SOKERIKLUBI II

No niin, aika lähelle meni mun omaa veikkausta kahden viikon läskit: Lihonut olin siis 2,4 kiloa, ou jee!!! Nöf nöf nöf nöf nöf uiiiiiiiii!!!!

Eipä silti, yritän ajatella tän nyt niin, että jos aion koko loppuelämäni pysyä normaalipainoisena, tällaset herkuttelujaksotkin kuuluu siihen elämään. Sit on vaan nopeasti palattava takaisin normaaliin. Ja niin aion tehdä nytkin. Tavoitepainon saavuttaminen saattaa noiden repsahdusviikkojen jälkeen siirtyä viikolla, ehkä kuukaudella, mutta se ei mun elämässä ole pitkä aika. :)

CHAMPPIS: Kiva et laivareissu oli onnistunut. Kirsikkasuklaata?! Kuulostaa K A M A L A L T A !!!! :x (Mä inhoan kirsikkaa...) :D Täällä on muuten toinen syntinen tuon sauhuttelun suhteen. :ashamed:

KIPSU: Sä oot hassu. :D :hug:

MIIMU: Ihan outo makeutusaine mulle. Toivottavasti on sallittu raskausaikana! Muistaakseni joskus oli sellanen muistisääntö, ettei mitään s-kirjaimella alkavia makeutusaineita saa käyttää raskausaikana. :D Tai sitten oon nähnyt unta... :whistle:

Moikkaukset myös LINNEALLE, PIRPIZILLE, D-MAMMALLE ja LISSUHISSULLE. Missä muuten luuraa MASUNEN?! :wave:

Hauskaa tiistaita kaikille. :)
 
touhu tenava
Huomenia, tulin teittii morjestaan ja samal lukaseen kuulumisii. B)

No, hyvinhän tääl tuntuu menevän, jutut ainakin ovat entisel mallillaan näin pikaisen vilkaisun perusteel. Hymyn ne taasen suupieliin nostatti. ;)

Jepsistä jee. Täällä nyt sitten odotellaan jotta päästäis taasen vaavi-puuhaan todenteolla sen km:n jälkeen. :p
Jihuu! On hihkaistava sillä taitanee punanutut nurkalla vihdoinkin vaania, ainakin siihen suuntaan enteili jo eiliset wc-käynnit. :whistle: Vaan nyt pitäs sitten itsensä ruotuun saada tuon painontarkkailun suhteen jottei aivan mahdottomaks pääsis pomppimaan. Sillä ei oikein ole voimia ollut muuhun kuin itsensä kokoamiseen ja km:n aiheuttaman surun/murheen työstämiseen. :( Joten hiukan niinkuin lohtusyömistäkin on tullut itselleen sallituksi.
No, mut ei suurta hätää sentään painon suhteen viel ole sillä se heiluu tuos jossai 85-86kg tietämil. Elikkä ei ole hurjasti päässyt nousemaan siit mihin ennen keskenmennyttä raskautta pääsin (n.85.4kg).
Mut joo. Jorinat sikseen ja koht lähdetään liikkeelle. Sillä aikomus harrastaa tänään hiukan hyötyliikuntaa, kiitos bussilakon. Siis kävellen isoon kauppakeskukseen meinasin tarjouksia lähteä hakemaan ja tuonne kaupoille kertynee matkaa yhteen suuntaan sellaiset reilut kymmenisen kilometriä. Joten eiköhän tuossa tarpomista kylliksi kun viel ottaa siihen matkaan hiukan lisää haastetta. Nimittäin kuopus rattaisiin ja sitä lykkimään + takaisin tullessa lisää painoa kun kauppaostokset rattaisiin ja reppuun lastaa.

