Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
hoida nyt ap ittes kuntoon koska välillä tuntuu et sun jutut menee päivä päivältä hullummaksi..
AI HULLUMAKSI!???KOSKA MUN LAPS ON VAKAVASTI SAIRAAS!mEILLÄ ON PALJON VELKOJA!!!KUN MUUTETAAN UUDEN ASUNTOON MÄ EN TIE MITEN ME PÄRJÄTÄÄN!!!!MÄ EN SAA MISTÄ TÖITÄ KOSKA OLEN VIROLAINEN!!!MUN ISÄ ON SAIRAS(INFARKTI)SISKON LAPSELLA ON TERVEYDEN KANS VAKAVAT ONGELMAT.....JA MONET MUUT ONGELMAT !!!!!!LULETKO ETTÄ TÄMÄ KAIKKI PÄÄ VOI KESTÄÄ?MÄ AJATELIN ENNEN SUSTA ETTÄ OLET TOSI MUKAVA IHMINEN,MUTTA EI ENÄÄ SORRY
täytyy sanoa, että meillä tilanne on samanlainen (jopa lapsen leikkausta myöten), lukuunottamatta kuitenkaan tuota, että olisin virolainen (ihan suomalainen olen)
Ja kyllä täällä ainakin pää kestää, eikä tarvitse tällaisista jatkuvasti vouhkata.
Se on helppo syyttää paskoja asioita, joita elämässä sattuu, mutta todellisuudessa kyse on ihan ihmisen psyykkeestä, ei niistä asioista, vaikka paskaa sataakin niskaan.
Monilla ihmisillä menee vieläkin huonommin, mutta he pysyvät tervejärkisinä, ilman lääkkeitä ja ainaista valitusta. Miksi? Sen haluaisin tietää.
Miksi jotkut sekoavat pienimmistäkin asioista, ja jotkut kestävät, vaikka kaikki läheiset kuolisivat ympäriltä, talot menisi ja vaikka mitä muuta?
Pieni vinkki: Lapses tarvitsee sua, ja jos äiti voi hyvin, niin myös lapsi voi hyvin. Rauhoitu!
Se että stressaat ja vouhkaat ajtkuvasti kaikesta, ei auta lapses tilannetta millään tavalla. Kohta se lapsikin alkaa oirehtimaan, kun huomaa, että äidillä on tosi paha olla..
Äläkä loukkaannu tästä, vaan ota tämä mieluummin rakentavana kritiikkinä