SOKERIKLUBI II

Kipinätär harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 14:06 linnea75 kirjoitti:
miimu3:lle jaksamista ja tahdonvoimaa! sie olet nyt tärkeällä asialla, eikä se raskaus ikuisesti kestä, laihdutus kylläkin ;) muista syodä riittävästi kuitua ja vetyä, jos se auttais makeenhimoon.

paraskin puhuja täällä, olen ottanut tavaksi maiskuttaa koko ajan jotain makeaa, dietorellejä illalla (lakut loppu eilen) ja läkerolleja. ne läkerollil ton yllättävän hyviä ja liiallisella käytöllä laksatiivisia vaikutuksia :D tervettä joo. mut kun masu on ähkyllään kokoajan, kun syön ja syön ja syön. saisi sitten syödä lisää, jos se toimiskin..hei oikeesti laittakaa miut maitojunalla johonkin parantolaan. ;)

voi kipsu, mitenkähän toi nyt on. vaikee uskoa, et se siun poika olis niitä juttuja ihan tyhjästä temmannut. olihan sitä evidenssiäkin fyysistä... voi voi. ja painoo kuritat nainen, kyllä se sieltä alas tulee, kun laitat kova kovaa vastaan! tahdonlujuutta ja kasviksii sinnekin!

aivan amahtava ilma... B)
Kiitos taas. Sä olet kyllä kanssa oikee enkeli.
 
Linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 17:37 Kipinätär harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 14:06 linnea75 kirjoitti:
miimu3:lle jaksamista ja tahdonvoimaa! sie olet nyt tärkeällä asialla, eikä se raskaus ikuisesti kestä, laihdutus kylläkin ;) muista syodä riittävästi kuitua ja vetyä, jos se auttais makeenhimoon.

paraskin puhuja täällä, olen ottanut tavaksi maiskuttaa koko ajan jotain makeaa, dietorellejä illalla (lakut loppu eilen) ja läkerolleja. ne läkerollil ton yllättävän hyviä ja liiallisella käytöllä laksatiivisia vaikutuksia :D tervettä joo. mut kun masu on ähkyllään kokoajan, kun syön ja syön ja syön. saisi sitten syödä lisää, jos se toimiskin..hei oikeesti laittakaa miut maitojunalla johonkin parantolaan. ;)

voi kipsu, mitenkähän toi nyt on. vaikee uskoa, et se siun poika olis niitä juttuja ihan tyhjästä temmannut. olihan sitä evidenssiäkin fyysistä... voi voi. ja painoo kuritat nainen, kyllä se sieltä alas tulee, kun laitat kova kovaa vastaan! tahdonlujuutta ja kasviksii sinnekin!

aivan amahtava ilma... B)
Kiitos taas. Sä olet kyllä kanssa oikee enkeli.
kiitos, kun annatte miun paasata... pääsee mies vähemmällä.

ja TAAS TASALUKUVIESTI À LA KIPSU!

:flower: en tajuu miten sie sen teet, miekiin kirjoitan tänne harva se viestin... en en ole kade... eeen :whistle: :D :hug: :)

ps. mie kävin vaklaamassa, oli nea alkamassa karpaamaan. onnea hänelle! mutta sie kipsu et sitten siihen ala, kun on diabetesriski ja rasvat pannassa. siis tuhmat kovat rasvat. muista. ja nealle suuttumisen ehkäisy ja kannustus :hug:
 
Linnea, jee, upea paino!

Kipsulle jaksamisia kouluongelman kanssa. Toivottavasti asiat selviää. Ikäviä juttuja tuollaset, meillä ne on vasta edessä moooonen mooooonen vuoden päästä...

Miimu, koetahan jaksella. Älä sentään oo LIIAN ankara itellesi. Kuten Linnea sanoi, laihduttamiseen on aikaa loppuelämä. :D

Ja loppuelämästä ja laihduttamisesta saammekin aasinsillan siihen, että mulla TODELLAKIN MENEE LOPPUELÄMÄ SIIHEN ET SAAN ITTENI LAIHAKSI!!! Jälleen ihan ketuille meni tää viikko, illalla on Painonvartijat ja pelotttaaaaa... Tai no viikonloppuun asti meni ihan ok, mut sitten taas jotenkin repsahti ja iso pussillinen kaurakeksejä kaapissa katos viikonlopun aikana mun isoon kitaani. Ja eilen pari korvapuustia, ja leipää leipää leipää ja herra ties mitä!!! :eek: Oon tosi vihainen itelleni.

