Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ootsä taas vaihtanu nimirekkiä..ootko milanna?!...vai oonko nyt ihan sekasin![]()
On vaihtanut. Juu, Milannahan se..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ootsä taas vaihtanu nimirekkiä..ootko milanna?!...vai oonko nyt ihan sekasin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ootsä taas vaihtanu nimirekkiä..ootko milanna?!...vai oonko nyt ihan sekasin![]()
On vaihtanut. Juu, Milannahan se..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota yhteys sossuun itse ennenkuin joku muu tekee sen!Saisit apua sieltäkin itsellesi ja eritoten lapsillesi.Noin epävakaan äidin hoidossa lapset ei enää edes turvassa!
Joka toinen päivä sulla asiat hyvin ja sitte taas aivan sekasin ja millon olet menossa strippibaariin töihin ja huh huh!!
Jos lääkäri määrännyt sulle rauhottavia sillonkuin olit maassa niin miks ihmeessä sä niitä vielä napsit?En käsitä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:Voi olla tollainen vaikutus. Kerro lääkärille niin vaihdatte lääkettä tai ainakin pienennätte annostusta.
Älä stressaa, kaikkihan meni kuitenkin lopen hyvin eikä vauvalle käynyt mitään :hug: Lääkkeissä (ainakin mieliala) menee monesti pidemmän aikaa että alkavat vaikuttamaan...
ja mä sain kaks erilaista vahvatta rauhoitava 30mg ja 100mg +masennuslääketAlkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Hui kauheeta!
Kannattaa varmaan tosiaan käydä juttelemassa lääkärin kanssa. Sinuna en varmaan enää niitä rauhoittavia uskaltaisi ottaa!
Samaa mietin minäkin...
Mulla on kans tota opamoxia ja jos on ollu niin ettei oo saanu nukuttua niin toi rauhoittaa ja nukuttaa. Se on ihan normaalia. Ois kyllä pitäny olla joku katsomassa lasta..
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota yhteys sossuun itse ennenkuin joku muu tekee sen!Saisit apua sieltäkin itsellesi ja eritoten lapsillesi.Noin epävakaan äidin hoidossa lapset ei enää edes turvassa!
Joka toinen päivä sulla asiat hyvin ja sitte taas aivan sekasin ja millon olet menossa strippibaariin töihin ja huh huh!!
Jos lääkäri määrännyt sulle rauhottavia sillonkuin olit maassa niin miks ihmeessä sä niitä vielä napsit?En käsitä!!
Mietihän hetki juttujas...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mut sen ongelma onkin noi rauhottavat mitä määrättiin mielialalääkkeen lisäksi.Mut urpo kunnei käsitä ettei niitä rauhottavia ole pakko ottaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ja mä sain kaks erilaista vahvatta rauhoitava 30mg ja 100mg +masennuslääketAlkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Hui kauheeta!
Kannattaa varmaan tosiaan käydä juttelemassa lääkärin kanssa. Sinuna en varmaan enää niitä rauhoittavia uskaltaisi ottaa!
Samaa mietin minäkin...
Mulla on kans tota opamoxia ja jos on ollu niin ettei oo saanu nukuttua niin toi rauhoittaa ja nukuttaa. Se on ihan normaalia. Ois kyllä pitäny olla joku katsomassa lasta..
Siis oletko ihan idiotti vai?????? |O |O |O |O mieti mitä kirjoitatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota yhteys sossuun itse ennenkuin joku muu tekee sen!Saisit apua sieltäkin itsellesi ja eritoten lapsillesi.Noin epävakaan äidin hoidossa lapset ei enää edes turvassa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:Voi olla tollainen vaikutus. Kerro lääkärille niin vaihdatte lääkettä tai ainakin pienennätte annostusta.
Älä stressaa, kaikkihan meni kuitenkin lopen hyvin eikä vauvalle käynyt mitään :hug: Lääkkeissä (ainakin mieliala) menee monesti pidemmän aikaa että alkavat vaikuttamaan...
Joo mut sen ongelma onkin noi rauhottavat mitä määrättiin mielialalääkkeen lisäksi.Mut urpo kunnei käsitä ettei niitä rauhottavia ole pakko ottaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota yhteys sossuun itse ennenkuin joku muu tekee sen!Saisit apua sieltäkin itsellesi ja eritoten lapsillesi.Noin epävakaan äidin hoidossa lapset ei enää edes turvassa!
Lueppas itse Milannan juttuja vaikkapa kuukauden ajalta!![]()
Apua tätä Suomen terveydenhuoltoa! Jos tämä nyt ei ole provoilua, niin eihän lapsesta vastuussa olevalle ihmiselle voi määrätä tuollaisia lääkkeitä, jotka saavat pään sekaisin! Jos todella tarvitset niitä, niin joko lapsella on oltava kaikkina hetkinä hoitaja, joka on "selvin päin" tai sitten hänet on annettava tilapäisesti huostaan siksi aikaa että saat terveytesi siihen kuntoon että pystyt lapsesta huolehtimaan. Nyt on ajateltava ensin lapsen etua ja turvallisuutta!
