SOKERIKLUBI II

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 16:32 MiiMu3 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 15:34 linnea75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 14:58 miimu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 10:50 linnea75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 19:19 MiiMu3 kirjoitti:
kylhän sitä pitääki sortua välillä :LOL:
mul vaan ongelmana et sillon ku laihdutin eli elokuu-joulukuu lähti 20kg eikä sortumisia ollu yhtä usein kun nyt ku pitäs oikeesti miettii noita sokereita raskaanaollessa... :(
ei kyl viel paino edes noussu mut ku noita pizzalla käynteja aina välillä tulee jne.. eli sit syödään koko pizza ei vaan sorruta pariin palaan :'(
tänään kyl tosin suht kiltisti vielä ollu. lasagnea kyl tein mut söin ihan "normaalin annoksen" en jättiä ja oli vähän kevyempää sorttia.. mut ilta lähestyy taaas uhkaavasti :kieh: ei kyl mitään erikoisia herkkuja edes pitäs olla mut aina sitä jotain keksii.. kermapurkki esim jääkaapissa... yritän hillitä itteeni ja pitäytyä herkuttelemaan muutamalla kalkkunanakilla... =)
tee alkuillasta kattilallinen puuroo ja maiskuta sitä marjojen tai vähäkalorisen marjakeiton kanssa. ja vetyä paljon.

syöthän sie kasviksia kanssa ruualla? *äiti miettii täällä toistenasioita* :hug:

ja kermapurkit roskiin! tilalle kevyt viiliä tai jogurttia. :D
juu no kermapurkkeja ei useesti oo.. nyt vaan oli laskiaispullista jääny ku mies teki.. paitsi kevyt flora 7% kyl käytän välillä ruuassa (mies ei muuten suostu =) )
ja enpä sitten eilen syöny ku appelsiinin.. ni ja tonnikalasalattia :D

hirmu terveellistä :)
miulla taitaa olla helmasynti tuo toisten neuvominen. yritän skarpata. ;)
en miä herneitä nenuun vetänykkään.. piti vaan "puolustella" sitä et miks kermaa on :D
on muuten koht tarpeeks pitkiä nuo hermeenversot mitä aloin kasvattaa tos ku joku torin herneistä alko puhumaan :p
ei, et sie!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
nou, nou, nou, tää on ihan toinen turpakäräjä, jossa miun suulaudella lienee osansa, joten yritän vaan parantaa tapojani noin yleisesti.

siis :hug: !

ps. hyvä ihminen, kun jaksaa versoja kasvatella, miul taitaa jäädä kukkien siemenetkin tänä keväänä kylvämättä. ei viitsi :ashamed:
 
Harmaana
Joko ne siemenet pitäis kylvää? Hö, meillä meni viime vuonna kasvihuone ihan tukkoon kun laitettiin liikaa taimia sinne, tänä vuonna meinasin laittaa vaan tomaattia ja kurkkua. Oppi ja ikä kaikki :whistle:

Vaa'alla en oo käyny koska olen MÄSSÄILLYT viikon. # laskiaispullaa suklaakauravoitomusokeripalloja jotain 30 iso nallepuhmuna ja voi voi...

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Heipparallaa :wave:

Täälläpä on hiljaista. Kaikilla on vissiin niin kova laihdutusbuumi päällä, että ei kerkii koneelle ;)

Meillä on vauva-arki alkanu ja ihan kohtalaisen mukavasti menny. Maitoa tulee ja vauva nukkuu ihan ok. Välillä masua kipristää, mutta ei pahastikkaan.

Kiloja on vissiin jokunen jääny (en oo päässy puntarille, mutta vanhat farkut ei mahu jalkaan). Mutta nyt jo huomaa, että kohta kyllä alkaa olla entisissä mitoissa. Imetys on vissiin sen verran tehokas laihdutuskeino, että jos tätä menoa jatkuu, niin saan kyllä kohta jo vanhat vaatteet mahtumaan :) En edes viitti luetella, mitä herkkuja oon synnytyksen jälkeen vetäny, kun pääsi niistä sokerimittauksista :p :p :p

Itsellä oli vaan viimeviikolla 5 pv pää ihan tajuttoman kipeä ja lopulta väännyin lääkäriin ja sain panacodia ja lääkekuurin. Vissiin vatsavaivat osittain johtuu siitä kuurista.

