SOKERIKLUBI II

linnea 75
moro nelikymppinen! eikö niitä suklaateja saa mistään? voi praasua. no, kyllä löytyy uusia herkkuja. terveellisiä semmossii ;)

NYT MIE TUULETAN!! laittakaa vaikka savoon, jos ette kestä, mutta silti;
a) miun vanhat, sikatiukat (opiskeluaikaiset, painoin silloin 60kg) lewikset 501 mahtuvat päälle!!!! reisistä löysät :D vyötärö kiristää viel (kohtu, syytetään sitä)!
b) entiset laihuusaikaiset hameet: pitäisi kaventaa 5-10 cm kutakin!!!
:D :D :D :D :D :D I LOV YOU ALL!!!!!
 
Tuore diabeetikko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 18:07 linnea 75 kirjoitti:
NYT MIE TUULETAN!! laittakaa vaikka savoon, jos ette kestä, mutta silti;
a) miun vanhat, sikatiukat (opiskeluaikaiset, painoin silloin 60kg) lewikset 501 mahtuvat päälle!!!! reisistä löysät :D vyötärö kiristää viel (kohtu, syytetään sitä)!
b) entiset laihuusaikaiset hameet: pitäisi kaventaa 5-10 cm kutakin!!!
:D :D :D :D :D :D I LOV YOU ALL!!!!!
Onnex olkoon!!! :hug:

Tämä antaa toivoa meille perässä hiihtäjille... :D

Minä oon ollu viikon flunssassa, joka jatkuu edelleen. Paino on tipahtanu kilon, ku kaikki maistuu pahalta. Olo on sit vastaavasti tosi väsyny, paljo väsyneempi ku yleensä flunssasena.

Verensokerit on ollu muuten alhasia, mut aamun paastosokerit tosi korkeita! Ne itse asias laskee aamupalan jälkeen (hmm... liuskojen törsääjä!!!). Onkohan tää nyt sitä ilmiötä, että aamuyöllä sokerit käy niin alhaalla, et ne vastapainoks pinkasee pilviin???

Eli pitäskö juoda yöllä vaikka vähän mehua veden sijaan...
 
Kausikarppaaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 08:52 lissuhissu kirjoitti:
Onneksi olkoon Linnealle :flower: Mieki haluan vanhat vaatteet päälle. Muuten menee osa, mutta tämä maha..

Kertokaa mulle mitä tarkottaa karppaus, joka täällä välillä vilahtelee?
=) Karppaus on vähähiilihydraattinen ruokavalio. :flower:
 
Champion harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 12:31 nelikymppinen kirjoitti:
Totta se pitää tuo joku nimimerkki kehitellä.Vaikeaa vaan!
Minä se vieraana kommentoin raskausdiabeteksestä.Olen monisynnyttäjä ja tosiaankin kahdessa viimeisessä raskaudessa oli rd.
Ilmeiseti ikä(silloin 37)vaikuuti siihen,että sokerit ei aina pysyny siellä missä olis pitäny.Ainaki kätilö meinas niin. Minulla on tosi suuri riski sairastua aikuisiändiabetekseen...
Tuosta laihduttamisesta sen verran,että ylipainoa on kiitettävästi.Syksyllä kävin muutamankerran painonvartijoissa.Koin sen rahastukseksi ja kun olin saanut mielestäni tarpeeksi ohjeita ja pistekirjan ostettua,niin empä ole sinne enää menny.Niitä painonvartijoisen SUKLAITA on vaan niin ikävä!Ja et muuten saa,ku ryhmässä käymällä.Kymmenen kiloa on tippunu syksystä, mutta joulu!syöminen onneton on jääny päälle.Nyt osin inhottavassa flunssassa ja toivon että syömishimo pikkusen laantus tämän taudin mukana.
Saapas muualtakin :) www.painonvartijat.fi -sieltä saa tilattua! Kantsii vaan tilata kimpassa jonkun kans tai sit tosi iso satsi kerralla kun postimaksut on 7e! Mut ne on kyllä hyviä suklaita! :p
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 20:59 Tuore diabeetikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 18:07 linnea 75 kirjoitti:
NYT MIE TUULETAN!! laittakaa vaikka savoon, jos ette kestä, mutta silti;
a) miun vanhat, sikatiukat (opiskeluaikaiset, painoin silloin 60kg) lewikset 501 mahtuvat päälle!!!! reisistä löysät :D vyötärö kiristää viel (kohtu, syytetään sitä)!
b) entiset laihuusaikaiset hameet: pitäisi kaventaa 5-10 cm kutakin!!!
:D :D :D :D :D :D I LOV YOU ALL!!!!!
Onnex olkoon!!! :hug:

