* :D
Mutku toi vaaka huutaa tossa olkkarin kulmassa!!!
Onnea suklaattomasta viikosta!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 12:58 linnea 75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 20:33 Kipinätär kirjoitti:
Huoh*
yrität pari viikkoa satasella ja jos sit ei ol yhtään lähtenyt, niin pidät ruokapäiväkirjaa, laitat sen miulle privana tai mailina ja mie vedän punaiset henkselit kaiken tuhmuuden ylle. haluan hanna partasex partasen tilalle

hieno läskin karkoitus loitsu á la pirpiz
Hyvä idea :hug:

Mä söin yöllä karkkia niin väsyneenä että nukahdin nannat suussa. Kun heräsin laitoin lisää nannaa suuhun ja nukahdin taas. :eek: (istuvaltteen soffalle) TÄÄ ON IHAN SAIRASTA!!!

No ei karkkia taloon. Onkos kukaan kokeillut karppausta? Jos sitä mukailis silleen että söis vähän hiilareita? Tietty sitten vitamiineja pitäis mutta muuten... *miten niin epätoivoinen?*

no tervehdys taas... taas ollu vähän lomailemassa tän laihiksen suhteen.. tai siis syömistä oon kyl vähän kattonu mutten oo ni tarkkaan laskeskellu mitä syön.. paino kuiteski nyt oli 73,5. eli plussasta on joku 1,5kg pudonnu.. luulin et lähits nousuun ku oon syöny enempi mut ei oo vielä.. pikkasen nous tossa mut tais olla vaan liika suolanen ruoka jne...
ei oo vieläkään ollu ekaa neuvolaa mut ens viikolla olis.. millonkas ne sydänäänet voi jo kuulua? mulla olis sillon mun laskelmien mukaan 9+4..
kyl mun on varmaan pakko mennän yksityiselle ultraan.. jotanki ni epävarma olo raskaudesta.. täällä olis vaan rakenne enkä mä jaksa niin pitkään odottaa.. lähipiirissä kun on viimeaikoina ollu keskenmenoja (tyyliin huomattu ultrassa ettei enää elä jne).. ei oo sellanen tunne et meillekki tulis ongelmia mut tuntuu et haluun mennä kattomaan et kaikki on kohillaan.. sen verran vainoharhanen minäkin oon,,,

saa nähdä millanen se meiän neuvolatäti onkaan.. ensivaikutelma oli vähän huono jotenki, kävin pojan neuvola-ajan jälkeen pyytämässä siltä aikaa.. toivottavasti olin väärässä..

MIIMU mee ihmeessä yksityiselle ultraan! Mä olin kyl varma mun raskauksista, mutta jotenkin oli aina ihanaa nähdä se vauveli konkreettisesti kuitenkin! Uskalsi sitten puhuakin jo siitä julkisesti kun sydämensyke ultrassa antaa niin ison varmuuden et keskenmenon riski on enää ihan muutama prosentti!
Mun mielestä noi sydänäänet ei yleensä kuulu vielä alle 12-viikolla, tai ne ei ainakaan kaikissa paikoissa suostu kokeileen et kuuluuko ettei äiteille tuu paha mieli jos ei kuulu... Näin meillä täälä! Tosin mulla löytyi sydänäänet jotain 9+ viikolla kun ne kokeiltiin kun luultiin et oli 1,5 viikkoa enemmän :)

KIPINÄTÄR kokeilepa (tää ei nyt oo mikään superhyväneuvo) mut karppauksen siasta vaikka korvata yks ateria päivässä esim. Nutrilettpatukalla hetken aikaa... Tai niillä juomilla... Saat muuten syödä hyvin mut lähtee nälkä ja makeanhimo pois! Hävettää myöntää et oon turvautunut niihin näin aluks kun yritän päästä siitä ylensyömisestä eroon! Eli en tarvi kahta valtavan isoa lautasellista ruokaa päivässä kun yksikin riittää - ihan kun nuorempana... Tosin täytyy olla näin aluks ainakin tosi varovainen kun toi imetyshomma päällä joten en korvaa ateriaa siis ihan joka päivä!