MISTÄ MÄ SAAN NYT TAHDONVOIMAA JA TSEMPPAUSTA TÄMÄN IKUISEN ONGELMAN KANSSA?!?!?!

Hrrrrmot menee. \|O
 
heips

linnea: mullaki olis haaveena kesäks samat lukemat.

vielä en oo päässy puntarille, mutta tänään pitäis alottaa tuo terveellinen elämä.. eilen meni viiminen (toivottavasti :whistle: ) mariannepussi vähään aikaan. ajattelin kyllä, et yks herkkupäivä viikossa sallittaneen.

hankala kirjottaa vaavi sylkyssä.. käykää kurkkaamassa meidän pientä pörröpäätä profiilissa :heart: pörröstä on haittaakin, sillä vaavi repii itseään hiuksista ja tiukasti ja se sattuu :/

ja hei, ollaan päästy jo ulkoileen vauvan kans. tavoitteena olis edes lyhyt lenkki joka päivä tai melkein ;)

 
linnea taas
seltsu, joo tää on kauheeta. en muuta sano. miulla orpo tunne rinnassain, kun tekisi mieli vaan syödä ja syödä. sitten ottaa kupoliin, kun olen niin surkee kokki. yritin tehdä terveyspullia ihan omasta päästä vaan, eikä ne kelpaa lapselle ja itsestäkin ne on hassuja. :eek:

sitten tein tosi omituista ruokaa. ei sitä voi syödä. ja nälkä kurnuttaa, kraak kraak näin kevään kunniaksi. nyt lapsi löysi miehen työpoydän alta maissinjyviä ja syö niitä. en kyllä ala.

lissuhissulle kans moit ja jottain piti siullennii sanoa, mutta ei tällä päällä muista mitä. kohta menen ja syön jogurttia ja jos sitten viel pänniin, niin puuroa ja jos sitten viel jäätelöä.

niin!
 
linnea 75
mie taas hei,

tää älyn kristalli kävi laskemassa Kotilääkärin sivuilla kalorikulutusta ja ihmettelemään, kun enhän mie mitään sais syödä. itkuu jo vääntämään kunnes huomaamaan, että olin laittanut painoksi viisi kiloa. :ashamed: joo.

kirjoittakaa jo herran tähen muutkin, täällähän kituu jo yksinäisyyden meressä eikä rantaa näy. :wave:
 
No niin, nyt se maanantairaportti! Tulos oli yllättävän hyvä, viikossa oli hävinnyt 1,7 kiloa. Nyt siis painoa 72,7 kg. Paljonhan tuo on... :/ Silti positiivinen ylläri.

Eipä pöllömpiä. Koitetaan jatkaa. :wave:
 
En sortunu eilen! :D Vaikka mies raahas kotia daim-patukoita, mitkä on myös mun lemppareita :p Joten yks päivä ilman herkkuja selvitty. Kuola valuen kyllä vahtasin kun se itse sitten popsi niitä herkkuja.

Vaavi vetelee hirsiä ja täytyypi käyttää se aika hyväksi ja lähteä syömään ;)

Hieno keli tulossa, niin vois taas vääntyä pienelle kävelylle.. :wave:
 
miimu3 harm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 18:45 linnea 75 kirjoitti:
mie taas hei,

tää älyn kristalli kävi laskemassa Kotilääkärin sivuilla kalorikulutusta ja ihmettelemään, kun enhän mie mitään sais syödä. itkuu jo vääntämään kunnes huomaamaan, että olin laittanut painoksi viisi kiloa. :ashamed: joo.

kirjoittakaa jo herran tähen muutkin, täällähän kituu jo yksinäisyyden meressä eikä rantaa näy. :wave:
kävin kans kurkkaamassa.. laittaskohan sitä minkä aktiivisuuden siihen. ku välillä laiskottaa ja välillä vedellään innolla 1,5h lenkkejä...
ja kotona ollaan ton pojan kanssa.. ja oon vähän tota siivousintooki saanu,,, =)
 
Moro! Kävin tekemässä Diabetesliiton sivuilla sen riskitestin, ja nyt jos saan painosta pois n. 7 kiloa ja vyötärönympärys pienenee vielä vähintään 2 sentillä, niin kuulun riskiryhmään YKSI SADASTA SAIRASTUU! :D Jeehaaaa!!