No, nyt on mentävä kun luonto kutsuu sinne jonnekin. :eek: :ashamed: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 08:03 touhu tenava kirjoitti:
Huomenia, tulin teittii morjestaan ja samal lukaseen kuulumisii. B)

No, hyvinhän tääl tuntuu menevän, jutut ainakin ovat entisel mallillaan näin pikaisen vilkaisun perusteel. Hymyn ne taasen suupieliin nostatti. ;)

Jepsistä jee. Täällä nyt sitten odotellaan jotta päästäis taasen vaavi-puuhaan todenteolla sen km:n jälkeen. :p
Jihuu! On hihkaistava sillä taitanee punanutut nurkalla vihdoinkin vaania, ainakin siihen suuntaan enteili jo eiliset wc-käynnit. :whistle: Vaan nyt pitäs sitten itsensä ruotuun saada tuon painontarkkailun suhteen jottei aivan mahdottomaks pääsis pomppimaan. Sillä ei oikein ole voimia ollut muuhun kuin itsensä kokoamiseen ja km:n aiheuttaman surun/murheen työstämiseen. :( Joten hiukan niinkuin lohtusyömistäkin on tullut itselleen sallituksi.
No, mut ei suurta hätää sentään painon suhteen viel ole sillä se heiluu tuos jossai 85-86kg tietämil. Elikkä ei ole hurjasti päässyt nousemaan siit mihin ennen keskenmennyttä raskautta pääsin (n.85.4kg).
Mut joo. Jorinat sikseen ja koht lähdetään liikkeelle. Sillä aikomus harrastaa tänään hiukan hyötyliikuntaa, kiitos bussilakon. Siis kävellen isoon kauppakeskukseen meinasin tarjouksia lähteä hakemaan ja tuonne kaupoille kertynee matkaa yhteen suuntaan sellaiset reilut kymmenisen kilometriä. Joten eiköhän tuossa tarpomista kylliksi kun viel ottaa siihen matkaan hiukan lisää haastetta. Nimittäin kuopus rattaisiin ja sitä lykkimään + takaisin tullessa lisää painoa kun kauppaostokset rattaisiin ja reppuun lastaa.

No, nyt on mentävä kun luonto kutsuu sinne jonnekin. :eek: :ashamed: ;)
Hei vaan ja moi :wave: Kiva kuulla susta. Älä ala sentään riehumaan sen liikunnan kanssa, kyllä se hiki tulee helpommallakin.
Täällä muuten kulkee bussit pari kertaa tunnissa, ja välillä 40 min välein... En mene vaa'alle...
 
Seltsullekin MOI :wave: Mä oon kanssa miettinyt että joku puuttuu... Oliskohan ne ehjänneet vanhan klubin jos kävis sieltä kattomassa että kutka puuttuu...

peeässä pari hörisevää naurua päivässä pitää lääkärin kepin ulottumattomissa...
 
en näe nyt sitä kuvaa, kun teknologiakin lakkoilee ;) ruotuun vaan joo seltsu ja peli jatkuu.

ja kaikille moit! ja erityiset sympatiaterveiset touhutenavalle, kaikki on sallituu sen surun työstämisessä. mie menin hätäpäissäni keskarin jälkeen töihin, vaikka oisin ollut muuten viel kotona. piti vaan saada muuta tuumailtavaa, ja sitten pian taas tulikin iloinen viiva testiin. :D :heart:

mainitakoon, että täällä tänä aamuna ei sellaista onneksi taas tullut! :D ja ei niin kauheesti väsytäkään enää, kun olen kammennut vaan aikaisin pehkuihin. paitsi tänään siis.

aamulla vaaka näytti 58,7, mut mies sanoi, jotta puoli kiloa kasviksia, eikun siis vaatteista menee puoli kiloa ainaski. no, mie sitten rippasin (sekö sen taka-ajatus olikin) ja tadaa ja talitinttaa; tasan 58 kiloa silkkaa iloa! jotta tavoitteessa siis eli 26 kiloa vex in seven months! vaikka synnytyshän on törkeetä fuskua, mut kuitennii. mutta nälkä kasvaa syödessä (on siinä kans yksi sananlasku!) ja taisto jatkuu viel muutaman kilon, mutta sitten alkaa jo se kylpyammeen venttiili pelottaa jonnii verran.
ommoo nappoo, pahinta laatua; anteeksi kuomaseni!!

hirvittävän äkäinen olen vaan ollut koko päivän, vaikka tämmössii hienoi uutissii. sitten ottaa päähän, se et kehtaakin ottaa päähän ilman syytä ja ottaa vaan kovemmin päähän. pitäisi vaan hilppaista tenavien kans pihalle heti aamusta, niin ei ehtis tulla nurkkahulluus potutus. vaan kun kukkaan siivoushullu ei asusta tässä talossa vakituiseen, niin vaatii jo lihasvoimaa, et saa tiskit piilotettua ja ruuat laitettua ja lapset suittua ja puittua ja *napisee ja häipyy isoinen napoineen sinne viemäriin....*
:wave:
 
Kiitti Linnea tsemppauksesta. :) Ja voi että sentään, miten mahtava saavutus sulla, ihan liikuttuu!!! Eikö siitä oo ku 7 kuukautta ku tää härdelli on aloitettu?! :eek: Aika rientää ja housut kuluu.