Tämä antaa toivoa meille perässä hiihtäjille... :D

Minä oon ollu viikon flunssassa, joka jatkuu edelleen. Paino on tipahtanu kilon, ku kaikki maistuu pahalta. Olo on sit vastaavasti tosi väsyny, paljo väsyneempi ku yleensä flunssasena.

Verensokerit on ollu muuten alhasia, mut aamun paastosokerit tosi korkeita! Ne itse asias laskee aamupalan jälkeen (hmm... liuskojen törsääjä!!!). Onkohan tää nyt sitä ilmiötä, että aamuyöllä sokerit käy niin alhaalla, et ne vastapainoks pinkasee pilviin???

Eli pitäskö juoda yöllä vaikka vähän mehua veden sijaan...
miulla kans laski joitakin kertoja aterian jälkeen. lääkäri sanoi, että se on vaan merkki siitä, että elimistö säätelee insuliinia. eli ymmärsin sen ihan positiiviseksi jutuksi. :)

ei varmaa kannata mehua, vaikka sitä ihanata ruisleipää, joka tulee jossain vaiheessa laulun aiheessa korvista. syöt vaikka seuraavan aterian toisen leivän etukäteen. tasaa sokereita.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 20:59 Tuore diabeetikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 18:07 linnea 75 kirjoitti:
NYT MIE TUULETAN!! laittakaa vaikka savoon, jos ette kestä, mutta silti;
a) miun vanhat, sikatiukat (opiskeluaikaiset, painoin silloin 60kg) lewikset 501 mahtuvat päälle!!!! reisistä löysät :D vyötärö kiristää viel (kohtu, syytetään sitä)!
b) entiset laihuusaikaiset hameet: pitäisi kaventaa 5-10 cm kutakin!!!
:D :D :D :D :D :D I LOV YOU ALL!!!!!
Onnex olkoon!!! :hug:

Tämä antaa toivoa meille perässä hiihtäjille... :D

Minä oon ollu viikon flunssassa, joka jatkuu edelleen. Paino on tipahtanu kilon, ku kaikki maistuu pahalta. Olo on sit vastaavasti tosi väsyny, paljo väsyneempi ku yleensä flunssasena.

Verensokerit on ollu muuten alhasia, mut aamun paastosokerit tosi korkeita! Ne itse asias laskee aamupalan jälkeen (hmm... liuskojen törsääjä!!!). Onkohan tää nyt sitä ilmiötä, että aamuyöllä sokerit käy niin alhaalla, et ne vastapainoks pinkasee pilviin???

Eli pitäskö juoda yöllä vaikka vähän mehua veden sijaan...
Ekaks LINNEALLE ISOT ONNITTELUT!!!! MAHTAVAAAAA!!!!! :hug: :flower: Mä laitoin lauantaina jalkaani lempparihousut, jotka oon ostanut 4 vuotta sitten Turkista - menivät jalkaan, vähän kiristivät vyötäröltä, mutta ihan ok! Ja eilen siskon pojan synttäreillä tuli kaikilta kommenttia että OHO! B) Ja eilen jalassa oli siis 5 vuotta vanhat housut, sopivat myös. ;) IHANAA!!!! Tosi kiva mennä tänään Painonvartijoihin, kun tiedän, että paino varmasti on tippunut. Kerron sitten illalla/huomenna paljonko. :)

