Silitättekö miestenne paidat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehheh heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
8 v yhteiselon aikana olen vissiin kaksi tai kolme kertaa silittänyt mieheni paidan.

Samoja lukemia täällä, tosin yhteiseloa vähän enemmän takana. Mutta en siis silitä, mies silittää itse.

Meillä silitetään kaikki vaatteet (alusvaatteita ja sukkia lukuunottamatta), enkä erottele pyykkipinosta omia ja muiden vaatteita, vaan silitän koko vaatekasan. Samoin toimii mies silittäessään.

Alkuperäinen kirjoittaja ehheh heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Silitän. En koe sitä yhtään mitenkään alistavaksi. Mutta mulla onkin hyvä itsetunto sekä rakastava ja kunnioittava aviomies.

Oletko onnellinen? Tekeekö miehesi joitain kotitöitä?

Hyvin onnellinen, kiitos kysymästä! Mies siivoaa, viikkaa pyykkejä, hoitaa lapsia, laittaa ruuat viikonloppuisin, käy kaupassa jne. Tekee samoja hommia kuin minäkin. Mulla vain tietyt bravuurit.

Silitän kauluspaidat. Eli onneks tosi harvoin joudun silittään, kun ei kauluspaitoja käytä kuin juhlissa. Mutta mieluummin ne silitän, kuin et mies tulis juhliin ryppysellä paidalla... :D

En edes exäni joka piti kauluspaitoja ja suoriahousuja töissä.

Nykyinen ei pahemmin kauluspaitoja pidä kun juhlissa, sitä varten saattaa silittääkin joskus samalla kun omatkin silittää, muuten ei meillä pyykkejä silitetä kun kuivurista tulee niin sielää pyykkiä suoraan ulos. Tai jos kuivaa ulkona niin sileää tulee sieltäkin.
Ja pinkatessa kun vähän kirii ja tekee sileät pinkat niin ei tule niitä ryppyjä.

En. Tämä on yksi asia minkä selvitin ihan suhteen alkuaikoina, inhoan nimittäin silittämistä ja jostain syystä alkaa aina silittäessä pyörryttää. Mies ilmoitti silloin että ei oleta minun silittävän paitojaan, eihän heillä kotonkaana äiti ole ikinä isän paitoja silitellyt. Ollaankin ostettu miehelle itsesiliäviä paitoja mahdollisimman paljon. Juhlapaitansa mies silittää itse, ja saattaapa joskus silittää minunkin juhlavaatteeni, tuo ihana mies!

Yhteistyössä