Kipsu, se on sanan säilä. En tiedä onko yhdyssana... :D Pakko myöntää, että mä oon ihan friikki kirjoitusvirheiden kanssa, ärsyttää kaikki yhdyssanavirheet ja muut... Mutta tosiaan tuosta sanansäilästä en tiedä. No nyt se tuli yhteen. Hmph... :/ :LOL:

Eilinen päivä meni hienosti pisteillä. Vessassa ramppaamisen määrästä päätellen suuri osa kuonakököstä on jo poistunut kropasta. :D

Ihanaa Naisten Päivää upeat mimmit!!! :flower: :hug:
 
Kipinätär harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 06:54 Seltsu kirjoitti:
Kiitti Linnea tsemppauksesta. :) Ja voi että sentään, miten mahtava saavutus sulla, ihan liikuttuu!!! Eikö siitä oo ku 7 kuukautta ku tää härdelli on aloitettu?! :eek: Aika rientää ja housut kuluu.

Kipsu, se on sanan säilä. En tiedä onko yhdyssana... :D Pakko myöntää, että mä oon ihan friikki kirjoitusvirheiden kanssa, ärsyttää kaikki yhdyssanavirheet ja muut... Mutta tosiaan tuosta sanansäilästä en tiedä. No nyt se tuli yhteen. Hmph... :/ :LOL:

Eilinen päivä meni hienosti pisteillä. Vessassa ramppaamisen määrästä päätellen suuri osa kuonakököstä on jo poistunut kropasta. :D

Ihanaa Naisten Päivää upeat mimmit!!! :flower: :hug:
Miten ihmeessä pystyt lukemaan mun tekstejä? Nehän kuhisee virheitä. Mulla on kyllä useasti, niin kun nytkin Eikka sylissä kun kirjotan, mutta iso osa virheistä on ihan vaan tyhmyyttä :ashamed:

Vaaka (koti) näytti ihan vahän (ehkä) alle 95 aamulla, neuvolan vaaka näyttää välillä 2 kg vähemmän,,, Pitäis kai elää oman vaa'an mukaan mutta se voi näyttää perättäisillä kerroilla ihan eri verran...

No ni nyt kirjotan jo ihan oudosti...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 07:02 Kipinätär harmaana kirjoitti:
Miten ihmeessä pystyt lukemaan mun tekstejä? Nehän kuhisee virheitä. Mulla on kyllä useasti, niin kun nytkin Eikka sylissä kun kirjotan, mutta iso osa virheistä on ihan vaan tyhmyyttä :ashamed:
Äh, en mä nyt sentään ihan niin fanaatikko oo... :D
 
Kipinätär harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 07:16 Seltsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 07:02 Kipinätär harmaana kirjoitti:
Miten ihmeessä pystyt lukemaan mun tekstejä? Nehän kuhisee virheitä. Mulla on kyllä useasti, niin kun nytkin Eikka sylissä kun kirjotan, mutta iso osa virheistä on ihan vaan tyhmyyttä :ashamed:
Äh, en mä nyt sentään ihan niin fanaatikko oo... :D
Jahas, mahdutaan samalle palstalle vai ;)

Vähän ihmettelin että miten joku on voinut kirjottaa mustana mun nikillä kun en oo tollasta kirjottanut vaikka samaa mieltä olenkin... olin sitten sivulla 2 :whistle:

Ja hyvää naistenpäivää multakin kaikille!
 
haavis
Huh nyt jänskättää!!!
Alamahassa outoja tuntemuksia, rinnat hellänä ja väsyttää. Ja nälkä, armoton nälkä! :eek: (siis sehän kertoo vain, että mulla on pohjaton maha! :LOL: ) Vielä pitäis kärvistellä kaks päivää ennenku voi testata. Lauantai aamuna olis 14 päivää oviksesta... Mulla polttelee kaks raskaustestiä kaapissa ja kukaan ei ole estämässä mua!!! :kieh: :kieh: Ei sentäs, on pakko maltaa.
Jos ei ole tärpännyt, tipun kyllä korkealta! :'(