NELIKYMPPISELLE, tiedän tunteen noista paastosokereista. Mulla ne oli ongelmana koko raskauden ajan, eivätkä pysyneet kurissa muuta kuin insuliinin avulla. Se oli ihan jumalattoman turhauttavaa, kun kaikkeni tein, yritin syödä terveellisesti ja järkevästi, mutta lähes aina paasto oli 5,2-5,6. Insuliinia sitten lopulta määrättiin, pistin Protaphanea iltaisin 10 yksikköä, ja se oli hyvä määrä. Toivottavasti sulla ruokavalio tehoaa, mutta ellei, ja joudut insuliinille, ole järkevämpi kuin minä, ja ajattele että insuliini on vain sinun ja vauvasi hyvinvoinnin kannalta tärkeää; itse meinasin hajota ihan täysin, idea siitä että joudun pistämään insuliinia tuntui ihan kamalalta, syyttelin itseäni siitä että olen näin läski ja hoitanut itseäni huonosti ja vauvakin kärsii ja edessä on vähintään maailmanloppu... :D

Mitä täällä muuten oikein lepsuillaan, kun Sokeriklubi-ketju oli tippunut jo sivulle 2?!?!?! Hyi teitä!!! (Tai MEITÄ... :D )
 
Hei vaan taas kaikille ja kiitokset lämpimästä vastaanotosta!

Täällä kirjottelee siis entinen bonzo, nykyisin Pontsu. Piti nääs vaihtaa tuota nimimerkkiä, kävin oikein rekisteröitymässä, ja kyseinen nimimerkki oli jo jollain käytössä. Olen siis se tuleva 5 lapsen äiti, mut kylläkin aika kokemattomaksi ja avuttomaksi (!) välillä tunnen itseni vaikka ison perheen elämää pyöritänkin =)

Ja nimimerkistä sen verran , että ihan lapsuuden lempinimi piti ottaa käyttöön, tämä Pontsu siis vain väännös tuosta alkuperäisestä bonzosta. Nimi minusta kuvaa aika hyvin tämän hetkistä olotilaa, vaikka tuota painoa ei nyt juuri olekaan kertynyt tämän raskauden aikana, mutta kun se kaikki on keskittynyt tuohon keskivartalolle, niin olo on aikas pontsomainen ;)

Kiirettä on meillä nyt viime aikoina riittänyt, juuri tänään käytiin 4- ja 2-vuotiaiden kanssa lastenpoliklinikalla. Ollaan 4 -vuotiaan kanssa menossa ensi viikolla nielurisaleikkaukseen, et semmosta. Huomenna olisi aamusta vuorossa verikokeet tulevaa operaatiota varten. Kuvitelkaa yhtälö: Minä isomaha+rimpuileva 4-vuotias+ hoitaja/lääkärikammoinen 2-vuotias ja tulokseksi pitäisi saada pari putkea verta. Ja sen jälkeen siirrytäänkin sopivasti äitiysneuvolan puolelle verenpaineenmittaukseen...saapa nähä onnistuuko. Jos ei muuten niin ainakin varmaan saadaan hienot lukemat neuvolan verenpainemittariin :LOL:

Sokereista sen verran että kurissa on taas pysynyt kotimittausarvot, ja lupaan huomisen jälkeen raportoida, mitä neuvolakäynnin tulos on. Ja nyt pihalle pikkupoikien kanssa auringonpaisteeseen!

 
moikka täältäkin :wave:

ei mittän uutta tapulikaupungissa..maha kasvaa ja sokrut ei ihan kauheet :kieh: paasto pysyny vielä viitosen pinnassa.viikojakin jo 26??
vaakassa en ole jaksanu kaydä,en usko ett hirveesti on tullu kun kaikki vaatteet menee hyvin päälle.

D ja petteri 26
 
linnea 75
terve seltsu ja onnittelut siullekin :hug: :hug: vähänkö olemme kovia ;)

pontso, mie kans just sovin lastenpolin kahden kera. mennään maitokokeisiin. ihmeen rankkoja keikkoja, myös henkisesti. se näitten pienten kans semmoista jännäämistä. hyviä veeranpaineita sinne ;)

D:lle myös moi, hyvä, et siel kaikki oukki doukki. :)

sais se kipsun remppa loppuu, niin alkais taas klubilla olla elämätä. vaikka hyvinhän tää porskuttaa, mutta mikäs tässä on valmiiseen pöytään tullessa. :D

sori nää järkevät jutut, eräs nuori mies kuolaa ja ähkää sylissä. pakko taas kehaista, että meilllä on jo kaksi hammasta, joilla voi rouskuttaa äiteen tissiä.

adjöys! :wave:
 