Reilun kuukauden päästä vaavikin on puoli vuotta. Sitten pitäs mennä sinne sokerirasitukseen uusiksi... Vähän kyllä jännittää, vaikka aika säntillisesti tässä on tullutkin eleltyä. Silti jännittää!! :eek:

Onko teistä kukaan käyny vielä kontrollissa? Linnea? Kipsu?

Hienoa Lissuhissu, että vastustit kiusauksen! :)

Moi taas! :wave:
 
Kipinätär harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 12:18 Seltsu kirjoitti:
Moro! Kävin tekemässä Diabetesliiton sivuilla sen riskitestin, ja nyt jos saan painosta pois n. 7 kiloa ja vyötärönympärys pienenee vielä vähintään 2 sentillä, niin kuulun riskiryhmään YKSI SADASTA SAIRASTUU! :D Jeehaaaa!!

Reilun kuukauden päästä vaavikin on puoli vuotta. Sitten pitäs mennä sinne sokerirasitukseen uusiksi... Vähän kyllä jännittää, vaikka aika säntillisesti tässä on tullutkin eleltyä. Silti jännittää!! :eek:

Onko teistä kukaan käyny vielä kontrollissa? Linnea? Kipsu?

Hienoa Lissuhissu, että vastustit kiusauksen! :)

Moi taas! :wave:
Mulla on lähete mutta en ole käynyt :ashamed:
Lähete on ollut jo kuukauden päivät...

Nyt on sellanen juttu että mulla meni hermot. Paino on TAAAAAS!!!!!!! \|O \|O \|O \|O \|O 96kg

Eino ei nuku kun pieniä pätkiä ja meillä alkaa ihan karsee remontti... Perjantaina on aika lääkärille, meinaan ottaa selvää siitä reseptilaihislääkkeestä ja mistä vetoa että en saa imettää samalla :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Perjantaina on myös aika kampaajalla. Ei oo kiva kun joka kerran kun katsoo peiliin sieltä kattoo kulahtanut ja pöhöttynyt vanha ämmä joka on ihan vanhan juopon näkönen makkaroittensa kanssa. Inhottaa tää itseinho \|O Nyt sitten parturiin ja siellä leikkausta ja väria ja uudet kulmat ja sitten illalla kotiin tulee kasvohoito. Joskos vähän piristyisin???
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 09:46 miimu3 harm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 18:45 linnea 75 kirjoitti:
mie taas hei,

tää älyn kristalli kävi laskemassa Kotilääkärin sivuilla kalorikulutusta ja ihmettelemään, kun enhän mie mitään sais syödä. itkuu jo vääntämään kunnes huomaamaan, että olin laittanut painoksi viisi kiloa. :ashamed: joo.

kirjoittakaa jo herran tähen muutkin, täällähän kituu jo yksinäisyyden meressä eikä rantaa näy. :wave:

kävin kans kurkkaamassa.. laittaskohan sitä minkä aktiivisuuden siihen. ku välillä laiskottaa ja välillä vedellään innolla 1,5h lenkkejä...
ja kotona ollaan ton pojan kanssa.. ja oon vähän tota siivousintooki saanu,,, =)

mie laitoin hiukka alakanttiin, kun on välillä vaan tämmösiä päiviä, jotta taaperan samaan tahtiin vaan kolmevuotiaan kanssa, eikä kunnon hikilenkistä tietookaan. tai tein kaksi versioo laiskoille ja kunnonkohennuspäiville.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 13:30 Kipinätär harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 12:18 Seltsu kirjoitti:
Moro! Kävin tekemässä Diabetesliiton sivuilla sen riskitestin, ja nyt jos saan painosta pois n. 7 kiloa ja vyötärönympärys pienenee vielä vähintään 2 sentillä, niin kuulun riskiryhmään YKSI SADASTA SAIRASTUU! :D Jeehaaaa!!

Reilun kuukauden päästä vaavikin on puoli vuotta. Sitten pitäs mennä sinne sokerirasitukseen uusiksi... Vähän kyllä jännittää, vaikka aika säntillisesti tässä on tullutkin eleltyä. Silti jännittää!! :eek:

Onko teistä kukaan käyny vielä kontrollissa? Linnea? Kipsu?