Jaaha, karjuminen alko :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 10:06 lissuhissu kirjoitti:
Heipparallaa :wave:

Täälläpä on hiljaista. Kaikilla on vissiin niin kova laihdutusbuumi päällä, että ei kerkii koneelle ;)

Meillä on vauva-arki alkanu ja ihan kohtalaisen mukavasti menny. Maitoa tulee ja vauva nukkuu ihan ok. Välillä masua kipristää, mutta ei pahastikkaan.

Kiloja on vissiin jokunen jääny (en oo päässy puntarille, mutta vanhat farkut ei mahu jalkaan). Mutta nyt jo huomaa, että kohta kyllä alkaa olla entisissä mitoissa. Imetys on vissiin sen verran tehokas laihdutuskeino, että jos tätä menoa jatkuu, niin saan kyllä kohta jo vanhat vaatteet mahtumaan :) En edes viitti luetella, mitä herkkuja oon synnytyksen jälkeen vetäny, kun pääsi niistä sokerimittauksista :p :p :p

Itsellä oli vaan viimeviikolla 5 pv pää ihan tajuttoman kipeä ja lopulta väännyin lääkäriin ja sain panacodia ja lääkekuurin. Vissiin vatsavaivat osittain johtuu siitä kuurista.

Jaaha, karjuminen alko :wave:
Sitten sellanen juttu että mulle tuli postissa sokerirasituskutsu kun Eino tuli sen puoli vuotta... Eli hiukan pelottaa koska olen ihan hulluna siihen sokeriin. Eilen illalla en saanut luonnojogurtti-marja-makeutusaine-mössöä ja yöllä söin sitten lättyä sokerilla ja oikeen sokerit raksui hampaissa kun vetelin silmät väsymyksestä puoliummessa... Juu siis sitä vaan että sokereista on sitten puolen vuoden välein ne kontrollit, ainakin tääl turus ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 16:57 linnea75 kirjoitti:
mie annan ma raportin nyt eli 58,3kg. muuten vaan hirvee väsymys, illalla pitää mennä nukkumaan jo kasilta.. jos, tää on sitä yhtä, niin en ala :\| :eek:

Ootkos raskaana...? =) Saako onnitella? Nääksä kun mä oon innoissani...
Ota tästä kukkia :flower:

No hö, olisit kyllä voinu innostua :\|

Ei maiskaan kunhan leikittelen vakavalla asialla... Hormooneista se johtuu ja univelasta. Nuku vaikka lasten kanssa päikkärit parina päivänä, josko sitten olis virkeempi. :hug:


Muoks* niin ja jos vielä laihdut et voi ottaa kylpyämmeen tulppaa pois ammeessa ollessa :D Eiks ookki ihanaa kuulla kateellisten panettelua? No niin nyt tsempataan. Mulle ei oo tullu painoa lisää vaikka olen syöpötellyt urakalla KOKO VIIKON! Kiitos vaan siitäkin ööö ketä siitä pitäis kiittää? Ruuan palottelijoita tuolla massussa? Huh huh nyt taidan olla vähän väsynyt vielä. Euromarketissa oli muuten paita jossa luki isolla isi on väsy :D

Jo toinen minkä meinasin ostaa mun miehelle : Edessä, suomen lahja, takana, maailman naisille... Sen alle olis tietty pitänyt kirjottaa että yksityiskäytössä... Meille tulee 10 vuotta seurustelua täyteen tässä kuussa, pitäiskö ostaa se paita ja käydä vaikka karhukopiossa lisäämässä se vimppa osa... *miettii miettii*

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2006 klo 07:04 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 10:06 lissuhissu kirjoitti:
Heipparallaa :wave:

Täälläpä on hiljaista. Kaikilla on vissiin niin kova laihdutusbuumi päällä, että ei kerkii koneelle ;)

Meillä on vauva-arki alkanu ja ihan kohtalaisen mukavasti menny. Maitoa tulee ja vauva nukkuu ihan ok. Välillä masua kipristää, mutta ei pahastikkaan.