Pontsolle moi, kiva ku rekkauduit! D:lle myös moi! Ja hienoa että sokrut molemmilla ok. Toivottavasti Pontso selviit siitä sairaalareissusta edes joten kuten tervejärkisenä, kuulostaa hurjalle... :whistle: :D

No niin, tulokset: Paino tippunut kahdessa viikossa 1,8 kiloa, nyt siis yhteensä 7,7 kiloa vuoden alusta, jolloin tää projekti alkoi ihan täydellä teholla. Nyt painoa siis 70,6 kg. Enää 600 grammaa niin oon jo hyvän olon painorajan sisäpuolella, wuhuuuu!!! *tuuletushymiö* Ja vyötärö on kaventunut vuoden alusta 7 sentillä. Jibii!

Äsken sitten mähkinkin kokonaisen pizzan naamariin. No, se oli suunniteltu juttu, ja sitä varten oli pantattu... Ja hyvää oli! Ja nyt on ähky, uskottekos?! *röyh örp* :eek: :LOL:
 
Hellou!

Neuvolareissu, ja labrareissu onnellisesti takana. Ja huomenna mennäänkin sitten ultrauttaan vauva, kun ei terveydenhoitaja saanut selkoa oliko vauva oikeenpäin vai väärinpäin. Kivaa, niin pääsee kurkkaamaan taas pienokaista! Ja pissakin oli puhdas, mutta arvatkaa, hemoglobiini 90, joten saa sitä ihmetellä, kun väsyttää ja heikottaa alvariinsa.

Verinäyte saatiin 4-vuotiaalta niin nätisti otettua että ihan ihmettelen vieläkin. On vaan kumma voima sillä pienellä dinosauruksella, jonka lupasin ostaa kyläkaupasta palkinnoksi reippaasta suorituksesta. Poika puristi käsiä nyrkkiin ja hampaita yhteen, eikä inahtanut kun pistettiin. Mistä lie sisunsa perinyt?? :LOL:

Seltsulle: Olit varmasti pizzan ansainnut! Ja se on kai totta, että kun saa sen painon laskusuuntaan, niin jo sekin innostaa jatkamaan eikä ne herkuttelut silloin tällöin mihinkään koko hommaa kaada, eiks vaan! Minä odotan hartaasti sitä hetkeä jolloin pääsen oikein haukkaamaan mehevästä pizzasta ja päälle suklaalevystä...*Hauks* Puoliso saakin tulla synnytyssairaalaan vauvaa katsomaan kotipizzan kautta ja konvehtirasia kainalossa, namnam :p ja pariin ensimmäiseen päivään en taatusti syö mitään terveellistä kun kotiin pääsen!

Jaahas, pikkuherra 2vee tuoksahtaa, ei taida meillä onnistua ikinä nuo pottaharjoitukset :( mutta yritystä kuitenkin on. Täytyy lähteä taas jatkamaan kotiäidin arkea, että saapi aamuhommat tehtyä ennenkuin koululaiset saapuu kotiin omine huolineen.

t.pontso
 
Paino tippunut -600g! Eli nyt skarppina et sain 300g pois niin pääsen sinne toiselle kymmenluvulle! Tuntuu vaan olevan aika hankalia nää kymmenlukujen vaihdot... Mammadieetti on aika vastaava kun toi sokeriklubon lista mut täysimetyksellä saan syödä n. 1700-1800kcal päivässä ja siihen vielä epäterveellisiä ruokia (esim. sipsit, mekeiset yms.) 3000 kcal per viikko! Eli on paljon vapaampi kun painonvartijat ja vaikka en niin hyvin noudattanutkaan koko viikkoa niin en oo aikoihin saanut pudotettua noin paljoo kerrallaan :) Eli on ihan mun juttu!