Hienoa Lissuhissu, että vastustit kiusauksen! :)

Moi taas! :wave:
Mulla on lähete mutta en ole käynyt :ashamed:
Lähete on ollut jo kuukauden päivät...

Nyt on sellanen juttu että mulla meni hermot. Paino on TAAAAAS!!!!!!! \|O \|O \|O \|O \|O 96kg

Eino ei nuku kun pieniä pätkiä ja meillä alkaa ihan karsee remontti... Perjantaina on aika lääkärille, meinaan ottaa selvää siitä reseptilaihislääkkeestä ja mistä vetoa että en saa imettää samalla :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Perjantaina on myös aika kampaajalla. Ei oo kiva kun joka kerran kun katsoo peiliin sieltä kattoo kulahtanut ja pöhöttynyt vanha ämmä joka on ihan vanhan juopon näkönen makkaroittensa kanssa. Inhottaa tää itseinho \|O Nyt sitten parturiin ja siellä leikkausta ja väria ja uudet kulmat ja sitten illalla kotiin tulee kasvohoito. Joskos vähän piristyisin???
Jep jep..
Onpas taas ollut positiivisiä ajatuksia... ylös suosta*hop*

=)
 
Kipinätär harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 17:30 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 13:30 Kipinätär harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 12:18 Seltsu kirjoitti:
Moro! Kävin tekemässä Diabetesliiton sivuilla sen riskitestin, ja nyt jos saan painosta pois n. 7 kiloa ja vyötärönympärys pienenee vielä vähintään 2 sentillä, niin kuulun riskiryhmään YKSI SADASTA SAIRASTUU! :D Jeehaaaa!!

Reilun kuukauden päästä vaavikin on puoli vuotta. Sitten pitäs mennä sinne sokerirasitukseen uusiksi... Vähän kyllä jännittää, vaikka aika säntillisesti tässä on tullutkin eleltyä. Silti jännittää!! :eek:

Onko teistä kukaan käyny vielä kontrollissa? Linnea? Kipsu?

Hienoa Lissuhissu, että vastustit kiusauksen! :)

Moi taas! :wave:
Mulla on lähete mutta en ole käynyt :ashamed:
Lähete on ollut jo kuukauden päivät...

Nyt on sellanen juttu että mulla meni hermot. Paino on TAAAAAS!!!!!!! \|O \|O \|O \|O \|O 96kg

Eino ei nuku kun pieniä pätkiä ja meillä alkaa ihan karsee remontti... Perjantaina on aika lääkärille, meinaan ottaa selvää siitä reseptilaihislääkkeestä ja mistä vetoa että en saa imettää samalla :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Perjantaina on myös aika kampaajalla. Ei oo kiva kun joka kerran kun katsoo peiliin sieltä kattoo kulahtanut ja pöhöttynyt vanha ämmä joka on ihan vanhan juopon näkönen makkaroittensa kanssa. Inhottaa tää itseinho \|O Nyt sitten parturiin ja siellä leikkausta ja väria ja uudet kulmat ja sitten illalla kotiin tulee kasvohoito. Joskos vähän piristyisin???
Jep jep..
Onpas taas ollut positiivisiä ajatuksia... ylös suosta*hop*

=)
Siis minä olin tämä... tai nämä... molemmat :wave:
 
linnea 75
heippa taas, mitenhän mie olen tänään lukenut tätä palstaa, varmaan silmät kiinni ja vauva hampaissa roikkuen. siis Seltsulle ihan hirveesti onnea ton testituloksen johdosta!!!!!! :hug: ei ole kuulunut kutsua ja täällä kutsutaan vasta vuoden kuluttua, mut lääkäri sanoi, että voin tilata ajan jo puolen vuoden päähän synnytyksestä. ahdistaa ja pelottaa... kun vaikka tää paino on tosi jees, niin miul on vaan vähä semmoinen kutka, et joskus mie olen ollut aistivinani semmoista oireen tynkää. toinen miksi huolestuttaa, on se jotta silloin raskausaikana miul se sokeri veil siis melkein näön. muut ei semmoista raporteerannu kokeneensä, joten tuli semmoinen huono aavistus siitä. siis onkohan miul jo se? silleen piilevänä... :ashamed:

ja Kultainen-Kipsu oli taas hassuja kirjoitellut. nauti siitä kampaajasta oikein viitosella! istut vaan silmät kiinni ja hymyilet :D miullakin oli jo kampaaja-aika... mutta mitä tekee meikeläinen?
a) lupaa ottaa esikoisen mukaan sinne, se siitä rentoutumisesta
b) peruu koko höskän, et mies ja esikko pääsis lähtemään aiemmin reissuun. se tuntui kyllä ihan järkevältä sillä hetkellä, sain nääs ne jaloista nopeemmin. oi sitä rauhaa...
c) en olis tienny miten neuvoo tätiä leikkaamaan tän fledan. eikä se ois minua kuitenkaan uskonut, joten kypsyttelen tässä mallia
d) miulla on paha tapa leikellä itse hiuksia. joskus onnistuu, joskus ei. hyvä puoli on, et voi syyttää vaan itseensä.

näin paapati paapati, nyt menen lekottelemaan lämpimän televisiön räiskeessä.
 
Kipinätär harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 19:00 linnea 75 kirjoitti:
heippa taas, mitenhän mie olen tänään lukenut tätä palstaa, varmaan silmät kiinni ja vauva hampaissa roikkuen. siis Seltsulle ihan hirveesti onnea ton testituloksen johdosta!!!!!! :hug: ei ole kuulunut kutsua ja täällä kutsutaan vasta vuoden kuluttua, mut lääkäri sanoi, että voin tilata ajan jo puolen vuoden päähän synnytyksestä. ahdistaa ja pelottaa... kun vaikka tää paino on tosi jees, niin miul on vaan vähä semmoinen kutka, et joskus mie olen ollut aistivinani semmoista oireen tynkää. toinen miksi huolestuttaa, on se jotta silloin raskausaikana miul se sokeri veil siis melkein näön. muut ei semmoista raporteerannu kokeneensä, joten tuli semmoinen huono aavistus siitä. siis onkohan miul jo se? silleen piilevänä... :ashamed:

ja Kultainen-Kipsu oli taas hassuja kirjoitellut. nauti siitä kampaajasta oikein viitosella! istut vaan silmät kiinni ja hymyilet :D miullakin oli jo kampaaja-aika... mutta mitä tekee meikeläinen?
a) lupaa ottaa esikoisen mukaan sinne, se siitä rentoutumisesta
b) peruu koko höskän, et mies ja esikko pääsis lähtemään aiemmin reissuun. se tuntui kyllä ihan järkevältä sillä hetkellä, sain nääs ne jaloista nopeemmin. oi sitä rauhaa...
c) en olis tienny miten neuvoo tätiä leikkaamaan tän fledan. eikä se ois minua kuitenkaan uskonut, joten kypsyttelen tässä mallia
d) miulla on paha tapa leikellä itse hiuksia. joskus onnistuu, joskus ei. hyvä puoli on, et voi syyttää vaan itseensä.

näin paapati paapati, nyt menen lekottelemaan lämpimän televisiön räiskeessä.

Mää menen ekaa kertaa 3 vuoteen takasin omelle parturille. Lakkasin jostain syystä käymästä siellä ja olen sitten ollut puoskareiden revittävänä tässä välillä. Mun oma parturi on sellanen että se tietää just mikä mulle sopii. Pitääkää nyt sitten kukin yhtä peukkua mulle, että kaikkki menee ok- eikä vaan siellä parturissa vaan kaikessa muussakin. Remonttia tulossa kun ostetaan tän paritalon toinen puoli mun isältä. Lasten kanssa yritän supernäneillä että saisin päivät sujumaan edes hiukan helpommin. Isää pitäis auttaa muutossa ja uuden kodin rempassa ja sitten tietty ne laihis lääkkeet ja se sokerirasitus. Einon nukutin äsken ihan itse ilman tissiä omaan sänkyyn. (huh nyt se tuli sanottua ääneen eikä poika edes herännyt)

Oma napa paras napa. Onnea kaikille ja voimia kaikille. Täältä noustaan *seisoo taas pöydällä ja luo katseensa jne.*

( maanis depressiivinen-kö?)
 