Anyway; suckar babes are the best! :D
 
Kipinätär harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 18:58 haavis kirjoitti:
Huh nyt jänskättää!!!
Alamahassa outoja tuntemuksia, rinnat hellänä ja väsyttää. Ja nälkä, armoton nälkä! :eek: (siis sehän kertoo vain, että mulla on pohjaton maha! :LOL: ) Vielä pitäis kärvistellä kaks päivää ennenku voi testata. Lauantai aamuna olis 14 päivää oviksesta... Mulla polttelee kaks raskaustestiä kaapissa ja kukaan ei ole estämässä mua!!! :kieh: :kieh: Ei sentäs, on pakko maltaa.
Jos ei ole tärpännyt, tipun kyllä korkealta! :'(

Anyway; suckar babes are the best! :D

Tsemppiä, toivotaan parasta :wave:

vai nii, kyl toi klamydiakin kuulosti tänään aika hyvältä näin monen vuoden tauon jälkeen...
 
Mulla on tänään koulussa se palaveri opettajan, kuraattorin ja sen kiusaajan ja hänen isänsä kanssa. Ei kiva. Nyt jo voimat pois kun ajattelee miten negatiivinen tilanne se on. Sit pitäis olla vahva ja määrätietoinen kun ei haluais mennä koko paikkaan. No pakko mun on lastani puolustaa.

Eilen meni KOKONAINEN nippon paketti :x Mies kun soitti kaupasta ja kysyi että mitä mulle, pyysin marjoja ja rasvatonta jogurttia. Hän toi lapsille sen nippon paketin. MIKÄ ON VIKANA KUN ÄITI EI VOI JÄTTÄÄ MUKSUJEN SUKLAITA SYÖMÄTTÄ VAAN VETÄÄ NE ILLALLA JA YÖLLÄ NAAMAANSA \|O

*mää oon sairas - mää oon sairas* :headwall: :headwall: :headwall:
 
linneaseiskaviis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 06:32 Kipinätär harmaana kirjoitti:
Kyllä se sanansäylä? seula? Mikä se sitten onkaan puree (tässä tapauksessa lempeästi) tolla Linneallakin. JA

ONNEA

http://www.icq.com/friendship/pages/browse_page_18967.php


Peeässä : Seltsu onkin sööpöö... :D :whistle:

Mä olin pienenä sellanen isopäinen haituvatupsunen möykky. Eikä asiat oo siitä kyllä kauheesti muuttunu B)
sanansäilä? en pahalla! :hug:
 
KIITOS KIPSU IHANASTA ONNITTELUSTA!

mie anakin teen ihan sikkenä kirjoitusvirheitä, eix ne oo lakisääteisiä? six pitäisi kirjoitaa ain mustana, jotta voi korjata. mutta miulla on sama periaate tän suomenkielen kanssa kuin vieraiden, eli pääasia, jotta uskaltaa sönköttää ja asia tulee ymmärretyksi, kieliopista viis :D

mutta kyllä täällä porukka osaa miusta hyvin kirjottaa kautta linjan, siis klubilla, kun ollaan muutenkii kaikinpuolin ihannii.

seltsu, oletko sie äikänmaikka? siis kun on yksi lähipiirissä ja se tulee hönkii aina miun kirjotusvirheitä, ihan niinkun en sit osais niitä korjata. jos vaan viitsis.

haavis, pidetään peukkuja! tässä miulla kun oli toi valeraskaus (etous, väsymys) niin se rintojen arkuus puuttu. se on aika saletti merkki kyllä. mut mie pähkäilin, jotta mitä hittoo sitä jottain arkuutta erottaa, kun semmoinen kymppikiloinen pikku-ukkeli lupsuttaa niitä muutenkin ympärivuorokauden.

mie olen jo varannut pelastusrenkaan kylpyammeen reunalle, kun paino vaan laskee. tänään (kakkaamaton paino ;) ) oli 57,5.
*kipuaa sinne kipsun pöydälle ja kumartelee polleena* nimmarit sitten vasta kuuden jälkeen.