Kiloja on vissiin jokunen jääny (en oo päässy puntarille, mutta vanhat farkut ei mahu jalkaan). Mutta nyt jo huomaa, että kohta kyllä alkaa olla entisissä mitoissa. Imetys on vissiin sen verran tehokas laihdutuskeino, että jos tätä menoa jatkuu, niin saan kyllä kohta jo vanhat vaatteet mahtumaan :) En edes viitti luetella, mitä herkkuja oon synnytyksen jälkeen vetäny, kun pääsi niistä sokerimittauksista :p :p :p

Itsellä oli vaan viimeviikolla 5 pv pää ihan tajuttoman kipeä ja lopulta väännyin lääkäriin ja sain panacodia ja lääkekuurin. Vissiin vatsavaivat osittain johtuu siitä kuurista.

Jaaha, karjuminen alko :wave:
Sitten sellanen juttu että mulle tuli postissa sokerirasituskutsu kun Eino tuli sen puoli vuotta... Eli hiukan pelottaa koska olen ihan hulluna siihen sokeriin. Eilen illalla en saanut luonnojogurtti-marja-makeutusaine-mössöä ja yöllä söin sitten lättyä sokerilla ja oikeen sokerit raksui hampaissa kun vetelin silmät väsymyksestä puoliummessa... Juu siis sitä vaan että sokereista on sitten puolen vuoden välein ne kontrollit, ainakin tääl turus ;)
Mulle tehtiin sairaalassa jo joku vasta-aine-testi. Suoneen tungettiin jotain ainetta ja odotettiin 6 min ja otettiin verikoe. Tuli kyllä tosi huono olo siitä. Ei oo kuulunu mitään. Sitten ne käski mitata yhden päivän sokerit paastosta yöhön neljän viikon välein :eek: Ja tosiaan puolen vuoden päästä tulis sitten kutsu. Lääkäri sössötti jotain, että kun ei ole sukurasitetta, verenpainetta eikä ennen raskautta liikakiloja, niin täytyy löytää joku syy.

Mulla kans sokerihammasta kolottaa koko aika. Varsinki suklaata himotta :p Ei ennen kyllä oo näin pahoja ollu..
 
Linnea: Toivotaan, että on vaan tavallista "naisten vaivaa" sulla. Mulla kauhistuttais, jos kohta pamahtaisin taas paksuksi.. Mutta vauvat on joka tapauksessa ihania. Joskus tällä meidän pikkumiehellä on jopa sellainen kaikkitietävä ja viisas katse. Aivan ku miettis jotain elämää suurempaa :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2006 klo 11:26 lissuhissu kirjoitti:
Linnea: Toivotaan, että on vaan tavallista "naisten vaivaa" sulla. Mulla kauhistuttais, jos kohta pamahtaisin taas paksuksi.. Mutta vauvat on joka tapauksessa ihania. Joskus tällä meidän pikkumiehellä on jopa sellainen kaikkitietävä ja viisas katse. Aivan ku miettis jotain elämää suurempaa :)
Se on muuten hätkähdyttävää kun huomaa vauvalla sen ilmeen... Ihan niinkuin vauva tietäisi tai muistaisi jotain mistä meillä isoilla ihmisillä ei ole aavistustakaan.
 
linneaseiskaviis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2006 klo 07:07 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 16:57 linnea75 kirjoitti:
mie annan ma raportin nyt eli 58,3kg. muuten vaan hirvee väsymys, illalla pitää mennä nukkumaan jo kasilta.. jos, tää on sitä yhtä, niin en ala :\| :eek:

Ootkos raskaana...? =) Saako onnitella? Nääksä kun mä oon innoissani...
Ota tästä kukkia :flower:

No hö, olisit kyllä voinu innostua :\|

Ei maiskaan kunhan leikittelen vakavalla asialla... Hormooneista se johtuu ja univelasta. Nuku vaikka lasten kanssa päikkärit parina päivänä, josko sitten olis virkeempi. :hug:


Muoks* niin ja jos vielä laihdut et voi ottaa kylpyämmeen tulppaa pois ammeessa ollessa :D Eiks ookki ihanaa kuulla kateellisten panettelua? No niin nyt tsempataan. Mulle ei oo tullu painoa lisää vaikka olen syöpötellyt urakalla KOKO VIIKON! Kiitos vaan siitäkin ööö ketä siitä pitäis kiittää? Ruuan palottelijoita tuolla massussa? Huh huh nyt taidan olla vähän väsynyt vielä. Euromarketissa oli muuten paita jossa luki isolla isi on väsy :D