Kipinätär harmailee
Linnea varaa aikaa itselleen... nyt heti! Olet täällä meidän tukena ja hoidat kotia ja lapsia... Jotain sulle itsellesikin!

- Vois kyllä olla hyvä meille kaikille-
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 20:26 Kipinätär harmailee kirjoitti:
Linnea varaa aikaa itselleen... nyt heti! Olet täällä meidän tukena ja hoidat kotia ja lapsia... Jotain sulle itsellesikin!

- Vois kyllä olla hyvä meille kaikille-
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
kiitos ja tsemppiä siulle ihan kaikkee. ja onnea uuteen kotoon!!!! :flower: :flower: ja iilman tissiä, wau!

mitä laihislääkkeitä sie meinaat kokeilla (kys.merkki tähän, ei pysty vauva kidnappasi toisen käden).

kun täällä kivoin kampaaja ei osaa leikata miun mieleen ja toiset paikat ei nappaa.

yritin lopettaa kahvin juontia mahakivun takia. ei onnistunu, väsyttää liikaa.

:wave:
 
Oon samaa mieltä Kipsun kanssa, Linnealle vähän omaa aikaa kehiin NYT! :) Mites Linnean kahvinjuonti? Mä kiskon jo aamun kolmatta kupillista... :whistle: :D

Eilinen päiväkin meni taas hyvin pisteillä, jospa tää into taas tästä vähän yltyis! Ja tehtiin piiiitkä kävelylenkki rattailla.

Ei ihmeempiä. Ei kai tää palsta oo hyytymässä?!?!?! HERÄTYS!!! \|O ;) :D
 
Mieki haluan kampaajalle. Joka päivä peilistä näkyy homssusemman näkönen kuvatus :eek: Tuntuu ettei kehtaa ihmisten ilmoille edes mennä. Ainakaan ilman pipoa :whistle:

Sanokaas mitä teette kun haluttaa syöpötellä koko ajan? Mulla on nyt sellanen "aina nälkä" -vaihe päällä. Herkkuihin en oo sortunu (kun en oo jaksanu vääntyä kauppaan viikkoon), mutta muuten tulee syöpöteltyä ihan älyttömästi. Ja varsinki iltaisin ku väsyttää.

Mullaki olis sokereitten mittaus edessä, mutta mietin miten se onnistuu, kun ei oo enää sitä mittaria.. En kyllä ala ostaa. Täytyy vissiin kysyä neuvolasta.

Vaavi kasvaa ihan silmissä. Vatsavaivat on tullu nyt riesaksi. Kokeilen nyt Rela-tippoja, jos auttas. Ja olla ilman maitoa (siis itse :) )

Nyt kitistään :wave:
 
noniin.. nyt näkyy sit repssahdukset vaallakii... :'(
toivon tosiaan et edes osa olis vaan sitä ku eilen söin tosi suolasta ruokaa.. 72,8.. eli kilon tullu yhtäkkiä... just sanoin miehelle eilen et nyt ei saa enää mitään herkkuja tuoda kotia.. edes miehelle koska mä syön ne kuiteski...
ku on tosiaan menny dieetit päin p:tä viimeaikoina.. eilen roskaruokaa... :x
et nyt on saatava tämä possu aisoihin. ehkä jos saisin miehen suostuteltua siihen et ostetaan nyt kevääks uudet rattaat. yhdistelmät ku on ni tönköt ja hajoski taas. ehkä jotkut ponyt tai emmaljugan vastaavat. vaik kesällä tulee ne kaksosten ni olishan se kiva nyt olla kevyemmät rattaat. ja onhan niillä käyttöö sitte ku vanhin kävelee jo itekseen ja kaksosten ei tarvita enää.. jospa ottais tavotteeks tuplata vaunukävelyt.?? ainaki nyt ku ei vielä ni vaivalloista oo edes mahan kanssa..
 