ja salaisuus, miksi se nyt alaspäin hötkyää on ruisleseet puurossa, jogurtissa ja mehukeitossa. samaten kasvissosekeittoa ja ruisleipää on tullut vedettyä. ja vettä.

sori kaikille, että jaan viisauttani tähän malliin, mutta kuka minnuu nyt livenä kuuntelis? siis ei tämmösiä neuvoja voi mennä ihan naapurintädille jakamaan tai tulee koivunhalosta päähän. meitsin äidillä on kans painopudotusproggis ja sille kyllä jaa tietoutta ihan kysymättäkin.

niin ja näin. kaikille isot, tappimaiset :hug:
 
Mää en oo läskistyny! :) -200g lähtenyt pois (tosin vasta tänään kävin vaa´alla... :whistle: ) Mut kuitenkin!

LINNEALLE viivattomuusonnittelut :D Ite en testiä rupea tekeen kun yritin ajatella loogisesti ettei raskautuminen olis mitenkään mahdollista --> täysimetys ja kierukka joten jos vauva noista huolimatta tulis niin en vois muuta sanoa kun tere tulemast kun noin sisulla etiäpäin pusket :LOL: Ei vaan kyl maa tippuis jalkojen alta jos vauva oikeasti olis tulossa :eek:

KIPINÄTÄR eikö ookin aika taito kirjottaa yhdellä kädellä vauva kainalossa (kuinkahan luonnistus miehiltä :kieh: )!? Muakin välillä oikein hävettää kun tulee niin paljon virheitä! Jaksamisia sinne koululle! Pistä turpaan kiusaajaa niin samalla mitalla takasin! Miten tollasen lapsenkin sais tajuaa et kiusaamisen on loputtava! Toivottavasti tilanne ei pahene... Ja toivotaan et sen kiusaajan isä on fiksu eikä linjalla "ei meidän muksu osaa tehdä pahaa", näitäkin meinaan löytyy!

Tein ihania namijauhelihapihvejä :p SELTSULLE vihjeeks et paikkareiden kermakastike on oikeasti tosi hyvää jos et oo vielä maistanut! Tänään kokeilin ekan kerran ja oli melki parempaa kun kaupan tavalliset kermakastikkeet jotka tehdään jauheesta!

HAAVIKSELLE plussaonnea --> peukut ja varpaat pystyssä et saat kaksi viivaa testiin :hug: :D

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 19:45 Kipinätär harmaana kirjoitti:
*Kun lisää tarmoa ja taistoa niin voitto on varma*, se on suora lainaus lempiset kestovaippapuodin sivuilta, voitto on hamppuvaippa ja tarmo ja taisto on lisäimuja, reipas on froteevaippa ja varma on naisten side... Sanat on usein lainattuja... tosin tykkään hirveesti pritti sarjoista ; jeeves hoitaa, pokka pitää, poirot ja miss marple, juu ja huonosti käyttäytyvät miehet jne... Sen lisäksi mulla on muutamia tuttuja joilla on aivan uskomattoman hyvä huumori ja se tietty tarttuu. Tämä pitkä selitys Linnealle joka kehui että mulla on sana hallussa... Kiitos vaan =) Huomenna vaa'alle? :x
:LOL: :LOL: Kestovaippapuodin sivuilta? Ihan oikeasti? Voiko ton hamppuvaipan polttaa piipussa :LOL: :LOL:

Ja pakko vielä kommentoida (ei siis pahalla ketään kohtaan joka käyttää kestokuukautissiteitä) et ihanko oikeasti joku voi käyttää pestäviä kuukautissiteitä? Ajatuskin et ite käyttäisin inhottaa..

Siis ei mitenkään taas liittynyt mun juttuni KIPSUN tekstiin... :) Oon siis ihan pihalla... :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 08:26 Kipinätär kirjoitti:
Mulla on tänään koulussa se palaveri opettajan, kuraattorin ja sen kiusaajan ja hänen isänsä kanssa. Ei kiva. Nyt jo voimat pois kun ajattelee miten negatiivinen tilanne se on. Sit pitäis olla vahva ja määrätietoinen kun ei haluais mennä koko paikkaan. No pakko mun on lastani puolustaa.