SELTSU upea suoritus toi -1,8kg parissa viikossa :D

PONTSU Meillä poika 1v 10kk kohta ja eipä ola oikein tota pottaa käytetty! Muutama hassu kerta ollaan istutettu ja pikkumiehellä onkin kova kiinnostus sitä kohtaan, mut mä aattelin et kesällä sitten vaan kalsongit jalkaan ja kyl se ite tajuaa sen pottahomman lopulta! Niin et nou hätä sen pottailun kans :)

Tänään täytyis mennä ilalla taloyhtiön kokoukseen... Plaah... :kieh: Isä soiti kans ja sanoi vuokranneensa meille kesämökin kesä-heinäkuuks B) Mä tiedän missä me ollaan kesä! Pitää varmaan hommata kannettava tietokone etten saa vierotusoireita netittömyydestä :whistle: Ihanaa kun siinä mökillä on järvi ihan 40m:n päässä! Pääsee viettään ihanaa kesää sinne jos ei vaikka tulis syötyä koko aikaa niin paljoa ;) Ja ennen kaikkea lapset tykkää!
 
CHAMPPIS, kuulostaa hyvälle. Siis kaikki: pottailun opettelu, mökki, painonpudotus ja mammadieetti. :D Meillä on tullu ton 1 ½ (tänään muuten tasan!) vuotiaan kanssa aikalailla takapakkia, käy kyllä mielellään siellä istumassa mutta siitä noin vartti niin häviää vääntämään tortut esim. tähän tietokonepöydän alle, pesuhuoneeseen, keittiön nurkkaan tms... :D Eipä kai tässä silti mitään hätää oo.

Pontsu, hyvä että verikokeet ja kaikki sujui mallikkaasti! Nyt vaan rautaa popsimaan ahkerasti, eikö sulla lähde taju noin mahtalalla hempalla?! Huih!
 
linneava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 21:05 Seltsu kirjoitti:
Pontsolle moi, kiva ku rekkauduit! D:lle myös moi! Ja hienoa että sokrut molemmilla ok. Toivottavasti Pontso selviit siitä sairaalareissusta edes joten kuten tervejärkisenä, kuulostaa hurjalle... :whistle: :D

No niin, tulokset: Paino tippunut kahdessa viikossa 1,8 kiloa, nyt siis yhteensä 7,7 kiloa vuoden alusta, jolloin tää projekti alkoi ihan täydellä teholla. Nyt painoa siis 70,6 kg. Enää 600 grammaa niin oon jo hyvän olon painorajan sisäpuolella, wuhuuuu!!! *tuuletushymiö* Ja vyötärö on kaventunut vuoden alusta 7 sentillä. Jibii!

Äsken sitten mähkinkin kokonaisen pizzan naamariin. No, se oli suunniteltu juttu, ja sitä varten oli pantattu... Ja hyvää oli! Ja nyt on ähky, uskottekos?! *röyh örp* :eek: :LOL:

:hug: :D HYVÄ! ONNEA! tolla vauhdilla alahan siekiin varoa, ettet huuhtoudu viemäriin kylpyveden mukana. sitä se kipsukin varottelis...
 
linneava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 13:50 Champion kirjoitti:
Paino tippunut -600g! Eli nyt skarppina et sain 300g pois niin pääsen sinne toiselle kymmenluvulle! Tuntuu vaan olevan aika hankalia nää kymmenlukujen vaihdot... Mammadieetti on aika vastaava kun toi sokeriklubon lista mut täysimetyksellä saan syödä n. 1700-1800kcal päivässä ja siihen vielä epäterveellisiä ruokia (esim. sipsit, mekeiset yms.) 3000 kcal per viikko! Eli on paljon vapaampi kun painonvartijat ja vaikka en niin hyvin noudattanutkaan koko viikkoa niin en oo aikoihin saanut pudotettua noin paljoo kerrallaan :) Eli on ihan mun juttu!

SELTSU upea suoritus toi -1,8kg parissa viikossa :D

PONTSU Meillä poika 1v 10kk kohta ja eipä ola oikein tota pottaa käytetty! Muutama hassu kerta ollaan istutettu ja pikkumiehellä onkin kova kiinnostus sitä kohtaan, mut mä aattelin et kesällä sitten vaan kalsongit jalkaan ja kyl se ite tajuaa sen pottahomman lopulta! Niin et nou hätä sen pottailun kans :)

Tänään täytyis mennä ilalla taloyhtiön kokoukseen... Plaah... :kieh: Isä soiti kans ja sanoi vuokranneensa meille kesämökin kesä-heinäkuuks B) Mä tiedän missä me ollaan kesä! Pitää varmaan hommata kannettava tietokone etten saa vierotusoireita netittömyydestä :whistle: Ihanaa kun siinä mökillä on järvi ihan 40m:n päässä! Pääsee viettään ihanaa kesää sinne jos ei vaikka tulis syötyä koko aikaa niin paljoa ;) Ja ennen kaikkea lapset tykkää!
tässähän saa kokoajan onnitella :D