Jo toinen minkä meinasin ostaa mun miehelle : Edessä, suomen lahja, takana, maailman naisille... Sen alle olis tietty pitänyt kirjottaa että yksityiskäytössä... Meille tulee 10 vuotta seurustelua täyteen tässä kuussa, pitäiskö ostaa se paita ja käydä vaikka karhukopiossa lisäämässä se vimppa osa... *miettii miettii*
ei saa onnitella! :eek: varmaan tää on vaan jotai, lissuhissulle kans moi.

teillä oli hyvät jutut, mutta pitää rientää, sano vauva,kun viikon tauon jälkeen ripulikakan teki. siis ihan oikeeasti, just äsken. on hyö ihannii :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2006 klo 16:57 linneaseiskaviis kirjoitti:
lissäys viel tuohon kylpyammejuttuun, et se selittää miksi tää vauva on ain ihan kahuissaa, kun mie puljaan ;)

:whistle: Mäkin oon kohta niiin läiha että saunan viemärin ritilä pitää tukkia kun oon suihkussa... :D Siis oikeesti mulle ei oo tullut painoa vaikka oon syöpötellytkin... nyt jos skarppaa niin ... täältä tullaan Linnea!
*puhkuu termoa ja taistoa*

Joskus vielä minäkin olen hyvänä esimerkkinä muille siitä miten laihdutus voi onnistua *seisoo tässä vaiheessa pöydällä ja luo katseensa sankan kuulijajoukon ylle*

Just just, tarttis varmaan mennä nukkumaan :eek:

Hei huomenna on maanantairaportti päivä... Käsi ylös ketä pelottaa :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 16:57 linnea75 kirjoitti:
mie annan ma raportin nyt eli 58,3kg. muuten vaan hirvee väsymys, illalla pitää mennä nukkumaan jo kasilta.. jos, tää on sitä yhtä, niin en ala :\| :eek:
Ai muillakin väsymystä! Mulla kans käynyt mielessä et onko ehkäsy pettänyt kun odotusaikanen suklaahimo palannut takaisin ja häpyluuta vihloo \|O Oon ihan vainoharhanen kun äidillä on ollut kaks kierukkaraskautta ja mullahan on nyt kierukka! Hajoisin jos oikeasti olis vahinko käynyt :eek: Muutenkin jomotellut menkkamaisesti mut toivotaan et johtuu kierukasta! Onko nyt joku vahinkoraskausaika kun tuolla mammadieetin puolella joku ilmotti just et on yllätysvauva tulossa... Enkä voi edes menkoista päätellä kun ei ole vielä alkaneet! Argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tupakkalakko petti... :ashamed: No tiesin sen jo etukäteen ja vedin neljä tupakkaa matkalla mut sinne se aski sitten jäi eli en ole kotona polttanut eikä ole oikeastaan edes tehnyt mieli :)

Syönyt olen teidän kaikkien edestä joten hirvittää käydä huomenna vaa´alla.. Pidetään nyt sellainen väliviikko punnituksessa!? Kannatetaan!!!!!!!!! Ei vaan :kieh: Palaanpahan mäkin maan pinnalle syömisteni kanssa... Kiva kuulla sustakin LISSUHISSU :D
 
huomenta!!

raporttia:paino 72.9 (yäkyäkyäk)nyt niskasta kiinni,huomenna on neuvola ja ei ole kiva nousta punnitukseen.maha kasvaa ja aika kuluu. viimeeks sain insuliinin viikolla 29+ eli 6 viikoa armon aikaa..
aamu sokerit ollu kyllä aika hyvin 5 pintaan..
 
Hei hei pitkästä aikaa!!!

Tiedotus: SELTSU ON LÄSKI!!!! \|O :$ :x

Olin viime viikon lapsien kanssa vanhempieni kotona enkä aikonutkaan laskea mitään pisteitä, mut ois tietysti voinut pitään jonkinlaisen kontrollin päällä anyway.... No enpä pitänyt. Eilen illallakin kiskoin sipsiä ja dippiä kaksin käsin ja limpparia päälle. Nyt on niin turvonnut olo että tuskin näyttöä näkee.