Eilen meni KOKONAINEN nippon paketti :x Mies kun soitti kaupasta ja kysyi että mitä mulle, pyysin marjoja ja rasvatonta jogurttia. Hän toi lapsille sen nippon paketin. MIKÄ ON VIKANA KUN ÄITI EI VOI JÄTTÄÄ MUKSUJEN SUKLAITA SYÖMÄTTÄ VAAN VETÄÄ NE ILLALLA JA YÖLLÄ NAAMAANSA \|O

*mää oon sairas - mää oon sairas* :headwall: :headwall: :headwall:
kerro sit miten meni.

ja kersojen suklaat olkoot kaupassa sinne asti, että äiti on vierotettu sokerista. ei ne tenavat siihen kuole, vaikka ei ois suklaatia kaapissa.

mie ainakin jätän piparit nyt leipomatta, koska ne ei kaapissä säily... muumikeksejä on, mut ne saa olla jopa miulta rauhassa... toistaseksi ;)

mutta kaapeissa on oltava sokerittomiin karkkeja, niitä voi vetää hyvällä omallatunnolla ja saahan niitä lapsetkin syödä, eikä hampaat reikiinny. vitsi mitä :saint: paatosta, sori sori sori sori

ja champpikselle moit ja kiitokset viivattomuus-onnitteluista!

:hug:



 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 14:37 linnea75 kirjoitti:
seltsu, oletko sie äikänmaikka? siis kun on yksi lähipiirissä ja se tulee hönkii aina miun kirjotusvirheitä, ihan niinkun en sit osais niitä korjata. jos vaan viitsis.
En tosiaankaan oo :D Sehän tässä huvittavaa onkin ku kielipoliisi yritän olla, vaikka itelläkin sattuu joskus ihan kardinaalimokia yhdyssanoissa tms... :D

Unelmakämppä special kutsuu. Taas yksi sarja, mihin oon koukkuuntuntu... :whistle: Ja sen jälkeen Lost. Ja sitten Tuomas ja Embuske ei ku mikä se oli...
 
Hei eihän tää käy päinsä! oltiin tiputtu! mittee tää tämmönenen? kävin mie eilen kurkkaamassa, mutku olis ollu miul nii tyhmät jutut, niin aattelin antaa muille suunvuoroo, kun teitillä on parempii.

kipsu, miten meni se tapaaminen?

muut huhhuu?

no, kerron sitten joutavata. eilen oli paino alhaisin kautta maailman historian eli 57,2. siitä riehaantuneena mentii isoon maailmaan ja hesburgeriin, sil ruishammari ja kotona tenavan ranskiksii. suurin sudenkuoppa oli kuitenkin sokerittomat halvan lakut (piti ostaa kolme semmoista pötikkää, jossa 150kcal) ja salmiakkipussi. ei siis kalorillesesti mitään älyttömyyksiä silloin ja tällöin, mutta suolaa siinä mitassa, jotta nestettäkö lie vai mitä, mutta tänään oli paino melkein 58kg. elä tässä sitten säädyllisesti, kun hyö kaapissa huutamaan.

kuulostaa kyllä tälleen tottumattoman korvaan nää miun painolukemat suorastaan naurettaviltä, mutta yritän opetella nyt sitä painonhallintaa. siis miten sen sai jököttämään siinä paikoillaan, kun mie taidan olla matkalla aina jonneniin suuntaan. :eek:

pitää varmaan tehdä joku kalorikulutustesti, että tietäis minkä verran pitää syödä. on tääkin hullu maailma, kun ei osaa enää ihminen syödä. paradoksaalista vallan. tähän hienoo sanaa päättäen täältä susirajalta, :wave: :D
 
Kipinätär harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 10:46 linnea75 kirjoitti:
Hei eihän tää käy päinsä! oltiin tiputtu! mittee tää tämmönenen? kävin mie eilen kurkkaamassa, mutku olis ollu miul nii tyhmät jutut, niin aattelin antaa muille suunvuoroo, kun teitillä on parempii.

kipsu, miten meni se tapaaminen?

muut huhhuu?

