Siis Kääk ja Apua! Vauva tänään tasan 3kk ja testissä hiuksenhento haamu

  • Viestiketjun aloittaja Anu-Liisa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hei ap! Kipasepas ostamaan se apteekin oma tahi sitten clear blue (joka näyttää raskauden jopa 3pv ennen menkkojen alkamispäivää). Noilla ainakin saa selkeät tulokset! Toivotaan parasta =)
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mulle:
mulle tuli tuommoinen viiva joskus kp 24/28 :). siitä se sitten vahvistui
Miten nopsaan viiva sulla vahvistui :O?
Tietää sitten, että milloin testaa uudestaan ;)
Pakko näitä testejä meinaan vielä on kuluttaa.
No vaikka sanotaan että hcg tuplaantuu 48h niin mulla tuli vasta 3-4 vuorokauden kuluttua selkeä plussa.. sitä ennen haamu pysyi suht samana. Ja raskaus on nyt loppusuoralla eli eteni normaalisti :)
 
ap
Täähän on kun suoraan jostakin saippuasarjasta :)
Kiva, että munkin elämässä on jotakin "jäännää" :D
Mä tulen joka tapauksessa päivittämään lopputuloksen tähän ketjuun jossakin vaiheessa.
Itse tykkään, että jos vanhojakin ketjuja haulla hakee, niistä löytää myös sen, miten "tarina" päättyi.
Seuraavaksi ostan jonkun "kunnon" testin!
 
Noppis
Suosittelen kyllä odottamaan muutaman päivän, eli vähintään 3, ennen kuin tuhlaat rahas testiin. Mun kuuleman mukaan tuo Pregent on niin herkkä, että ei varmasti näy missään Apteekin omassa vielä mitään, vaikka olisitkin raskaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2842141.jpg
Tossa olis nyt kuva. Mitä olette mieltä?
Eihän toi tosiaan mikään selvä ole ja varsinkaan kuvassa... : /
Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei musta tuossa ole mitään viivaa.. Tuollaisia mäkin olen saanut, enkä ole ollut raskaana..

Mutta jos sulla on ollut monia viivahkon oloisia, niin osta se tosi tarkka testi ja testaa sillä. Ilmoita sitten! :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Juu tiedän että voi olla alkuraskauden km:kin, mutta epäilyttää lähinnä se, että haamu tuli edelleen sinä päivänä kun 3 tunnin kuluttua alkoi menkat. Luulisin, et yleensä hcg katoaa elimistöstä ennen menkkojen alkua? Ja siis haamun testasin tosiaan edelleen kp1, se nyt ei luulisi olevan "liian aikaisin" testaamista.
Ei se nyt hetkessä kuitenkaan katoa.
 
totuus
Juuri tämän takia en ikinä käyttäisi muita kun näitä ns. tarkkoja testejä (apteekin, clear blue...). Noi liuskatestit on ihan hanurista, epätarkkoja, epäselviä ja epäluotettavia.
Kannattais ostaa ihan tuollainen kunnon testi ja testata aamupissasta huomenna. Silloin se totuus varmaan selviää helpoiten... ;)
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Suosittelen kyllä odottamaan muutaman päivän, eli vähintään 3, ennen kuin tuhlaat rahas testiin. Mun kuuleman mukaan tuo Pregent on niin herkkä, että ei varmasti näy missään Apteekin omassa vielä mitään, vaikka olisitkin raskaana.
No mä testasin just pregentillä 5 päivää ennen kuin menkkojen oletusalkamispäivä oli. Kaksi viivaa antoi.
 
Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Juuri tämän takia en ikinä käyttäisi muita kun näitä ns. tarkkoja testejä (apteekin, clear blue...). Noi liuskatestit on ihan hanurista, epätarkkoja, epäselviä ja epäluotettavia.
Kannattais ostaa ihan tuollainen kunnon testi ja testata aamupissasta huomenna. Silloin se totuus varmaan selviää helpoiten... ;)
Mä en ole ikinä saanut väärää plussaa tai väärää negaa testistä. Plussaakin näytti vain kun todellakin olin raskaana,nyt siis menossa rv 24
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti08:
ONNEA!! Meillä oli esikoinen 4kk (03/08) kun kesällä plussasin. Nyt menossa rv 15+1 ja neitonen on puolivuotta. Hiukan jännitää ensi kevät kun on kaksi niin pientä (esikko keskosena syntynyt). Mutta eiköhän se hyvin mene =)

ONNEA, ONNEA, ONNEA.
Meillä ikäero 1v3vkoa ja henkiin jätiin vaikka se eka puoli vuotta oli kamalaa :eek:
Nyt tyttö kohta9kk ja poika 1v10kk ja kaikki hyvin :heart:
 
vieras
mä näen haalean haalean viivan. mut se voi johtua siitä,että itse aikoinani niin monta tuollaista testiä tein ja toivoin ja sitten kun tärppäs niin testasin senkin 10kertaa ja tiedän tasan tarkkaan mihin se viivan kuuluu ilmestyä :D eli voin nähdä kyllä omiani. testaa parin päivän päästä uudestaan.
 

Yhteistyössä