Illalla painonvartijoihin kaikesta huolimatta. Ehkä. Jos uskallan.
 
Champion harmaana
Mä käyn vasta huomenna vaa´alla... KIPINÄTÄR toin paaaaaaaaaaaaaaaaaaljon karkkia :p Tosin kirsikkasuklaat olen jo syönyt! Nyt imeskelen tikkaria makeannälkään josta ei tule loppua mutta nyt olen vakaasti päättänyt että viikko sujuu hyvin vaikka kuinka itkettäis suklaanhimon takia \|O
 
linneaseiskaviis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2006 klo 19:03 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2006 klo 16:57 linneaseiskaviis kirjoitti:
lissäys viel tuohon kylpyammejuttuun, et se selittää miksi tää vauva on ain ihan kahuissaa, kun mie puljaan ;)

:whistle: Mäkin oon kohta niiin läiha että saunan viemärin ritilä pitää tukkia kun oon suihkussa... :D Siis oikeesti mulle ei oo tullut painoa vaikka oon syöpötellytkin... nyt jos skarppaa niin ... täältä tullaan Linnea!
*puhkuu termoa ja taistoa*

Joskus vielä minäkin olen hyvänä esimerkkinä muille siitä miten laihdutus voi onnistua *seisoo tässä vaiheessa pöydällä ja luo katseensa sankan kuulijajoukon ylle*

Just just, tarttis varmaan mennä nukkumaan :eek:

Hei huomenna on maanantairaportti päivä... Käsi ylös ketä pelottaa :wave: :wave:
siulla on tuo sana kyllä hallussa :D

hyvä, hyvä! (tsemppiosuus)
 
linneaseiskaviis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2006 klo 19:15 Champion kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 16:57 linnea75 kirjoitti:
mie annan ma raportin nyt eli 58,3kg. muuten vaan hirvee väsymys, illalla pitää mennä nukkumaan jo kasilta.. jos, tää on sitä yhtä, niin en ala :\| :eek:
Ai muillakin väsymystä! Mulla kans käynyt mielessä et onko ehkäsy pettänyt kun odotusaikanen suklaahimo palannut takaisin ja häpyluuta vihloo \|O Oon ihan vainoharhanen kun äidillä on ollut kaks kierukkaraskautta ja mullahan on nyt kierukka! Hajoisin jos oikeasti olis vahinko käynyt :eek: Muutenkin jomotellut menkkamaisesti mut toivotaan et johtuu kierukasta! Onko nyt joku vahinkoraskausaika kun tuolla mammadieetin puolella joku ilmotti just et on yllätysvauva tulossa... Enkä voi edes menkoista päätellä kun ei ole vielä alkaneet! Argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tupakkalakko petti... :ashamed: No tiesin sen jo etukäteen ja vedin neljä tupakkaa matkalla mut sinne se aski sitten jäi eli en ole kotona polttanut eikä ole oikeastaan edes tehnyt mieli :)

Syönyt olen teidän kaikkien edestä joten hirvittää käydä huomenna vaa´alla.. Pidetään nyt sellainen väliviikko punnituksessa!? Kannatetaan!!!!!!!!! Ei vaan :kieh: Palaanpahan mäkin maan pinnalle syömisteni kanssa... Kiva kuulla sustakin LISSUHISSU :D
jospa meille kummallekin on vaan menkat tulossa, voi kun oiskii :whistle: en usko, et tää ois sitä itseensä (sana, jota ei uskalla edes ääneen lausua, alkaa ärrällä) vaan jottain mahatautia.

miun veljelle paljastin, että tääl on tämmönen ketju ja se lukee tätä Suomi/sisko *kröhöm* ikävissään tai ikävän ehkäisyssä. että jos mie vaikutan jotenkin estoselta, niin se on sit sitä, että isoveli valvoo ;)

ei vaiskaa, en mie sen korvia ole ennenkään säästellyt, enkä nyt ala nytkään. asiasta altakasteluruukkuun siis..
 
linneaseiskaviis
champpion, hyvä, et se aski jäi sinne laivalle. mie lopetin röökkäilun joitakin vuosia sitten. sitten joskus, kun oli jotkut karkelot (ja nuttinut muutakin kuin vatun makuista mineraalivettä) yritin poltella vanhojen aikijen muistoksi. ei sitten vähitellen edes onnistunut, kun alkoi hirveesti yskittää. siis tarinan opetus, ei vaikuttanut siihen lopettamiseen ne "sortumiset". :hug:
 
pakko oli kirjautua...