no, kerron sitten joutavata. eilen oli paino alhaisin kautta maailman historian eli 57,2. siitä riehaantuneena mentii isoon maailmaan ja hesburgeriin, sil ruishammari ja kotona tenavan ranskiksii. suurin sudenkuoppa oli kuitenkin sokerittomat halvan lakut (piti ostaa kolme semmoista pötikkää, jossa 150kcal) ja salmiakkipussi. ei siis kalorillesesti mitään älyttömyyksiä silloin ja tällöin, mutta suolaa siinä mitassa, jotta nestettäkö lie vai mitä, mutta tänään oli paino melkein 58kg. elä tässä sitten säädyllisesti, kun hyö kaapissa huutamaan.

kuulostaa kyllä tälleen tottumattoman korvaan nää miun painolukemat suorastaan naurettaviltä, mutta yritän opetella nyt sitä painonhallintaa. siis miten sen sai jököttämään siinä paikoillaan, kun mie taidan olla matkalla aina jonneniin suuntaan. :eek:

pitää varmaan tehdä joku kalorikulutustesti, että tietäis minkä verran pitää syödä. on tääkin hullu maailma, kun ei osaa enää ihminen syödä. paradoksaalista vallan. tähän hienoo sanaa päättäen täältä susirajalta, :wave: :D
Niin että näihin kuviin , näihin tunnelmiin lopetteleen Linnea tältä illalta-kunnes taas kohtaamme :'( :D

Hienosti meni. Se toinen poika vaikutti tosi mukavalta :eek:

Ja meitin Juuso ei oikeen istunut paikallaa. Aika kumma miten voi olla käytös erillaista koulussa ja kotona. Olen nähnyt sen kyllä ennenkin. Sen toisen pojan isä pisti piikin että Juuso hakee hellyyttä ja rakkautta ja huomiota kotoota värittämällä tarinaa omaksi edeukseen... Muuten oli ihan mukava tapaaminen. Opettaja ja kuraattori lupasivat seurata tilannetta.

Mää oonki läski :p
 
miimu3 harm
heips..
tulin ripille..
oon sit syöny äsken kaks tortillaa.. mut puolustukseks et oli jotain uusia täysjyvä tortilloja.. et vähän parempia sentään ku ne tav vehnäset vaik ei terveellisimmäst päästä nääkään..
ja suurimmaks osaks kasviksilla täytettyjä ja vähän kevytkermaviliä ja vähärasvasta jauhelihaa.. :p
mut sit taas söin puoltoista rivii minttukrokanttisuklaata :ashamed:
ja lisää on vielä tuolla.. pitäis heti syöttää ukolle
\|O

että sellasta.. kävin muuten neuvolassa täl viikolla. paino samassa mikä on ollukki. sahaa siinä 71 kohilla.. ja neuvolan täti ohjeisti et juu voit herkutella kyl aina välillä.argh, sen ku pitäs nimenomaan sanoo et nyt kannattaa olla tarkkana ettei tuu sokerivaavia.. sokerirasitukseen meen joskus vkol 26.. viimex ei niissä ollu mitään mut silti lasken itteni rd:ksi..

ja mua tekee koko ajan mieli roskaruokaa
\|O miten tää nyt on ni vaikeeta ku koko syksyn meni laihduttaessa ihan hyvin.. paljon enempi tullu nyt sortumisia... :(
 
miimu3:lle jaksamista ja tahdonvoimaa! sie olet nyt tärkeällä asialla, eikä se raskaus ikuisesti kestä, laihdutus kylläkin ;) muista syodä riittävästi kuitua ja vetyä, jos se auttais makeenhimoon.

paraskin puhuja täällä, olen ottanut tavaksi maiskuttaa koko ajan jotain makeaa, dietorellejä illalla (lakut loppu eilen) ja läkerolleja. ne läkerollil ton yllättävän hyviä ja liiallisella käytöllä laksatiivisia vaikutuksia :D tervettä joo. mut kun masu on ähkyllään kokoajan, kun syön ja syön ja syön. saisi sitten syödä lisää, jos se toimiskin..hei oikeesti laittakaa miut maitojunalla johonkin parantolaan. ;)

voi kipsu, mitenkähän toi nyt on. vaikee uskoa, et se siun poika olis niitä juttuja ihan tyhjästä temmannut. olihan sitä evidenssiäkin fyysistä... voi voi. ja painoo kuritat nainen, kyllä se sieltä alas tulee, kun laitat kova kovaa vastaan! tahdonlujuutta ja kasviksii sinnekin!

aivan amahtava ilma... B)
 

Yhteistyössä