ONNNEVA ONNEVA ONNEVA VAAN, PUNAINEN TUPA JA PERUNAMAA! toi tupa on se mökki. pelastusliivit sitten matkaan lapselle rannalle ja sidot sen puuhun köydellä, ettei tipu järveen. kato vaan, ettei kuristu. ja itkoita varo. muista kyypakkaus..voitte onkia... onko kala-allergisia? huomaako, et joku ei ole mökki-ihmisiä? jaa mää vai.. :whistle: eikun kivahan se on varmasti!

siis 3000kcal saa syödä herkkuja viikossa extraa ja paino putoaa? mitäs se tekee päivässä *raapii päätään* 428,57 en laskenu päässä en. ihan järkevää jou. yhteensä 2100 kcal ja normaali energia tarve naisella se 1700-1800 plus jotain 300-500- ? kcal imetyksestä (riippuu kiinteiden määrästä huom). eli hiukkasen vähemmän energiaa ja laskeehan se. paino.

pntson potta keskusteluun sekaantuaksini, niin meillä esikoista alettiin johdatella potalle vasta 2-vuotiaana. ja kesällä oli just helpointa vaatepoliittisista syistä. nopeesti oppi. pissailtiin sitten kera koirien kaikkien puiden alle viime kesänä, mikä oli hassua. yksi taanutuma jäi joksikin aikaa: aina kirjaston lastennurkassa meidän neiti meni kyykyyn ja vääsi herkulliset tryffelit. kesti kauan ennen kuin uskalsi lähteä kirjastoon ilman vaippaa. nyt on onneksi jo nää asiat kondiksessa, mutta muodon vuoksi pidetään vaippaa viel öisin, vaikka se on useimmiten kyllä kuiva aamulla.

sitten päivän ärsytys; menin neuvolaan päivää liian aikaisin :kieh: :'( :whistle: \|O :ashamed: pikku juttu, mutta sattuu meikeläiselle noita turhan usein. pää varmaan vuotaa... \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 14:37 pirpiz kirjoitti:
Jippii sokeriarvot ok. 4,7 8,1 ja 5,4. Kertoisitteko mulle vielä, mitkä on ne raja-arvot kun neuvolassa oli kiire enkä ilennyt tätiä sitten enempää vaivata :ashamed: Kiitos!! :D
Korjatkaa jos oon väärässä... Mutta olisko siis RASKAUSAIKANA 4,9; 9,0; 7,0. Oho, tuli vedettyy ihan hatusta... Katotaan jos googlettamalla löytyis jotain pohjaakin tohon mutu-tuntumaan.


MUTTA ONNEA!!!! IHANAA, ETTÄ SOKERIT OVAT KOHDILLAAN!!! NUO ARVOT OVAT IHAN LOISTAVAT!!!! :hug: :hug: Oon ihan oikeasti tosi onnellinen sun puolesta. :flower: =) =)
 
JUHUU?? mahtuisko yks mukaan tänne...?
Kiloja on kauheesti yli ja monella ryhmällä hyppelen.. sattui vaan niin, että..alkusivulla ollut 1400kcal...alko kiinnostaa ja äiti innostu kans..
Paino on nyt jotakuinkin 106-107 ja diabetesohjeilla "yrittänyt" porskuttaa eteenpäin jo kauan...
Meillä on ollut viimeiset 1.5kk neljä tenavaa aika kipeinä;angiinaa ja virusperäistä kuumetta... joten syöminen on ollut jotenkin mitä sattuu...nyt kun lapset alkaa olla ok ja oma olo ei kans ole kovinkaan kipeä niin taidan ihan oikeasti kokeilla tuota tiukempaa linjaa ruuan suhteen...
Seltsu; meillä kans oli koskus rs-virus (01) mutta nyt onneks ei ollut...ei se herkkuu ole laittaa vauveli sairaalaan... :hug:
onneks siitä kuitenkin voi parantua!
Aurinkoja kaikille! T:sari
 
Heips!