Apua tätä Suomen terveydenhuoltoa! Jos tämä nyt ei ole provoilua, niin eihän lapsesta vastuussa olevalle ihmiselle voi määrätä tuollaisia lääkkeitä, jotka saavat pään sekaisin! Jos todella tarvitset niitä, niin joko lapsella on oltava kaikkina hetkinä hoitaja, joka on "selvin päin" tai sitten hänet on annettava tilapäisesti huostaan siksi aikaa että saat terveytesi siihen kuntoon että pystyt lapsesta huolehtimaan. Nyt on ajateltava ensin lapsen etua ja turvallisuutta!
jos mä olin niin sairas,mies olisi huomanut, lääkäri myös huomasi sen!!!!!Mitä mä puhuin lääkärin kanssa eilen hän sanoi ihan ymmärretävä miksi sua masentaa!Jos ap et tie yhtään mun elämästä mitään pitää suu kinni,hieno että sun elämää menee sunnitelmien mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota yhteys sossuun itse ennenkuin joku muu tekee sen!Saisit apua sieltäkin itsellesi ja eritoten lapsillesi.Noin epävakaan äidin hoidossa lapset ei enää edes turvassa!
Oon lukenu aika paljon ja mun mielestä se on vaan ahdistunu ja masentunu ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Apua tätä Suomen terveydenhuoltoa! Jos tämä nyt ei ole provoilua, niin eihän lapsesta vastuussa olevalle ihmiselle voi määrätä tuollaisia lääkkeitä, jotka saavat pään sekaisin! Jos todella tarvitset niitä, niin joko lapsella on oltava kaikkina hetkinä hoitaja, joka on "selvin päin" tai sitten hänet on annettava tilapäisesti huostaan siksi aikaa että saat terveytesi siihen kuntoon että pystyt lapsesta huolehtimaan. Nyt on ajateltava ensin lapsen etua ja turvallisuutta!
mä olin hoitanut ennen lääkitystä lapsia ihan hyvin,pää vaan oli täynnä ongelmia,ajtelin lievitä lääkellä ajatuksia,mut sain 100 kerta pahempi olo,oikeasti mä inhoan Suomen terveydenhuolto!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:Voi olla tollainen vaikutus. Kerro lääkärille niin vaihdatte lääkettä tai ainakin pienennätte annostusta.
Joo mut sen ongelma onkin noi rauhottavat mitä määrättiin mielialalääkkeen lisäksi.Mut urpo kunnei käsitä ettei niitä rauhottavia ole pakko ottaa!!
Lääke josta ap puhuu ei ole rauhoittava vaan mielialalääke! :headwall:
siis mikä järkeä,mä teen niin kuin lääkäri sano,jos sull on kokemusta sit sä itse tiedät oma keho,mut mä en ikinä näitä lääkeitä syönytAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Apua tätä Suomen terveydenhuoltoa! Jos tämä nyt ei ole provoilua, niin eihän lapsesta vastuussa olevalle ihmiselle voi määrätä tuollaisia lääkkeitä, jotka saavat pään sekaisin! Jos todella tarvitset niitä, niin joko lapsella on oltava kaikkina hetkinä hoitaja, joka on "selvin päin" tai sitten hänet on annettava tilapäisesti huostaan siksi aikaa että saat terveytesi siihen kuntoon että pystyt lapsesta huolehtimaan. Nyt on ajateltava ensin lapsen etua ja turvallisuutta!
mä olin hoitanut ennen lääkitystä lapsia ihan hyvin,pää vaan oli täynnä ongelmia,ajtelin lievitä lääkellä ajatuksia,mut sain 100 kerta pahempi olo,oikeasti mä inhoan Suomen terveydenhuolto!!!!!!
Sitä järkeä voi itsekkin käyttää niissä lääkkeiden napostelussa!
Kyllä ahdistukseen,mä sain niitä vasta eilen!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:Voi olla tollainen vaikutus. Kerro lääkärille niin vaihdatte lääkettä tai ainakin pienennätte annostusta.
Lääke josta ap puhuu ei ole rauhoittava vaan mielialalääke! :headwall:
No kyllähän se äsken kirjoitti että mielialaläälleen LISÄKSI määrättiin kahta eri rauhottavaa!
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:jos mä olin niin sairas,mies olisi huomanut, lääkäri myös huomasi sen!!!!!Mitä mä puhuin lääkärin kanssa eilen hän sanoi ihan ymmärretävä miksi sua masentaa!Jos ap et tie yhtään mun elämästä mitään pitää suu kinni,hieno että sun elämää menee sunnitelmien mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota yhteys sossuun itse ennenkuin joku muu tekee sen!Saisit apua sieltäkin itsellesi ja eritoten lapsillesi.Noin epävakaan äidin hoidossa lapset ei enää edes turvassa!
Oon lukenu aika paljon ja mun mielestä se on vaan ahdistunu ja masentunu ihminen.