Eilen söin muutaman palan suklaata mut nyt on tullut sellainen ongelma mikä tosin vaivas jo joskus nuormepanakin et vihloo hampaita ihan törkeesti toi suklaan syönti! mulla ei ole reikiä mut hermot niin pinnassa et johtuu siitä ja suklaa uppoo tonne tosi kipeesti \|O Hyvä näin, eipähän tehnyt mieli ottaa lisää...

Kipsu, uudessa kaksplussassa oli juttua karppauksesta. Mä oon ollut tosi epäileväinen sen suhteen (ja varsinkin Atkinsin dieetin suhteen), mutta nyt uskon että siinä vois olla kyllä jotain järkeekin. Ja varmaan just meille 2-tyypin diabetestä pelkääville hyväksi, koska siinä kuitenkin pyritään välttämään nopeita hiilareita, jotka nostaa verensokerin äkkiä huippuunsa. Se oli ihan fiksu juttu siinä lehdessä. Ja aika huiman tuloksen oli saavuttanut se nainen, joka sen jutun oli kirjoittanut. Tuleeko sulle Kaksplus?

Vai on sitä syöty karkkia!! Samperin emännät!!!! *piiskaa* Mä join eilen muutaman lasin punkkua ja vielä saunasiiderinkin, pisteet silti riitti kun olin vähän säästellyt etukäteen. Karkkia en ole syönyt. Ei silti karkki mulle se isoin ongelma ookaan, vaan juustot ja kaikki suolainen yleensäkin. Ja siis rasvainen ruoka... Nuo karkit tulee kuvioihin yleensä vasta siinä vaiheessa, kun on muutenkin jo ihan hunningolla. :LOL:

Käytiin reilu tunnin kävelylenkki koko perheen kanssa, lapset rattaissa. Ihan hiki tuli ja hyvä fiilis. Tällä viikolla oon joka päivä käynyt kävelyllä vähintään puoli tuntia, parempi sekin kuin ei mitään, eikös?

Tsemppiä kaikille! :wave:

onks muilla samaa "ongelmaa" kun mulla,eli mun ukko kantaa kaupasta kaikkia herkkuja? viimeeks kun oli likan kans kaupassa toi sellasen juusto laatikon jossa auraa,brietä ja mustaleimaa :p ja suklaata kantaa kotiin harvase päivä,niitä oon kyllä pystynyt välttelee (kun ei aukase niin kestää)
ja tällä ukko-kullalla on jo ihan oikee db :headwall: :headwall:
onneks se aloittaa taas tiukan (ena) dietin ja silloin meillä ei jääkaapissa ole kun terveellistä ruokaa lähinnä lapsille..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 16:54 D-mamma kirjoitti:
onks muilla samaa "ongelmaa" kun mulla,eli mun ukko kantaa kaupasta kaikkia herkkuja? viimeeks kun oli likan kans kaupassa toi sellasen juusto laatikon jossa auraa,brietä ja mustaleimaa :p ja suklaata kantaa kotiin harvase päivä,niitä oon kyllä pystynyt välttelee (kun ei aukase niin kestää)
ja tällä ukko-kullalla on jo ihan oikee db :headwall: :headwall:
onneks se aloittaa taas tiukan (ena) dietin ja silloin meillä ei jääkaapissa ole kun terveellistä ruokaa lähinnä lapsille..
hurja mies! mie olen omani ohjeistanu herkkukielloilla, siis miulle ei saa tuoda mitään ellen kirveellä uhkaa. ja omat herkkunsa hää joutui pitkään napertamaan toisessa huoneessa, eikä vieläkään saa tulla mitään pitsaa pupertamaan miun viereen.

seltsukohan se ol, kun himoitsi rasvaisia ruokia? niin tulee onneksi eto, kun tottuu rasvattomaan. minnuu ällöttää grillimakkarat ja välillä hampparitkin. tosin ei noi jälkimmäiset enää niin.

joku sanoi viel jottain, johon pitä sannoo jottain, vaan muistannekos mie, eli en. tähän järkevään juttuun päätän tällä kertaa.

jaksamista ja taistelutahtoa, sovitaanko, et jokainen joutuu ostamaan ensi kesäksi jonkun uuden vaateripaleen, kun entinen on liian iso?
B) *alkaa odottaa kesää, hullu*

Yhteistyössä