ANTEEKSI ETTEN OLE EHTINYT TEITÄ KATSOMAAN!!!! Meillä rempataan toi keittiö ja olen aivan innoissani :D Ihanaa! Ollaan kierretty kauppoja ja etitty laattoja välitilaan ja eilen ne löytyi! tänään pitäis mennä ostaan uus liesituuletin ja raana! Oikeasti senkin vuoksi ihanaa kun tulee ton miehen kans tehtyä YHDESSÄ jotain kun etsitään ja katsellaan keittiöjuttuja :) Eilen pupuiltiin pitkästä aikaa :p On ollut tää remppa oikea piristysruiske meidän perheelle :D

SELTSU mullakin on pisteillä sujunut tää viikko hienosti (no tiistaina repsahdin) mut tuntuu hyvältä kun sujuu! Mulla muute vie aika kivasti makeannälkää se että juon muutaman lasillisen limsaa päivän aikana! Eli sen ansiosta pysyn ruodussa! Ja mulle on kahvi ihan kamala pakkomielle! Joisin sitä pannullisen päivässä ja sen vuoks vissiin neiti kärsii vähän ilmavaivoista :ashamed:

KIPSU kerro mullekin sitten et mitä laihislääkettä meinaat ja antaako lääkäri sitä... Määkin haluun kampaajalle... \|O


LISSUHISSU mä kokeilin niitä cuplaton-tippoja ja meillä ne on ainakin auttaneet... Tai annan vaan sillon kun on masuvaivoja, eli en syötä säännöllisesti...

MIIMU nauti vielä kävelemisestä jos pystyt kun loppua kohden alkaa olla mahdotonta (ainakin se kävelystä nauttiminen \|O ) Eli hommatkaa ihmeessä ne rattaat! on meilläkin tuplat ja normirattaat ja kyllä molemmat on kovassa käytössä!

Mun serkku sai tänään aamulla pojan :heart: Voi kun herkistyy ihan itekkin mut onneks on toi oma pieni halittavana ja vähän toi isompikin jos paikallaan malttaa pysyä :) Tosin ei käy kateeks kun se leikattiin joten onneks on jo oma synnytys takana!

Oli ihanaa kun kavreita kävi tossa aamulla kylässä riemuitsemassa vauvauutisista ja sit totes yks niistä et oon laihtunut et posket on oikein kaventunut selvästi :D Eli vaikka vaa´an mukaan paino ei ole pudonnut niin muuten on sit kaventunut posket! pitäis mitata et pitääkö paikkansa kun oon ottanut mittoja ylös et olis kiva seurata senkin puolesta painon putoamista! Muistan kyl aiemmilta laihiskerroilta et vaikka paino ei tippunut niin silti saattoi kadota parikin senttiä vyötäröltä!

Viettäkäähän oikein hyvää laihispäivää :D
 
Miimu, tsemppiä vaan! :wave: Koetahan saada ittes ruotuun. :)

Champpis, eikö oo ihanaa kun hoikistuminen huomataan! Mulla on tää viikko menny tosi hyvin pisteiden kanssa, maanantaina en sit pääsekään Vartijoihin ku miehellä on päivystys ja mun pitää päivystää noiden lasten kanssa kotona. :D Toivottavasti siis intoa riittää parin viikon ajan, vaikkei ryhmään pääsekään. Mä näköjään olen niin heikko ihminen, että tarviin sen ryhmän tuen. Vaikka täältäkin sitä tukea saa, niin vielä livenäkin sen vaadin. Heikko mikä heikko... :whistle: So what, kai sitä rahansa voi huonompaankin "harrastukseen" laittaa, vai mitä?

Hauskaa perjantaipäivää ja hyvää viikonloppua ellen jostain syystä tuu käväsemään! :wave:
 
On se ihana itsekkin huomata hoikistuminen =) Ja kun vanhat vaatteet mahtuu päälle (no, ei kyllä mahdu vielä ;)

Käytiin tänään neuvolassa ja käytin tilaisuutta hyväksi ja hyppäsin puntarille, 63,6. 6kg oli ylimäärästä (tai siis verrattuna lähtöön). Joten siinä olis tavotetta. Vaavi oli melkein 5kg ja 56,7cm. Huomenna tulee 1kk. Joten on se kasvanu mahoton. Onkin kokoajan tississä kiinni.

Ja olen sortunu jäätelöön, eikä ollu mitään kevytversiota :whistle: Ja jugurttia tulee vedettyä :eek: Mitähän tästä tulee.. Heti kun pääsin ite kauppaan. Täytyy lopettaa se kaupassa käyminen.

yritetään nyt viikonloppu kestää retkahduksitta :whistle:

Championille onnea uuteen keittöön :) :flower:
 

Yhteistyössä