Pontsu, hyvä että verikokeet ja kaikki sujui mallikkaasti! Nyt vaan rautaa popsimaan ahkerasti, eikö sulla lähde taju noin mahtalalla hempalla?! Huih!
[/quote]

Juu todellakin tajunnan rajamailla välillä mennään, ja minä höntti vaan muistelin että tällaistahan se on ku on raskaana, ja kun sokerit heittelee, niin johan tuntuu huteralle. Nyt sitten rautakuuri tuplana, ja saapi sanoa kohta siteeraten Tuntematonta sotilasta, olikos se ny Koskela joka kehu syövänsä rautaa ja p........aa kettinkiä... ;)

Kävin ultrassa eilen ja vaaveli köllötti ihan reippaasti oikein päin :heart: ja heti into päällä, että nyt hoitopöytää ja vaatteita ym.tarvikkeita laittamaan valmiiksi, vaikkei tosiaan viikkoja ole kuin sen 32. Ja muutenki tekee mieli laittaa koko koti uuteen järjestykseen, hankkia kaikkea kivaa verhoista huonekaluihin.Tää nyt on nyt sitä kuuluisaa pesänrakennusviettiä. Ja ultrareissun päätteeksi palkitsin itseni brunbergin sokerittomalla suklaalla :p Oli muuten hyvää !!

Uusille tulokkaille minunkin puolesta tervetuloa! :flower:
Lähden tästä päiväunille, jotenkin sellainen olo, että ihan kiva köllötellä sängyn päällä koivet katossa, ja pikkumies (2v 3kk) kainalossa.

Jaksamisia vaan kaikille omiin arkikuvioihin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 10:51 Darelbeida kirjoitti:
JUHUU?? mahtuisko yks mukaan tänne...?
Kiloja on kauheesti yli ja monella ryhmällä hyppelen.. sattui vaan niin, että..alkusivulla ollut 1400kcal...alko kiinnostaa ja äiti innostu kans..
Paino on nyt jotakuinkin 106-107 ja diabetesohjeilla "yrittänyt" porskuttaa eteenpäin jo kauan...
Meillä on ollut viimeiset 1.5kk neljä tenavaa aika kipeinä;angiinaa ja virusperäistä kuumetta... joten syöminen on ollut jotenkin mitä sattuu...nyt kun lapset alkaa olla ok ja oma olo ei kans ole kovinkaan kipeä niin taidan ihan oikeasti kokeilla tuota tiukempaa linjaa ruuan suhteen...
Seltsu; meillä kans oli koskus rs-virus (01) mutta nyt onneks ei ollut...ei se herkkuu ole laittaa vauveli sairaalaan... :hug:
onneks siitä kuitenkin voi parantua!
Aurinkoja kaikille! T:sari
tervetuloa, kyllä tänne mahtuu joukkoon iloiseen! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 13:50 Pontsu kirjoitti:
Heips!


Pontsu, hyvä että verikokeet ja kaikki sujui mallikkaasti! Nyt vaan rautaa popsimaan ahkerasti, eikö sulla lähde taju noin mahtalalla hempalla?! Huih!
Juu todellakin tajunnan rajamailla välillä mennään, ja minä höntti vaan muistelin että tällaistahan se on ku on raskaana, ja kun sokerit heittelee, niin johan tuntuu huteralle. Nyt sitten rautakuuri tuplana, ja saapi sanoa kohta siteeraten Tuntematonta sotilasta, olikos se ny Koskela joka kehu syövänsä rautaa ja p........aa kettinkiä... ;)

Kävin ultrassa eilen ja vaaveli köllötti ihan reippaasti oikein päin :heart: ja heti into päällä, että nyt hoitopöytää ja vaatteita ym.tarvikkeita laittamaan valmiiksi, vaikkei tosiaan viikkoja ole kuin sen 32. Ja muutenki tekee mieli laittaa koko koti uuteen järjestykseen, hankkia kaikkea kivaa verhoista huonekaluihin.Tää nyt on nyt sitä kuuluisaa pesänrakennusviettiä. Ja ultrareissun päätteeksi palkitsin itseni brunbergin sokerittomalla suklaalla :p Oli muuten hyvää !!