D-mama, ihan hyvä painohan siulla...

Seltsu, kiva nähdä vanha tuttu. onneksi et vetänyt niitä sipsejä sentään varpaille, joten viel on toivoa ;)

champinjoon, tarmoa taistoon suklaatia vastaa!

ja kipsu toisen tuliaisia kuolaa (ja niin muuten joku muukin täällä).

ai niin, se miun suklaa-pakko-allergian-takia-lakko, siis se vauva veti hepat, kun mie söin suklaatia, ja joku tuol allergiapuolella oli tietävinään, että kaakaovoi on tehty maidosta. no, joopa joo, tehty kaakaopavusta (väittää uusi kuntoplus). mutta loppupelissä siis sama, et tuleeko se reaktio kaakaosta ja maidosta. siis silleen hyvään samaan sattui tää suklaa-boikotti,kun on tää painohommeli tälleen pinnalla. eli enemmän otti esikon maitoallergian aikana pattiin, kun olis viel tyytyväisen pullee ja oisin voinu siis omasta mielestä syödä mitä vuan.

näin, nyt porkkanan hakkuun!
:hug:
 
Kipinätär harmaana
*Kun lisää tarmoa ja taistoa niin voitto on varma*, se on suora lainaus lempiset kestovaippapuodin sivuilta, voitto on hamppuvaippa ja tarmo ja taisto on lisäimuja, reipas on froteevaippa ja varma on naisten side... Sanat on usein lainattuja... tosin tykkään hirveesti pritti sarjoista ; jeeves hoitaa, pokka pitää, poirot ja miss marple, juu ja huonosti käyttäytyvät miehet jne... Sen lisäksi mulla on muutamia tuttuja joilla on aivan uskomattoman hyvä huumori ja se tietty tarttuu. Tämä pitkä selitys Linnealle joka kehui että mulla on sana hallussa... Kiitos vaan =) Huomenna vaa'alle? :x
 
tervehdys..
sitä vaan pikasesti et täällä varmaan tietoa että minkälainen on sukraloosi makeutusaine??
ostin felix ketsuppia enkä edes ajatellu et olis makeutusaineella korvannu sen sokerin.. miks pitää nykyään kaikkeen tunkee sitä makeutusainetta. ei voi vaan olla vähän kirpeempää.. ei..
jogurttejakin ku olis kiva jos olis jotain hedelmää mut ei sokeria... juu voi ite ostaa maustamatonta jne.. mut liian sotkusta ,työlästä mulle \|O
että tällanen tunteenpurkaus...
mut jotain muita kuulumisia sit vähän myöhemmin laitan kun ehdin =) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 20:17 miimu kirjoitti:
tervehdys..
sitä vaan pikasesti et täällä varmaan tietoa että minkälainen on sukraloosi makeutusaine??
ostin felix ketsuppia enkä edes ajatellu et olis makeutusaineella korvannu sen sokerin.. miks pitää nykyään kaikkeen tunkee sitä makeutusainetta. ei voi vaan olla vähän kirpeempää.. ei..
jogurttejakin ku olis kiva jos olis jotain hedelmää mut ei sokeria... juu voi ite ostaa maustamatonta jne.. mut liian sotkusta ,työlästä mulle \|O
että tällanen tunteenpurkaus...
mut jotain muita kuulumisia sit vähän myöhemmin laitan kun ehdin =) =)
Moi vaan, en ole kuullut koskaan tollasesta aineesta... voisko olla painovirhepaholainen, koska mun felix potussa lukee sokeri...


champ. Missä mun nannat on??? *hmph*
Eikun en tartte... paino ei oo tippunu... katotaan sitten parin kilon päästä... vaikka kesäreffeillä.
 

Yhteistyössä