Uusille tulokkaille minunkin puolesta tervetuloa! :flower:
Lähden tästä päiväunille, jotenkin sellainen olo, että ihan kiva köllötellä sängyn päällä koivet katossa, ja pikkumies (2v 3kk) kainalossa.

Jaksamisia vaan kaikille omiin arkikuvioihin!


[/quote]

hello, hyvä, jotta siulle sopii se brungbergin suklaati. mie sitä himoitsemaan viime kesänä (siis rd:n aikoihin) ja miulle ei onneton sopinut, vaan nosti sokerit pilvilinnoihin. mutta miulla kävi niin kyllä tosi helposti ja pää meni aivan töhikseen, kun tuli liian korkeet sokerit. ei viinaa tarvinnut... joo, mikähän nostalgia se päälle pukkasi. pitäsi tilata aika sokerikokeisiin, vaan ei meinaa uskaltaa :eek: :ashamed:

meillä pikkuinen kaurajättiläinen vänkäsi kauheesti sitterissä pystyyn ja miun oli pakko pönkittää tyyppi syöttötuoliin, kun kellahdusvaara siinä sitterissä, kun ei mene valjaat olkapäiden yli.

joup, sitten kolmevee esikoinen, neito, huuteli lumivuoren päältä kylillä ohi kulkeville ekaluokkalaisille: "tulkaa leikkimään minun kanssani, olen jo iso tyttö, tulkaa, tulkaa!!!" otin siitä paikasta puhelun kaverille, jotta tenavuudet saa kohdata toisensa eli leikkiä. ollaan nähtävästi vähän liikaa keskenämme... :whistle: voi lapsi parkaa.

voikee hyvin!

 
Darelbeidalle tervetuloa!!! :wave: Linnea on elävä esimerkki siitä, miten tuo 1400 kalorin dieetti toimii!!! :) Mä itse ja myös Champion laskeskelee Painonvartijoihden pisteitä, ööh vai jokos se Champpis siirty mammadieettiin, en oo varma... :whistle: :D Tsemppiä vaan! Hienoa että lapset ovat terveitä ja sinä myös. Nyt porskuttelet vaan eteenpäin ja alat kaventua! =)

Pontsulle tsemppiä viime metreille, vaikka niitä viikkoja nyt vielä onkin, mutta kun aika vaan kuluu niin äkkiä!! :)

Muillekin moi tasapuolisesti! :)
 
linneva
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 07:04 Seltsu kirjoitti:
Darelbeidalle tervetuloa!!! :wave: Linnea on elävä esimerkki siitä, miten tuo 1400 kalorin dieetti toimii!!! :) Mä itse ja myös Champion laskeskelee Painonvartijoihden pisteitä, ööh vai jokos se Champpis siirty mammadieettiin, en oo varma... :whistle: :D Tsemppiä vaan! Hienoa että lapset ovat terveitä ja sinä myös. Nyt porskuttelet vaan eteenpäin ja alat kaventua! =)

Pontsulle tsemppiä viime metreille, vaikka niitä viikkoja nyt vielä onkin, mutta kun aika vaan kuluu niin äkkiä!! :)

Muillekin moi tasapuolisesti! :)
tänks, mut mie kyl varmaan syön ennemmän, ainakin olen kuvitellut olevani sillä 1800 kcal ruokkiksella. tai nykyisin en tiiä oonko enään millään, kun on mennyt jo luihin ja ytimiin kaksi sanaa kivenkovaa: RUIS JA KASVIS! :D muuten lihaa ja "maidottomia maitotuotteita". varmaan tuo maidottomuus (uusille tiedoksi, että imeväisenlapsen allergian takia, rd aikana taas maito nosti miul sokereita) vähentään kaloreita sinne sen 1400 kcal suuntaan. se vaan tuntuu liian vähältä meikeläiselle, joka syö koko ajan. jaariti jaariti.


viikonpäästä sukujuhlat. melkeen ärsyttää (ja toisaalta ei) valmiiksi ne kylläpä sie olet laihtunut-kommentaattorit. mutta ovat kyllä itsekin laihaa porukkaa (miehen suku, ei miun), joten joko ei tarvis koko pippalon ajan kuunnella oman vartalon arvioita. hyvä ei ole mikkään...

tsemppivä kaikille ja extra :hug: kunnianarvoisalle Seltsulle!
 

Yhteistyössä